Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvatkaa kuinka paljon minä 130kg nainen söin Kotipitsan XL kokoisesta pitsasta?

Vierailija
14.07.2017 |

Vieläkin ähky kun on 4,5h syömisestä. Lisäksi join lasillisen cokista. Täytteenä oli tonnikalaa ja motzarellaa. Oli muuten hyvää kun töissä ei ehtinyt syödä kuin yhden pullan ja limua, aamulla söin jugurttia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit sen pizzan kokonaan ja tilasit vielä toisen samanlaisen

Vierailija
2/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan lähes kokonaan jos tosi suuri nälkä oli. Itse painan 95kg ja välillä jää nälkä kotipizzan normaalikokoisen pizzan jäljiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia syödä nautiskellen kuin hotkimalla. Toivottavasti nautit.

Vierailija
4/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan jo mennyt pizza jos toinenkin jos 130 kiloon olet päässyt. 

Vierailija
5/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies, onko sukupuolesi epäselvä?

Vierailija
6/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

135g tonnikalaa ja 3 palloa mozzarellaa. Triplajuusto ja pohjia 3.

Vierailija
7/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et syönyt ollenkaan pitsaa. Sen sijaan pitsapaikasta lähdettyäsi haukkasit palan kaarnaa, viattoman sivullisen mekkoa ja parit pulut. Myös maahan pudonnut ja olemattomiin sulanut jäätelö olisi houkutellut , mutta totesit, että lääkäri kielsi makeiset sun muut.

Vierailija
8/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin juuri ja juuri puolitoista ja kolme rucolan lehteä.

Vierailija
9/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilua ja riidan haastamista. No, hyvää iltaa sulleki.

Vierailija
10/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemän ?

Vierailija
11/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

söit sen pala kerrallaan mutta kuitenkin kokonaan nauttien?

Vierailija
12/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaks palaa, mutta enempää et saanut mahtumaan koska vatsalaukkusi oli ehtinyt supistua päivällä vähäisen syömisen takia. Nyt tulet palstalle ilakoimaan kuinka anorektisesti ja vähän maltoit syödä tänään, vaikka normaalisti olisit vetänyt XL pizzan viidessätoista minuutissa.

Vierailija
13/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi mennä koko pizza ja sen laatikkokin.

Vierailija
14/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan? 25 grammaa? Kaksi sipulinpalaa? Päästä meidät nyt jo kärsimyksistämme.

Vierailija
15/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paino liittyy tähän? Söit pienen palan tai kokonaan, niin sun kilot on tullut jo aiemmin. Läski voi paastota viikon ja on edelleenn läski ja laiha voi mättää viikon pitsaa ja on edelleen laiha.

Vierailija
16/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden slaissin, en normaalipitsaa ole eläläissäni jaksanut syödä kokonaan, siis reunoineen päivineen, en hoikkana ja nuorena, enkä nyt nelikymppisenä ja läskinä. Tiedän hoikkia paljon liikkuvia ihmisiä jotka oikeasti voisi vetää tuollaisen pitsan kokonaan.

Olen ollut tämän painoinen jo toistakymmentä vuotta, en tiedä mistä ne kilot aikoinaan tuli, mutta mulla on oikeasti pieni mahalaukku ja kun on IBS ollut 13-vuotiaasta asti, eli 30 vuotta, ja kauhea oksentamiskammo, niin syön aina vähän, inhoan ähkyä oloa yli kaiken, nyt ei onneksi ole niin paha ähky koska älysin mieliteosta huolimatta olla ottamatta vähän lisää sen yhden palan syötyäni.

Kysymyksen laitoin siksi että arvasin että kaikki kuvittelee minun painoni perusteella pystyvän syömään ihan kuinka paljon vaan. Tuosta pitsasta söi minun lisäkseni mies ja kaksi poikaa, ja siitä jäi vielä puolitoista palaa josta pojat söi iltapalaksi vielä palat ja taitaa jääkaapissa olla vielä pieni pala jos mies ei syönyt sitä. Mietin tässä että jos sitä olisi vielä jäljellä pieni pala niin mielellään söisin, mutta pitää odottaa ehkä pari tuntia vielä. Söin kyllä suklaapatukan jälkkäriksi. Eli en yritä laihduttaa tai mitään, vaan syön juuri sitä mitä tekee mieli.

AP

Vierailija
17/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli en yritä laihduttaa tai mitään"?? Mikset? Vai luuletko, että monikin oletti, että olet laihdutuskuurilla, kun söit PIZZAA?

Vierailija
18/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko kauhea ihminen jos putoilen näille vastauksille 😂😂

Vierailija
19/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eli en yritä laihduttaa tai mitään"?? Mikset? Vai luuletko, että monikin oletti, että olet laihdutuskuurilla, kun söit PIZZAA?

Jotkut laihat ihmiset olettavat että näin lihava on erittäin tyhmä, ja luulee laihduttavansa jos syö vaan vähän pitsaa. Olen lukenut tätä palstaa lähes kymmenen vuotta :)

En ole koskaan onnistunut laihduttamaan. Varmasti mulla on suolistobakteerit ihan paskana koska olen koko aikuisikäni syönyt ihan väärin, siitä maksan hintaa kun on tuo IBS. Tiistaina olin lähdössä töihin kun iski kauhea mahakipu, ja istuin sitten seuraavan puoli tuntia vessassa että sain suolen tyhjäksi jotta kipu loppui ja pääsin lähtemään töihin. Se ripuloiminen vetää aina vedon pois, ja muutenkaan ei uskalla mitään syödä tuntikausiin sen jälkeen ettei kohtaus uusiudu. Sen jälkeen ei ole tarvinnut käydä kuin kusella. Mulla on koko aikuisikäni ollut eri syistä paljon stressiä, ja olen lapsesta asti ollut erittäin huono nukkumaan. Olishan se kiva laihduttaa tai siis jos laihtuis, mutta en vaan jaksa enkä pysty. Suklaata syön joka päivä 100-200g, ja paniikki illalla iskee jos en ole mitään ostanut, vähän kuin alkoholistilla joka on unohtanut hakea päivällä illan kalja/viiniannoksensa jonka ottaa illalla rentoutuakseen raskaan päivän jälkeen.

AP

Vierailija
20/24 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen siivun. Läskithän eivät syö suuri mitään. Ylipaino johtuu vain geeneistä ja/tai kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Laiha serkku söi loput pizzasta, mutta se saakin syödä vaikka kuinka paljon, mutta ei vaan liho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä