Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kierto sekaisin

31.03.2006 |

mulle tehtiin ICSI:n tuoresiirto 16.2, jos tuli nega ja kuukautiset alkoivat 27.2 ja loppuivat 4.3, ihan normaalit olivat. mulla kierto oluut säännöllinen 30pvä, Nyt menkkoja ei kuulu menossa jo 33/30kp. onko kuinka yleistä että hoidot vaikuttavat vielä tähänkin kiertoon? Harmittaa vietävästi meni huhtikuun PAS vi#%*ralleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELi tehtiin tammikuussa ivf/icsi, mutta me ei päästy siirtoon saakka valitettavasti. Seuraavat menkat tulivat normaalisti, mutta toiset jäivät pois kokonaan! Eli soitin tietty lekurille , kun piti aloittaa uusi icsi. Se määräs 10 päivän terolut-kuurin joilla menkat sitten lopulta alkoivat ( kolme päivää kuurin lopettamisen jälkeen).

Nyt pääsin aloittamaan näistä menkoista uuden icsin erittäin lyhyellä kaavalla ja punktio on jo ensi viikon ke, todennäköisesti;). Eli kannattaa soittaa lääkärille, eikä odottaa niinkuin mä ensin tein...

Vierailija
2/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko vielä mua? Piinailtiin yhdessä IVF/ISCI vko 7 pinossa :O)

Mäkin oottelen menkkoja kunnolla alkavaks..pientä tuhruttelua on jo ollu viime sunnuntaista asti..jee! Keskiviikkona piti alkaa kunnon vuoto kp 30/30, mut mitään ei siihen suuntaan oo tapahtunu?!! Yleensä mulla tuhruttelee maks 3 päivää ja si lorisee kunnolla hyytymien kera..nyt ei mitään sen suuntaistakaan. Pientä vuotoa vaan pyyhkiessä välillä oranssinpunertavaa ja välillä rusehtavaa ja välillä limaista valkovuodon tyyppistä, välillä ei yhtään mitään, kuten tänään vasta nyt illalla on tullu vähän parilla käynnillä..siis jo 6:tta päivää tää tuhruttelu jatkuu...ja oikeestaan viime torstaina jo tuli verensekaista limaa vain yhdellä vessakäynnillä paperiin..siis mun laskujen mukaan sillon oli kp 24/30...et mitäköhän sekin oli?!! Ja sit oli hiljaista sinne sunnuntaille, kunnes silloin tuli oranssinpunertavaa paperiin yhdellä wc-käynnillä..Ja sitten rinnat on ollu siitä viime torstaitaista asti hiukan vaan kipeet, ja lämmöt koholla...et en nyt sit tiiä mitä pitäis ajatella. Ja masussa on tuntunu kipua, juilintaa vihlontaa ym mahdollista siitä torstaista asti aina välillä..Olipas sekava sepustus, toivottavasti joku ymmärsi :O)

Pari testiäkin oon tietty tehny ja viimeks tänään, negaa kaikki näyttäneet, et ehkä ne menkat sieltä kuitenkin alkaa tälläsellä ikävällä tuhruttelulla vaan :O(Ja koko ajan on ollu sellanen olo, et ne menkat alkaa kunnolla..oon tosi äkänen ja kaikki epäterveellinen maistuu. Et hetkenä minä hyvänsä....

Mutta kyllä taas on toiveet ollu taas korkeella, jospa sittenkin oisin raskaana, mutta en kuitenkaan ole. Jos ei menkat nyt kunnolla ala niin seuraavan kerran testaan vasta ens viikolla. Mut inhottavaa tää oireitten tarkkailu taas, netissä hyvppään vähän väliä ettimässä samanlaisia tapauksia...mullahan tällästä vuotoo on ollu ekassa raskaudessakin...siksi nyt tämä epätietoisuus. Mutta ei auta kuin seurailla edelleen tilannetta.

Toivotaan A.N.M et sulla ne menkat ei alkaskaan ja oisitkin luomuna raskaana :O) Mut oon kyllä just kuullu, et ne saattaa olla ton hoidon jälkeen sekasin nää kierrot, niin varmaan mullakin. Mut tuuhan kertoilee tilannettas :O) Koitetaan jaksaa.

caliendre kp 32/30??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kirjottanu tän viestin, niin alko juilimaan mahaa tosi kovaa ja selkää myös, ja vuoto alko kovenee..eli heti kun avauduin jollekin, niin menkat alko sit kunnolla :O(

No näin arvelinkin käyvän, joten hyvä et se tapahtui kuitenkin nyt eikä vasta monen päivän päästä...piinailu siis loppui. Ja menkat oli siis epäonnistuneen IVF:än jälkeen 2 päivää myöhässä ja tiputteli sitä ennen sen 5 päivää..

