Pitääkö nelikymppisen sinkkumiehen tyytyä naisiin, joilla on lapsia, vaikka mies ei edes pidä lapsista?
Vai onko järkevämpää tavoitella lapsettomia, mahdollisesti nuorempia naisia?
Kommentit (71)
Tai sitten voi ihan rakentaa mielekkään elämän itselleen yksin. Nuoria et saa, ja ikäisillesi teet väärin, jos olet ihmisen kanssa, johon et ole aidosti rakastunut.
Ei, sillä voihan aina elää elämäänsä sinkkunakin ilman naista. Lisäksi vaihtoehtona on lähteä etsimään hoikka ja sutjakka nuori nainen idästä, eli siis Itä-Euroopasta tai Aasiasta.
Sen pitää varmaan tyytyä naisiin, jotka eivät halua lapsia :D
Miksi se sinua naisena askarruttaa?
Onhan noita nuoria naisia, jotka ovat kiinnostuneet itseään vanhemmista. Tosin ei varmaan ihan määrättömästi. Ja monet pitkälle koulutetut ovat lapsettomia vielä pitkälle yli 30-vuotiaina.
Ei tietenkään.
Sinulla on vain yksi ainutkertainen elämä eikä sinun pidä tuhlata sitä elämiseen epätyydyttävässä suhteessa.
Tavoittele ikäisiäsi lapsettomia. Uusperhekuvioon on turha lähteä, jos ei pidä lapsista. Nuorempaa et todennäköisesti kiinnosta, etkä tarvitse, jos lapset eivät kerran kuulu suunnitelmiisi.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi ihan rakentaa mielekkään elämän itselleen yksin. Nuoria et saa, ja ikäisillesi teet väärin, jos olet ihmisen kanssa, johon et ole aidosti rakastunut.
Olipa omituinen kommentti.
Miksi 42-vuotias mies ei voisi saada 35-vuotiasta naista?
Miksi pitäisi olla yksin, kun voi seurustella?
Miksi se, että naisella on lapsia, tarkoittaa, ettei häneen voisi rakastua?
Ota huomioon, että ne nuoret naiset voivat haluta myöhemmin lapsia. Etsi joku ikäisesi, joka ei halua lapsia tai ei voi saada.
Ei ja ei. Onhan naisia, jotka eivät halua tai saa lapsia, lisäksi yli nelikymppisissä alkaa olla jo niitäkin joiden lapset ovat jo muuttaneet pois kotoa. Älä siis ainakaan vielä tässä vaiheessa ota nuorta, lapsetonta ettei keneltäkään jää vuoksesi lapset tekemättä. Voit sitten viisikymppisenä ottaa kymmenen vuotta nuoremman lapsettoman, silloin naiset jo tietävät varmasti haluavatko lapsia vai eivätkö.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä tyytyä eikä ole järkevää tavoitella nuorempiakaan.
Koetko jotenkin uhkaavaksi sen, että ikäisesi miehet voivat tavoitella itseäään nuorempia naisia?
Tavoittele ihan ketä haluat.
Toinen juttu on, kuka huolii sinut.
Sinkkumies joka joutuu kyselemään tuollaisia vauva-palstalla saa kaikkein todennäköisimmin tyytyä omaan käteensä.
Lopettaisit jo nuo paskat juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Älä siis ainakaan vielä tässä vaiheessa ota nuorta, lapsetonta ettei keneltäkään jää vuoksesi lapset tekemättä.
Sinustako nuoret naiset ovat kuin tahdottomia lapsia, jotka eivät kykene tekemään arvovalintoja ja tavoittelemaan sitä, mitä he elämässä haluavat? Melko misogynistinen näkemys.
No, itse olen 37, lapseton, hyvannakoinen, urheilullinen ja katselen 36-42 -vuotiaita miehia. Tosin minulla on viela lapsi toiveissa, mutta muutama kaverini ei halua lapsia ja on samaa ikaluokkaa, sinkkuja. Kylla meita on.
No näinhän se oikeasti menee. Tosin voit venata sen 10v niin on lapset muuttaneet pois.
Ihan järjetön tuo ajatus, että lapsia hankkineen naisen pitäisi olla tyytyväinen, jos joku tyytyy häneen paremman puutteessa. Ei herranen aika. Naisen päässä on vikaa, jos hän haluaa olla sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä hänen lapsistaan. Ap:n kannattaa keskittyä lapsettomiin naisiin ja etenkin sellaisiin, jotka eivät enää tule raskaaksi.
On lapsia kohtaan äärimmäisen väärin, jos tavoittelet perheellistä naista, etkä tykkää lapsista. Todella toivon, ettei yksikään vanhempi alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei lapsista pidä.
Nuorempia sinun taas ei kannata yrittää, sillä monet haluavat niitä lapsia kuitenkin sitten joskus.
Kuten muutkin jo kommentoineet, niin tavoittele ikäistäsi lapsetonta naista.
Eli sen sijaan, että etsit ikäisesi, joka ei halua lapsia, niin haluat löytää nuoremman, joka ei halua lapsia. Sähän teet tästä vain itsellesi vaikeampaa :D
Jos vanhemmat kiinnostais, niin niissä olis sekä veloja, että niitä, joiden lapset on jo aikuisia. Olen itse 28-vuotias N vela ja en itse halua vanhempaa miestä ihan jo eliniänodotteen takia. Paljon voi tottakai sattua elämässä ja puolison rinnalla seistään, mutten ehdoin tahdoin hankkisi 7 vuotta vanhempaa miestä, koska peruskunto on 60-vuotiaana jo sit niin paljon huonompi. Kun itse pääsen eläkkeelle, niin onkin jo pakko alkaa omaishoitajaksi. Saattaahan se muutenkin tapahtua jopa nuoremman kanssa, mutta ainakaan en varmista kyseistä kohtaloa itselleni ;)
Ei pidä tyytyä eikä ole järkevää tavoitella nuorempiakaan.