Mikä ihmeen Järviradio?
Vierailin vanhempieni mökillä Keski-Suomessa torstai-illasta lauantai-aamuun. Kyseisellä kanavalla soi Suomi-iskelmä-coverita ja kotikutoinen haitarimusiikki, jossa lauletaan Jeesuksesta ja kiitollisuudesta kuolleille. Välillä puhutaan Jeesuksesta ja taas soi haitarikaraoke ja välillä kuuntelijat saavat soittaa studioon arvatakseen jotain "hölmöä". Vanhempien mielestä ihan yliveto kanava, vaikka eivät ole edes (tietääkseni) uskossa. Ja auta armias, jos menit radiosta kanavaa kääntämään...
Kommentit (325)
Minä olen 62 v. ja minusta Järviradio on vanhusten ohjelma.
Kertoisko joku asioista perillä oleva,mihinkä perustuu toi järviradion rahastuspolitiikka.
Soita radion ohjelmaan X puhelu maksaa vaan 5€ + PVM
lähetä textiviesti radion ohjelmaan viestin hinta 10€
Sitten toisinpäin.Ohjelmasta riippuen.
Soita radion ohjelmaan XX puhelu maksaa vaan 10€ + PVM
Lähetä textiviesti radion ohjelmaan XX maksaa vaan 5€
Kyllähän osataan rahastaa hyvin.
Jr paras ja Vivi mahtava. Käännä kanavaa moitiskelija!
50-luvulla syntyneet vanhempani tykkäävät kuunnella Järviradiota, minä 70-luvulla syntynyt en siitä niin välitä. Itseasiassa en juuri radiota kuuntelekaan, mitä nyt autossa yleensä Kasari radioasema päällä.
Mainoskanava muiden mainoskanavien joukossa.
No musiikki eroaa muiden kavien tarjonnasta
Voi Triballi. Taas ei löydy toivottuja kappaleita. Voi voi, kun minun kokoelmastani taas ei löydy. Siirtää ne Alajärvelle, joten todennäköisesti ei kuulla ollenkaan.
Mielestäni toivomus kuuluu kuulla heti eikä milloin sattuu. On maksettu kuitenkin toivomuksesta. Pysy samassa toimituksessa kuin muutkin.
Voi sua ☹️
Taas jäävät pisteet kai laskematta. Kiitos vaan eräs toimittaja.
Nyt soitetaan kahta musiikkikappaletta samaan aikaan päällekkäin.
Kukahan aivokääpiö siellä studiossa oikein on,kun ei huomaa asiaa.
Pistäis noita juontajia vaihtoon.
Nyt uutta levyä soitetaan vähän aikaa ja sitten poikkastiin soitto.
Oli vähän aikaa hiljaista.Sitten aloitettiin soitto ihan alusta asti.
Nyt on jollain mummelilla jäänyt vinyyli pahasti jumiin. :D Kyllä itse käyttäisin vähäiset vuoteni hyödyllisemmin, kuin omien mielenhäiriöiden purkamiseen vauvapalstalla. Selvästi aiheuttaa nykytekniikka monenlaisia oireiluja teillä vanhuksilla.
Järviradiossa oli kysymysohjelma.
Kysymys kuului.Missä maassa on ilmestynyt maailman ensimmäinen painettu keittokirja.
Annettiin 3 vaihtoehtoa.Kiina.Ranska ja Italia.
Mikään ei näistä ole oikein.
Ensimmäinen oli painettu saksassa.
Nurmberg 1485 Kuchmnmeisterey.
Kulinaarisestä korkeakulttuurista arkisiin resepteihin - Keittokirjojen historiaa - DigiSarka
Tohon kysymykseen ei tosin kukaan tainnut soittaa,kun tuli vaan musiikkia koko ajan.
kertoo suomalaisten junttimaisuudesta järviradio
Tänään 18.12.2023 mainostettiin vielä Paavo Väyrysen kannattajakortteja.Kehoitettiin täyttämään,
kortti ja palauttamaan sen postilaatikkoon.
Kannattajakorttien täyttäminen on loppunut ja kortit on lähetetty vaalilautakunnan tarkistettavaksi.
Väyrynen ei saanut kerättyä tarvittavaa korttimäärää,eikä näin ollen päässyt pressanvaali ehdokkaaksi.
Miksi järviradiossa viellä mainostetaan asiaa.👎💩💩
Ei vois olla tyhmempää ohjelmaa kuin tango keisarinna. Entisistä tangokuningattarista on koottu lista, josta saa äänestää mielestään.
Heidät on jo valittu kuningattareksi ja sillä hyvä.
Juontajan huomioon ottaen tämäkin " kilpailu " on mahdollinen. Tyhjää mitä tyhjää.
Kuulin tänään Järviradiosta että tripalli jäisi pois sieltä. Tosi hyvä uutinen, eipä jäädä kaipaamaan.
Onpa mukava uutinen, kiitos. Toivottavasti pitää paikkansa, että lähtee.
Minäkin ilahdun, jos hän lähtee. Mahdollisimman pian vaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Onpa mukava uutinen, kiitos. Toivottavasti pitää paikkansa, että lähtee.
Tänään varmistui Järviradiosta, että triballi jää pois sieltä. Jippii!
Onpa mukava uudenvuoden uutinen, että Triballi lähtee. Kuuntelee kanavaa paljon mieluummin. 🤗👍
Triballi töppäilemässä taas.