Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt sitten turvakodissa

Vierailija
15.07.2017 |

Mieheni pahoinpiteli minut kun yritin estää häntä lähtemästä ajamaan koska oli juovuksissa. En enää mene takaisin.
Turvakodissa asuminen on varsin kallista. Joutuuko sen maksamaan itse? Entä miten yhteiskunta (sossu) auttaa uuden asunnon etsimisessä kun ei ole lapsia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin joutuu maksaa itse. Ja miksi yhteiskunnan pitäisi hankkia sinulle asunto?

Vierailija
2/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun olet.

Sieltä saat apua myös tähän kysymykseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sinulla ei ole tuloja sossu maksaa mutta jos tuloja on joudut maksamaan. Sinua myös autetaan löytämään oma asunto ja sossusta saat myös apua kalusteiden hankintaan mikäli sinulla ei ole omia tuloja. Lisäksi osa turvakoteja pitää huonetta mistä saat vaatteita ja muuta sälää jos jouduit jättämään omasi vanhaan paikkaan. Lisäksi myös voit saada apua poliisilta omien tavaroidesi hakemiseen.

Vierailija
4/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin joutuu maksaa itse. Ja miksi yhteiskunnan pitäisi hankkia sinulle asunto?

Omavastuun maksaa, ja kyllä asuntokin hommataan, tai autetaan sen saamisessa.

Vierailija
5/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö omalta asuinkunnalta voi saada maksusitoumuksen asiaan? Sosiaalitoimistosta varmaan? 

Vierailija
6/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella HUONO 0/5

Vierailija
7/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pääsee turvakotiin noin vain, vaan soitetaan poliisit hakeen pahoinpitelijä. Suomessa on satoja asunnottomia. Ei yhteiskunta hae ihmisille asuntoja ellei keseessä lastensuojeluasia.

Vierailija
8/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap kun olet siellä. Älä mene takaisin. Asiat järjestyvät, juttele henkilökunnan kanssa.

Vierailija
9/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakodit on ilmaisia kaikille!! Ei maksa mitään. Asunnon jokainen hankkii itse.

Vierailija
10/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut turvakodissa. Olen loputtoman kiitollinen että tällainen paikka löytyy!

Etukäteen en mitään ilmoittanut, paikalle ajoimme taksilla pienen tyttäreni kanssa.

Kaikki järjestyi. Saimme huoneen jossa olla, ruoat, keskusteluapua, apua sosiaalitoimistoon. Poliisi turvana hain tavarat entisestä kodista.

Ihana paikka ja ihanat ihmiset. Niin ja penniäkään en joutunut maksamaan.

Vierailija
11/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut turvakodissa. Olen loputtoman kiitollinen että tällainen paikka löytyy!

Etukäteen en mitään ilmoittanut, paikalle ajoimme taksilla pienen tyttäreni kanssa.

Kaikki järjestyi. Saimme huoneen jossa olla, ruoat, keskusteluapua, apua sosiaalitoimistoon. Poliisi turvana hain tavarat entisestä kodista.

Miten kauan saa asua ilmaiseksi siellä? Ajattelin että esim. opiskelijalle kesäaikana voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.

Vierailija
12/12 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kauan saa asua ilmaiseksi siellä? Ajattelin että esim. opiskelijalle kesäaikana voisi olla ihan hyvä vaihtoehto.

Kannattaa nyt ensin kuitenkin hankkiutua raskaaksi. Kun on lapsi, niin johan tulee apua ovista ja ikkunoista. Lasta kun ei voi eikä saa taivasalle laittaa, aina järjestetään asunto. Arvaa vaan minkä takia näitä naisten "vahinkoraskauksia" pukkaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän