Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet kehtaavat tuijottaa jopa esiteini-ikäisiäkin lapsia jos näille on alkanut tulla muotoja?

Vierailija
15.07.2017 |

Kävelin kaupungilla 12-vuotiaan tyttäreni ja hänen kaverinsa takana. En voinut olla huomaamatta miten usemmankin miehen katse viipyili tyttöjen rintojen seutuvilla, vaikka tytöillä ei todellakaan ollut mitään "tyrkkytoppeja" vaan tavalliset, jopa lapsekkaat, trikoo-t-paidat. Miehet oli kaikenikäisiä, teineistä jopa kuuskymppisiin.

Kommentit (393)

Vierailija
21/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä tutussa perheessä viisikymppinen isähenkilö mielestäni suorastaan flirttaili tyttärensä 13- vuotiaalle kauniille ja urheilulliselle kaverille, vaimokin oli kyllä paikalla..että kyllähän ne nuoret naiset miehiä kiinnostaa. En tiedä, ehkä ikärajoja pitäisi suosiolla laskea ainakin omassa päässä, eihän se ihmisbiologia siitä ole kehittynyt kun kuoltiin nelikymppisinä kuten edelleen joissain maissa, ja 20 v oli jo keski-iässä. Turhaa toivoa että tämmöisestä kolmevitosesta kukaan mies oikeasti kiinnostuisi mutta kun teinejäkään ei pääse panemaan ja jos haluaa oman pikku perheen ja kodinhoitajan niin pakko on.

FYI (For Your Information, jos et muuten tiedä): ihmisen ei ole muuta pakko tehdä kuin kuolla. Sorry vaan.

Vierailija
22/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä tutussa perheessä viisikymppinen isähenkilö mielestäni suorastaan flirttaili tyttärensä 13- vuotiaalle kauniille ja urheilulliselle kaverille, vaimokin oli kyllä paikalla..että kyllähän ne nuoret naiset miehiä kiinnostaa. En tiedä, ehkä ikärajoja pitäisi suosiolla laskea ainakin omassa päässä, eihän se ihmisbiologia siitä ole kehittynyt kun kuoltiin nelikymppisinä kuten edelleen joissain maissa, ja 20 v oli jo keski-iässä. Turhaa toivoa että tämmöisestä kolmevitosesta kukaan mies oikeasti kiinnostuisi mutta kun teinejäkään ei pääse panemaan ja jos haluaa oman pikku perheen ja kodinhoitajan niin pakko on.

FYI (For Your Information, jos et muuten tiedä): ihmisen ei ole muuta pakko tehdä kuin kuolla. Sorry vaan.

Siksi en olekaan parisuhteessa, mutta hyvin moni on mieluummin jonkun kanssa kuin yksin, ja mieluummin tehdään perhe jonkun kanssa kuin ei ollenkaan, vaikka toinen tai kumpikin haluaisi jonkun tai joitakuita muita mieluummin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yläkoulun ope (mies) ja yritän olla katsomatta liian pitkään tyttöjen muotoihin, kun varsinkin lämpimänä aikana vaatetta on niukasti. Eipä ole kukaan ainakaan valittanut tuijotuksesta, niin olen tässä onnistunut. Jos luokassa on 10-15 vähäpukeistä teinityttöä, kai katse väkisinkin osuu muotoihin. Eri asia, jos ihan vartavasten joku alkaa kyyläämään pidempää aikaa.

Vierailija
24/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi en olekaan parisuhteessa, mutta hyvin moni on mieluummin jonkun kanssa kuin yksin, ja mieluummin tehdään perhe jonkun kanssa kuin ei ollenkaan, vaikka toinen tai kumpikin haluaisi jonkun tai joitakuita muita mieluummin.

Sinä et taida sitten tuntea normaaleja miehiä.

Vierailija
25/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies elää kullinsa ohjailtavana koko ikänsä. Siihenhän he itsekin vetoavat aina, biologiaan. Itseäni nolottaisi jos jalkovälissäni roikkuva elin saisi aikaan sen, että tuijottelisin alaikäisiä vähäjärkisen näköisenä ja saisin heidät tuntemaan toimillani ahdistusta. Kulliotukset eivät osaa edes hävetä ja pääsääntöisesti he ajattelevat aina ensin itseään, joka asiassa.

Totta.

Vierailija
26/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu testosteronista. Jos naisen veressä on sama määrä  testosteronia, käyttäytyminen on ihan samanlaista. Kuunnelkaa tuo TAL:in hieno radiojuttu, niin ymmärrätte maailmasta taas vähän enemmän.

Vierailija
27/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos joku katsoo?

Itse katson kauniita ihmisiä olivat sitten minkä ikäisiä tahansa. 

Vierailija
28/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä miehenä itsekään ymmärrä, että mikä niissä teineissä niin muita jätkiä kiehtoo. Liekö se, että ovat helposti manipuloitavissa tjsp. eivätkä siten niin "helppoja" kuin kypsät, hyvän itsetunnon omaavat naiset, niin heti mulkoillaan niitä kun on tilaisuus. En itse tietyn iän jälkeen vain pystynyt katsomaan edes nuoria parikymppisiä naisia "sillä silmällä", saatika mitään teinejä. Näyttävät omaan silmään aivan keskenkasvuisilta lapsilta, ja puheenaiheetkin ovat sitä sorttia, että ei kiitos vain. Korkeintaan päällimmäinen ajatus on, että tuo ja tuo tyttö on tyttäreni (minulla ei ole siis lapsia, mutta silti) ikäisen näköinen, mutta siihen se sitten jääkin. Ei seksuaalisesti voisi vähempää kiinnostaa. Olen kiinnostunut aikuisesta naisesta, enkä mistään keskenkasvuisesta teinitytöstä.

Vierailija
29/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävyttömimmät kääntyvät vielä katsomaan takamustakin kun tyttö on kulkenut ohi. Tekisi mieli vetästä vuittonilla päin näköä.

Vierailija
30/393 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt saa katsoa? Kunhan ei sentään käsiksi käy. Tissit ja perseet on kauniita ja kiihottavia ja ne kiinnostavat meitä miehiä aina. Ei sille mitään voi.

Vierailija
31/393 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs noloa siinä katselussa on?

Vierailija
32/393 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on täällä sanonut, että katsominen on ok. Nyt reippaasti kaikki naiset +70-iästä eteenpäin ja luonnollisesti myös homot katsomaan estoitta ja himoiten kaikkia +35 -miehiä.

Vierailija
33/393 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kylläs mä ainakin katson hyvännäköistä miestä,ei kai siinä mitään pahaa ole.Ikähaitarilla 18-..........löytyy ihan hyvännäköistä silmänruokaa.Eri ikäkausien miehet ovat eritavalla hyvän näköisiä.

Vierailija
34/393 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne miehet iän tietää, jos tissitkin jo on?

Kyllä 12-vuotias nyt 16-vuotiaasta eroaa, varsinkin jos on meikkaamaton.

Tätä täysin samaa olen miettinyt oman juuri 13 vuotta täyttäneen tytön kanssa liikkuessani. Tyttö on aivan ikäisensä näköinen, mutta muotoja on. Ei provosoi eikä meikkaa. On kuitenkin äärettömän kaunis kasvoistaan ja urheilullinen vartaloltaan. Olen pari kertaa ollut hyvin lähellä raivokohtausta kaupoilla, kun joku perheenisi on selvästi tuijottanut tyttöä, joka ei onneksi itse tajua katsetta. Sairasta ja iljettävää minusta!

Mikä se ongelma tässä oikein on, jos tyttö ei itse tajua katsetta?

Muistan itse sen päivän 13-vuotiaana, kun huomasin miesten katsovan perään. Tiukka poolo päällä, ei siis mitenkään älyttömän paljastava ja A-kupin rinnat. :D Olin vähän imarreltu koska se oli niin uutta ja aina oli rumaksi haukuttu ikätovereiden taholta, mutta keski-ikäiset kyllä ällöttivät.

Vierailija
35/393 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo nyt jotenkin pahempi ongelma kuin se, että naiset tuijottavat poikia ja nuoria miehiä? Itse en mikään adonis ole koskaan ollut, mutta pitkä ja minulla on leveät hartiat. Kyllä sitä teininä huomasi, miten keski-ikäisetkin naiset tuijottavat. Kaveri jolla oli oikeasti vartalo kuosissa, niin joutui siitä enemmänkin kärsimään. Hierojakin oli kehunut miten ihana on niin komeita lihaksia hieroa!!!

Vierailija
36/393 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toiset laskevat tuijottamiseksi jo sen, jos katsoo sinne suuntaan. Tämän huomaa hyvin, kun on omien lasten kanssa rannalla. Minä kun olen tottunut seuraamaan missä vauhdikkaat ja idearikkaat poikamme menee ja mitä puuhaavat. Välillä kun samassa suunnassa on tyttöjä tai naisia, niin alkavat supatella ja vilkuilla suuntaani tai vaihtavat jopa paikkaa. Koittakaa naiset ymmärtää, että maailmassa on muutakin katseltavaa kuin te. Jokainen katse ei ole vain teitä varten.

Vierailija
37/393 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kylläs mä ainakin katson hyvännäköistä miestä,ei kai siinä mitään pahaa ole.Ikähaitarilla 18-..........löytyy ihan hyvännäköistä silmänruokaa.Eri ikäkausien miehet ovat eritavalla hyvän näköisiä.

PERVO!!!

Juuri näin. Vastakkaisen sukupuolen katseleminen on mitä pahinta pervoutta. Silmät pitäisi tuollaiselta puhkaista.

Vierailija
38/393 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset miehet on lähinnä säälittäviä. Annetaan niiden olla rauhassa, niillä on menossa viimeiset vuodet. Käsittääkseni aniharvalla miehellä enää seivoo yli 50-vuotiaana, joten eiköhän tuo ole lähinnä muistelua onnellisilta nuoruusvuosilta. Tai tän palstan peräkammarin poikien muistelua, mitä ilman jäi nuorena ja jää tietysti ikuisesti ilman.

Vierailija
39/393 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsominen on vapaasti sallittua jos molemmat ovat julkisella paikalla, onko epäselvyyksiä?

Vierailija
40/393 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Ja elää kuolemaan asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä