Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa kuinka paljon minä 130kg nainen söin Kotipitsan XL kokoisesta pitsasta?

Vierailija
14.07.2017 |

Vieläkin ähky kun on 4,5h syömisestä. Lisäksi join lasillisen cokista. Täytteenä oli tonnikalaa ja motzarellaa. Oli muuten hyvää kun töissä ei ehtinyt syödä kuin yhden pullan ja limua, aamulla söin jugurttia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko kauhea ihminen jos putoilen näille vastauksille 😂😂

Kieltämättä ne on hauskoja, mutta oikeasti jotkut on tosissaan. Ja jos oikein rehellisiä ollaan, en itsekään ajattele ensimäisenä kun lihava ihminen hakee ison pitsan pitseriasta että hän vie sen kotiin perheelleen, vaan kuvittelen että syököhän se jo sen autossa matkalla kotiin.

Vaikea se on kuvitella että miten lihava ei muka syö jatkuvasti, täällä olen joskus väitellyt jonkun kanssa että miten on mahdollista pitää yllä tätä massaa tällä syömisellä. Minulla paino pysyy kolmen kilon sisällä siinä 130kg paikkeilla aina, aktiivirannekkeen mukaan kulutan päivässä n. 2500-2600 kaloria, ja laskureiden mukaan mun peruskulutus on n. 2000 kaloria. Liikun 5000-10000 askelta päivässä, töissä tai jossain kesälomareissussa enemmän ja kotona vapaapäivänä hyvinkin vähän. Varmaankin syön sitten sen mitä kulutan, ja se olisi periaatteessa helppo vähentää, mutta ehkä se suurin ongelma on se että en syö "kunnon" ruokaa riittävästi, kasvikset ja juurekset laittavat mahan aina sekaisin isompana annoksena, leipää syön satunnaisesti kausittain, enkä syö koskaan esim. puuroa. En saa tarpeeksi kuituja ja vitamiineja ja aina on väsy tai uupumus päällä, viimeiset 8 vuotta kipuja aina jossain, yleensä selässä mutta myös esim. sormet on joskus kipeät.

AP

Vierailija
22/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen siivun. Läskithän eivät syö suuri mitään. Ylipaino johtuu vain geeneistä ja/tai kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Laiha serkku söi loput pizzasta, mutta se saakin syödä vaikka kuinka paljon, mutta ei vaan liho.

Mä epäilen ennemminkin hormoneja ja suolistobakteereja. Ja tietysti stressiä ja huonoa nukkumista, masennusta ja ahdistusta on piisannut. Suvussa on lihavuuteen taipuvaisia ja hoikkia, ja kilpirauhanen on tutkittu vuosikymmenten aikana moneen kertaan kun on ollut sellaista heittelyä niissä ja "palakurkussa"-tunnetta. Kilpirauhanen ultrattiin ja lääkäri sanoi että se nyt vaan on suurentunut.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienen siivun. Läskithän eivät syö suuri mitään. Ylipaino johtuu vain geeneistä ja/tai kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Laiha serkku söi loput pizzasta, mutta se saakin syödä vaikka kuinka paljon, mutta ei vaan liho.

Tämä. Olen 55kg ja voin syödä Kotipizzan ihan heittämällä eikä tee edes tiukkaa. Ystäväni on reippaasti ylipainoinen ja syö vain salaattia ja kantaa mukanaan pulloa, missä on jotain erikoisia (laihdutus?)juomia. Näin jo vuosia. Hänellä on kuulemma isot luut ja hidas aineenvaihdunta. On kateellinen aineenvaihdunnalleni kun pystyn syömään mitä vain lihomatta. No ihan noin se ei mene, liikun paljon ja siksi voin hieman rennommin olla syömisen kanssa. Jos en liiku lihon satavarmana jos söisin tällä menolla. Toisaalta, olin leikkauksessa pari vuotta sitten enkä päässyt liikkumaan, en lihonut, koska silloin jätin tarkoituksella herkut vähemmälle liikkumattomuuden takia.

On se jännä juttu.

Vierailija
24/24 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen 55kg ja voin syödä Kotipizzan ihan heittämällä eikä tee edes tiukkaa. Ystäväni on reippaasti ylipainoinen ja syö vain salaattia ja kantaa mukanaan pulloa, missä on jotain erikoisia (laihdutus?)juomia. Näin jo vuosia. Hänellä on kuulemma isot luut ja hidas aineenvaihdunta. On kateellinen aineenvaihdunnalleni kun pystyn syömään mitä vain lihomatta. No ihan noin se ei mene, liikun paljon ja siksi voin hieman rennommin olla syömisen kanssa. Jos en liiku lihon satavarmana jos söisin tällä menolla. Toisaalta, olin leikkauksessa pari vuotta sitten enkä päässyt liikkumaan, en lihonut, koska silloin jätin tarkoituksella herkut vähemmälle liikkumattomuuden takia.

On se jännä juttu.

Niin, minäkin olen aina sanonut että minulla on hidas aineenvaihdunta, olen olettanut että se tarkoittaa sitä että ruoka kulkeutuu hitaasti toisesta päästä ulos. Se ei kai sitten sitä tarkoitakaan, mutta sen olen huomannut että ihmiset jotka ei liho helposti ja syö paljon määrällisesti, käyvät vessassa paljon useammin kuin minä. Ja luulen että ne määrätkin mitä ulos tulee on isompia kuin mulla. Nytkin oli neljä vuorokauttaa ripuloinnin jälkeen että tuli vähän ulostetta, toisille se on kauheaa jos ei tule vähintään kerran päivässä kunnon jöötit, sitten valitetaan kun ummettaa. Samoin toisilla tulee virtsaa ihan järkyttävät määrät, minä käyn ehkä 5 kertaa vuorokaudessa pissalla, eikä sitä yleensä tule mitään puolta litraa joka kuulemma on se normaali määrä, joskus kun kuulee kun muut on vessassa mietin että mistä tuolla tuota tulee, tuntuu että ne lorottaa ja lorottaa ihan älyttömän kauan. Jotkut laihat ihmiset on ns. läpipaskoja, he syövät ja käyvät vessassa suurinpiirtein heti sen jälkeen. 

Sitähän sanotaan että ruoka kulkeutuu systeemin läpi vuorokaudessa, mä en usko että mulla on niin. Toki kun ripulikohtaus tulee niin silloin se suoli menee äkkiä tyhjäksi, mutta sehän ei ole normaaliolotila.

Minä en ole koskaan kuullut että joku väittäisi isojen luiden olevan syy ylipainoon. Rotevaan ulkonäköön se toki vaikuttaa, minäkään en ole mikään keijukainen hoikkanakaan koska olen pitkä ja harteikas, en ole koskaan ollut mikään taskuvenus, myös toiset lihavat ovat luustoltaan hentoja ja kun laihtuvat heistä tulee se keijukainen. Minä olen hoikkanakin tuntenut itseni isoksi.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi