Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

CIA-naiset ryhmässä facessa julkaistu 3 pettäjämiehen kuvat

Vierailija
15.07.2017 |

kannattaa käydä katsomassa löytyykö oma kulta

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kolmen?

Vierailija
22/24 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikien pahuutta ymmärtämättömät tytöt harrastavat seksiä poikien kanssa ja antavat naiviuttaan kuvata itseään tai lähettävät pojille seksikkäitä kuvia. Pojat uppaavat nämä ylilaudalle koko maailman vapaasti nähtäväksi. Tytöt perustavat suljetun facebook-ryhmän suojellakseen itseään ja toisiaan tällaisilta pojilta, sinne postataan pettävien miesten kuvia. Pojat aloittavat vainohyökkäyksen tyttöjä kohtaan, häpäisemistarkoituksessa. Tervetuloa miesten maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cia ryhmän jäsenistähän kerätään tietoja tällä hetkellä. Kerätty jo kaksi viikkoa. Sitten ne laitetaa yleiseen levitykseen facbookissa. Moni ihminen tulee olemaan paskana. kun oma naama levii ympäri facebookkia. Ei se niin suljettu enää ole.

Minua ei kyllä haittaa tipan tippaa jos joku saa tietää että lueskelen niitä juttuja siellä. :D

Vierailija
24/24 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos totta niin idioottiryhmä jota vain idiootit pitäisivät totena. Kuinkakohan paljon ulinaa tulisi jos vastaava tehtäisiin naisista?

Kyllä varmasti tehdäänkin. Hyvä se on silti pettäjät käräyttää ja kaikki varatut seksivonkujat Tinderistä ;)

Minulla on tinderissä tullut vastaan kaksi varattua. Toisesta lähetin screenshotin tyttöystävälle. En tiedä mten jatkui muuta kuin ettei ole enää yhdessä.

Tyhmä siellä mitään etsii kun aika todennäköisesti joku tunnistaa.

Minulla on kanssa tullut tuttuja varattuja miehiä siellä vastaan ja tiedän 100 varmasti, etteivät heidän kumppanit hyväksy tuollaista. Jotkut ovat oikeasti niin tyhmiä.

Samoin, olen törmännyt kahteen varattuun mieheen. Eivätkä missään tapauksessa ole siellä vaimojen luvalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi