Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oululaiset! Montessoripäiväkodeista kokemuksia kasaan tähän, kiitos:-)
31.03.2006 |
Missä päiväkodissa lapsesi on, miten viihtyy ja oletko tyytyväinen siihen, miten montessoripedagogiikkaa sovelletaan?
Tietääkseni Oulussa kolme päiväkotia, Pyramidi keskustassa, sitten Toppilassa yksi ja Myllytullissa englantipainotteinen. Kaikki kiinnostavat. Onko kokemusta?
Kommentit (2)
Minua kiinnostais myös montessoripäiväkoti. Kertokaahan kokemuksia!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikö kenelläkään ole kokemusta näistä oulun montessoripäiväkodeista?