Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuiset änkeävät lasten juhlaan?

Vierailija
15.07.2017 |

Kun on kutsuttu lapset, niin miksi jotkut aikuiset luulevat olevansa kutsuttuja mukana? Jos on hankala lapsi, sen voi kertoa, mutta meillä kyllä on pärjätty kaikkien kanssa hyvin. Ei meillä ole aikuisille edes varattukaan mitään välttämättä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eivät halua jättää valvomatta. Siellä juhlissa voi olla vaikka joku päivänsankarin pedofiilieno/täti tai isoisä/äiti paikalla.

Vierailija
2/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voi olla ujo, eikä halua jäädä ilman vanhempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän sama käänteisenä, kun toisessa ketjussa kysytään, että "onko niin vaikea ymmärtää, mitä tarkoittaa hääkutsussa lapsettomat häät". Eli onko niin vaikea ymmärtää, jos "juhliin kutsutaan vain lapset, ei aikuisia". Toisille vanhemmille tuntuu olevan ylivoimaista jättää se oma Nicopetteri pariksi tunniksi kaverisynttäreille. Kun minä järjestän lapselle synttärit, olen suunnitellut ohjelman ja tarjoilut niin, etten ehdin siinä ylimääräisten aikuisten kanssa seurustelemaan ja kahvittelemaan.

Vierailija
4/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi voi olla ujo, eikä halua jäädä ilman vanhempaa.

Siitä voi sitten kertoa etukäteen ja neuvotella, miten toimitaan. Mut kun toiset tulee vaan ja luulevat saavansa kahvit ja kakut ja varsinkin rupatteluseuraa. Ei käy, jos ei näin ole sovittu. 

Vierailija
5/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä tapahtuu ihan kouluikäisten juhlissa ja tapauksissa, joissa lapset kyläilevät muuten keskenään. Vaan siihen juhlaan ängetään ja luullaan, että kutsu koskee myös vanhempia. Se ei ole mikään peruste, että tulee kauempaa. Keksii jotain tekemistä itselleen siksi aikaa. Aikuiset pilaavat lasten juhlat helposti. 

Vierailija
6/7 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos juhliin mennään koko perheellä, kun eletään niin symbioosissa. Loukkaannun jos minua ja koko perhettä ei kutsuta!

Vierailija
7/7 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan