Paras tv- sarja kautta aikojen
Törmäsin keskusteluun suosituista sarjoista, joita lukija ei voi sietää. Entäs tv- sarja mikä on jäänyt mieleen hyvänä, kouluttajana sarjana menneisyydestä, tai mitä sarjaa suosittelen?
Itse katsoin vähän aikaa sitten Breakin badin, loistava. True detective 1 ja 2 jäi mieleen myös näppärästi dialogista. Mr robot oli kaikessa sekavuudessaan hämmentävä, mutta hyvä katselukokemus.
Kommentit (75)
Californication, Weeds, Orphan Black, Orange is the new black !
Greyn anatomia. Tosin pakko myöntää etten ole nähnyt kuin 10 tuotantokautta. Ei ole ollut aikaa katsoa uudempia.
rakastan Vikings ohjelmaa. juuri kuin minulle tehty sarja :D
Salaiset kansiot, Twin Peaks, 24, Lost, Breaking Bad, Pako, True Detective, Silta, Ally McBeal, Frendit...
Suomalaisista kaikki maalaiskomediat, Pirunpelto, Tarkkis, Me stallarit, Puhtaat valkeat lakanat, Seitsemän, Kyllä isä osaa, Reinikainen...
Hävyttömät
Weeds
Olipa kerran
Täydelliset naiset
Näkijä
Lost
Frendit
Metsolat
Puhtaat valkeat lakanat
Helppo elämä
Syke
Greyn anatomia on ehdottomasti ollut yksi parhaimmista sarjoista mitä olen nähnyt. Vaikka onkin jo tullut monta kautta, niin siihen ei voi siltikään kyllästyä.
Myös esim. Sinkkuelämää on klassikko, mitä voisi myös katsoa toistamiseen.
Mulle tulee ainakin aina olemaan Pako eli Prison break.
Rimakauhua ja rakkautta, Ylpeys ja ennakkoluulo, Anne of Green Gables, Okalinnut, Vastatuuleen. Nuo tuli ekana mieleen.