Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puistattaa tämä meno!

Vierailija
31.03.2006 |

Nyt kaikki pinoon jotka EIVÄT ole tehneet MITÄÄN seuraavista:

Pettänyt kumppaniaan.

Pahoinpidellyt ketään.

Käyttänyt huumeita.

Varastanut mitään.

Puhunut ystävistä pahaa selän takana.

Kiristänyt/manipuloinut miestään yrittämään lasta.

Tehnyt töissä ilkeitä temppuja asiakkaille.

Käyttänyt törkeää kieltä lasten kuullen.

Kylässä laittanut räkää sohvaan, liannut hammasharjoja tms. ällöttävää.

Ollut rasisti.

Tätä listaa voisi vielä jatkaa, mutta ilmoittautukaapa nyt kaikki, että tämä ahdistus vähän edes helpottaa! :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä ap? Sinäkö et ole tehnyt mitään vai olet? Jäi siis listasi pointti multa vähän auki...

Vierailija
2/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt jonkun tietyn henkilön epämiellyttävää käytöstä hänen kansallisuutensa syynä, vaikka tiedänkin toki, että yleistää ei saisi. En voi siis tähän osallistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin tämän siis siksi, että tuntuu siltä ettei tällä palstalla ole kovinkaan monta ihmistä, jotka käyttäytyisivät sivistyneesti ja toisia kunnioittavasti. Mutta ehkä niitä nyt löytyy vähän:)

Ap.

Vierailija
4/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävistä pahaa selän takana. Jo pahan määritelmä on vähän hankala, mikä nyt sitten on pahaa.

Vierailija
5/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että löytyisi joku, joka ei ole koskaan puhunut ystävistään pahaa selän takana. Itse teen ainakin sitä toisinaan. Olen myös käyttänyt rumaa kieltä lasten kuullen ja joskus nuoruudessa polttanut ruohoa. Muuten syntilistani on puhdas.

Vierailija
6/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistä muistat ettetn ole lapsenakaan koskaan puhunut pahaa kaveristasi toiselle...??

Mun mielestä noista kamalimmat on pettäminen, huumeet ja hakkaaminen, ja niistä en ole mitään tehnyt. Pidän itseäni ihan hyvänä ihmisenä...

Vierailija
7/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan olleeni puhumatta pahaa ystävistä siitä, ettei minulla ole ollut ystäviä joista olisi ollut jotain pahaa sanottavaa. Joskus joistakin ihmisistä (vieraammista) olen ajatellut jotain tyhmää, mutten ole sanonut ajatustani edes miehelleni koska hän pitäisi sitä moukkamaisena ja hyvä niin:)

Määrittelen " pahan" sellaiseksi, jota ei voisi sanoa suoraan ystävälle.

Ap.

Vierailija
8/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lainannut kaverini pillupyyhettä!

Vierailija
9/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mitä olen saattanut rikkoa, on tuo pahan puhuminen, eli lähinnä mieheni kanssa olen saattanut ystävieni asioita päivitellä tavalla, jota en heidän korviinsa soisi. Lähinnä siis sellaista paineen purkamista, koska usein olen ystävieni kuunteleva korva, ja koitan olla lausunnoissani diplomaattinen ja antaa heille tukea valinnoissaan.

Listasta puuttui muuten omien eritteiden kaivelu ja nuuhkiminen! Siihenkään en myönnä syyllistyneeni, vaikka toki ilmavaivoja löytyy ja nuhakin on ollut, mutta niille on paikkansa. ;-)

Vierailija
10/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varmasti joskus " panetellut " jotakuta. Varsinkin murrosikäisenä juoruiltiin.

Vierailija
11/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole lajittelemassa ketään hyviin ja huonoihin ihmisiin. Olen vaan kiinnittänyt huomiota viimeaikaisiin viestiketjuihin ja huomannut ettei täällä mitään ihan pulmusia kirjoittele:) Ihan uteliaisuudesta kysyisin vielä teiltä, jotka edelleen haukutte ystäviänne selän takana: miksi?

Vierailija
12/12 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt kumppaniaan.

- EN

Pahoinpidellyt ketään.

- EN

Käyttänyt huumeita.

- EN

Varastanut mitään.

- EN

Puhunut ystävistä pahaa selän takana.

- EN

Kiristänyt/manipuloinut miestään yrittämään lasta.

- EN

Tehnyt töissä ilkeitä temppuja asiakkaille.

- EN

Käyttänyt törkeää kieltä lasten kuullen.

- EN

Kylässä laittanut räkää sohvaan, liannut hammasharjoja tms. ällöttävää.

- EN

Ollut rasisti.

- EN

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi