Kannattaako ostaa aurinkolasit vahvuuksilla vai ilman?
Tätä mietin tällä hetkellä. Jos ostan ilman vahvuuksia, sitten joutuisi vekslaamaan piilarien kanssa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kun menet sisätiloihin ja otat aurinkolasit pois, näetkö kuitenkin kohtuullisesti ilman piilolaseja?
Minulla on aurinkolasit vahvuuksilla ja joudun sisällä esim. kauppa-asioilla vaihtamaan tavallisiin laseihin.
Minulla toimii hyvin vahvuuksilla olevat aurinkolasit ja en riisu niitä kaupoissa tai kirjastossa vaan näen niillä hyvin sisätiloissa. Saatan nostaa ne välillä otsalle mutta ovat käytettävissä heti. Käytännössä varsinaisia tavallisia silmälaseja en ole käyttänyt aikoihin. Sitten on erilliset lukulasit jotka ovat suuressa käytössä.
Itse olen ehdottomasti vahvuuksellisten aurinkolasien kannalla. Itsellä on ja todennut käteväksi. Kauppaan mennessä kyllä vaihdan silmälaseihin koska minulle tulee jotenkin typerä olo jos pidän sisätiloissa aurinkolaseja vaikka niillä näkisikin sisällä.
Onko vielä sellaisia linssejä mitkä tummentuu auringossa? Ei tarvitse venkslata monien lasien kanssa jos menet esim kauppaan
Kyllä mä käyn vahvuuksilla olevilla aurinkolaseilla eism. kaupassakin sisällä, jos ne nyt ei ihan älyttömän tummat ole niin näkee niillä riittävästi. Se kannattaa huomioida että ihan kaikkia laseja ei saa vahvuuksilla, varsinkin jos on paljon vahvuuksia niin se sulkee erityisesti suurimmat ja kaarevimmat mallit pois. Mulla on siksi molemmat, tylsemmän näköiset lasit vahvuuksilla ja sitten piilarien kanssa käytettäväksi "trendilasit".