Voisi vaihtaa tuon miehen jos olisi hoikka ja kaunis
Mutta kun on vanha, ruma,lihava niin ei saa parempaa miestä.
Kommentit (14)
Tyydy sitten siihen. Ei täällä asiasta valittaminen auta. Laihduta ja tee itsestäsi mielenkiintoinen että kelpaat näille "paremmille miehille". Mikä tekee jostain miehestä paremman kuin omasi? Onko hänkin lihava ja vanha ja ruma?
Vierailija kirjoitti:
Tyydy sitten siihen. Ei täällä asiasta valittaminen auta. Laihduta ja tee itsestäsi mielenkiintoinen että kelpaat näille "paremmille miehille". Mikä tekee jostain miehestä paremman kuin omasi? Onko hänkin lihava ja vanha ja ruma?
Hän on ruma,köyhä ja mielettömän kova komentelemaan. Pelkään vaan ettei laihdutus töitä koska olen sitä kokeillut. Muut vammat häiritsee ettei kunnon miehet kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ruma,köyhä ja mielettömän kova komentelemaan. Pelkään vaan ettei laihdutus töitä koska olen sitä kokeillut. Muut vammat häiritsee ettei kunnon miehet kiinnostu.
Muut vammat? Minulla on invalisoiva sairaus Mutta olen hoikka ja kaunis, saa oikein työntää rullatuolin edestä pois hyvännäköisiä ja toimeentulevia miehiä. Että mitäs sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut vammat? Minulla on invalisoiva sairaus Mutta olen hoikka ja kaunis, saa oikein työntää rullatuolin edestä pois hyvännäköisiä ja toimeentulevia miehiä. Että mitäs sinulla on?
No en ole hoikka enkä kaunis. Minä vaan onnun mutta olen jo keski-ikäinen joten kysyntää ei ole ollut silloinkaan kun olin hoikempi.
Vierailija kirjoitti:
Miehes ansaitsee paremman, eroa.
Mistä sä tiedät mitä se ansaitsee? tiedätkö sä millainen komentelija se on ja ettei se ole kaikkea sitä miltä se päälleppäin näyttää? sinäkö sen haluaisit? olisitko sitten onnellinen kun se tekisi sinulle kiusaa?
Mikä pakko sitä miestä on vaihtaa toiseen mieheen? Hanki koira.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsee elättäjän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsee elättäjän.
Mä saisin erossa sen verran että siihen en tarvitsisi ja jatkaisin varmasti töitäni.
Mikset elä yksin? Se se vasta mukavaa on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä tiedät mitä se ansaitsee? tiedätkö sä millainen komentelija se on ja ettei se ole kaikkea sitä miltä se päälleppäin näyttää? sinäkö sen haluaisit? olisitko sitten onnellinen kun se tekisi sinulle kiusaa?
Ainakin susta tietää varmuudella (ihan kiitos sinun), että olet inhottava ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin susta tietää varmuudella (ihan kiitos sinun), että olet inhottava ihminen!
Eli et tunne mua henkilökohtaisesti siis.
Niinhän se on,laihikselle,salille ja lenkille,auttaa ainakin vähän.