Mikä ihmeen Järviradio?
Vierailin vanhempieni mökillä Keski-Suomessa torstai-illasta lauantai-aamuun. Kyseisellä kanavalla soi Suomi-iskelmä-coverita ja kotikutoinen haitarimusiikki, jossa lauletaan Jeesuksesta ja kiitollisuudesta kuolleille. Välillä puhutaan Jeesuksesta ja taas soi haitarikaraoke ja välillä kuuntelijat saavat soittaa studioon arvatakseen jotain "hölmöä". Vanhempien mielestä ihan yliveto kanava, vaikka eivät ole edes (tietääkseni) uskossa. Ja auta armias, jos menit radiosta kanavaa kääntämään...
Kommentit (325)
Aika kuluu, Virve Rosti 66v, tuli suosituksi 15 vuotiaana.
Tosi kivaa Hannu, kun olet taas iltapäivällä juontamassa. Kuuntelijan ääntäkin on mukava kuunnella. Kiitos 🙂
KIITOS, kun se piipittävä ääninen ei enää juonna järviradiossa. Toivottavasti en kuule koskaan.
Järviradio on vähän kuin Sleepy Sleepin Metsäratio.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Järviradio auki aina kun on hyvät toimittajat äänessä,mutta nyt kun tämä uusi hirvee kamala Paula ääni astuu vuoroon,niin pistän heti kiinni!
Eihän siellä ole ainuttakaan hyvää toimittajaa! Se on varmati ainoa kanava tässö maassa jossa toimittaja ilmoittaa kuulijölle lähtevänsä vessaan - noin
kauniisti sanottuna - tämä toimittaja kertoi myös sen, mitä aikoo siellä saada aikaan. Mites jos joku tekisi vastaavan ilmoituksen Ylessä?
Mitä sitten? Pitääkö kaikkien kanavien olla kuin tuo YLE?
Nyt alkoi hyvän joulun toivotukset Järviradiossa 📻🎅💬🎄🎁
Vierailija kirjoitti:
KIITOS, kun se piipittävä ääninen ei enää juonna järviradiossa. Toivottavasti en kuule koskaan.
Onko pakko moittia?
Tiedoksi kuuntelijoille:
Järviradion nettisivuilla etusivulla on kohdassa Avaa Nettiradio klikkaamalla tästä linkin takana Aiemmin soineet lista eli aiemmin soineet kappaleet ja näkyy nyt myös se mikä kappale soi parhaillaan :)
Järviradiossa perinteinen kinkunpaistoilta huomenna torstaina illalla.
Vierailija kirjoitti:
Järviradiossa perinteinen kinkunpaistoilta huomenna torstaina illalla.
Klo: 20:00 alkaen tuo huomenna 📻
Hannu Matintuvan Tuksu-uutiset silloin joskus:
😁🙄
Vierailija kirjoitti:
Hannu Matintuvan Tuksu-uutiset silloin joskus:
😁🙄
Onneks ei tuu enää.
Janne on paras ja asiantuntevin juontaja, mitä koskaan on Järviradiossa ollut ! Toivottavasti pysyy kanavalla. Taso on noussut huomattavasti aikaisemmasta ja nuoremmatkin kuuntelee nykyään.
Kirsi L. voisi myös juontaa välillä?
"Järviradio se on niin mukava, Järviradio se on mun asema"
(Järviradion mainosjingle)
Järviradio levystö:
https://www.jarviradio.fi/levysto/
OHJEET:
"- Jos haet esittäjän nimellä, kirjoita ensin sukunimi, sitten etunimi!
- Osa kappaleen tai esittäjän nimestä riittää hakusanaksi, kunhan siinä on vähintään 2 merkkiä."
No minä olen 68v. Nuoruudessa kuuntelin: Sweet, Uriah heep, Hector, Muska, Somerjoki, Suzie Quatro,Virve Rosti, Kari Kuuva, Mikko Alatalo, Juice Leskinen. Tanssilavat oli pois muodista 70, 80, 90 luvut.