Se siitä. Palailen kun taas on jotain tähdellistä kerrotavaa.

caliendre kp1

Vierailija
4/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin alkoi eilen illalla oikein kunnon vuoto. Kyllä vi#utti. Jotenkin vaikka järki sanoo ettei raskaus oo mahdollista, silti se 1% toivoo täysillä että se ihme olisi tapahtunut. Helvetin huonoa luonnon aikaista aprillipilaa tälläiset menkkojen myöhästymiset.

Tais se PAS sitten todellakin mennä sivu suun, onneksi ollaan lähössä 20.4 Kreetalle koko perhe, niin saadaan jotain muuta ajateltavaa. Ajattelin kuitenkin ma soittaa klinikalle ja kysäistä onko mitään mahkuja että se PAS tehtäis tässä kuussa.

Mitäs sulle caliendre muuta kuuluu, mitens taapero voi?? Miten sä Itse jakselet? teillähän tuli se hoitotauko (vai tuliko)

Just tällä viikolla jouduin oikein pohtimaan syvällisiä, kun tiesin lääkäri soittavan muksun tuloksista sairaalasta (epäilivät jotain häiriötä aivoissa) tuli mieleen että jos jotain vikaa löytyy niin, kuinka paljon olisimme mieheni kanssa siitä itseämme syyttäneet, kun olemme ns. luonnon normaalia kaavaa muuttaneet (siis sitä ettei lapsia meille luonnollisesti tule) no joka tapauksessa, tuloksissa ei mitään häikkää, on vaan hieman pohtivampi tapaus kuulemma..heh.. mistä lie sen perinyt.

Tällä hetkellä tää lapsettomuus jotenkin on niin todellista ja helvetin vaikeeta. Meidän likkahan sai alkunsa ensimmäisestä hoidosta, joten koko läpsettomuus häipyi aika nopeasti. Nyt sittenkun tässä saa näköjään hakata päätä seinään oikein kunnolla, niin on asia konkretisoitunut oikein toden teolla. Onpas samperin sekavat sepustukset tällä kertaa...

Olipas ihanaa purkaa taas itseään tänne..:-)

Vierailija
5/5 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi A.N.M...

Vai sullakin menkat sit alko...joo tosi huonoo pilaa luonnolta munkin mielestä piinata ihmistä monta päivää, turhaan...Mutta ite nyt oon toisaalta helpottunu et ne menkat alko, niin pääsee taas sit uuteen yritykseen ;O) Jotenkin mä niin haluan uskoa uuteen ihmeseen sen meidän yhden luomuihmeen jälkeen...sekin suru (keskenmeno viime syksynä rv 17+5) tulee taas mieleen näiden kaikkien epäonnistumisien takia..vaikka kuinka sen on yrittänyt unohtaa :O( Oikein lyödään lyötyä :O(

han hyvin mä kuitenkin pääasiassa voin, vaikka tosiaan uutta hoitoja joudutaankin oottelee sinne elokuun lopulle :O( Minkäs teet, tyhmä käytäntö täällä meillä päin...sen oon jo hyväksynyt.

No onneks saa nyt muuta ajateltavaa, kun se kevätkin näyttää viimein tulevan. Mekin lähdetään pääsiäisenä yhdelle mökille kaveripariskunnan kanssa, joista kyllä tämä nainen sai just tietää olevansa taas raskaana (kolmas kierto toden sanoi):O( No pitää ajatella omia juttuja siellä ja keskittyä niihin...ehkä siellä ihan mukavaa on. Ja muutenkin on aika lailla suunnitelmia tälle keväälle, et asia unohtuis sillein, mut eihän se unohdu kuitenkaan kokonaan, viimestään menkkoja odotellessa taas muistuu mieleen....

Meidän poika (2v2kk) onneksi piristää ja on aivan valloittava tapaus, puhelee paljon kaikkea ja on niin kiinnostunut nyt kaikesta..oltiin just tänään kylpylässä sen kans ja oi sitä riemua ;O) Sen kanssa aika ei käy kyllä pitkäksi...toivoisin vaan niin sille sisarusta, että ei jäisi ainoaksi...:O/

Onneksi teidänkin lapsi on terve kaikin puolin, ikäviä tollaset tutkimukset ja pelot...

Mutta eiköhän tää kevät taas piristä ja saa ajatukset iloisiksi :O) Koskaanhan ei tiedä miten käy..

Pitää varmaan joka kuukausi kaikista oireista huolimatta varautua vaan ja ainoastaan menkkoihin, vaikka mullakin tiputtelis 20 päivää, niin ajatella vaan et menkat sieltä kuitenkin alkaa, tää on vaan taas joku uus lisä niihin alkuoireisiin ;O)eipähän pety...ja jättää kaikki testit ostamatta, ja testata vasta, kun ne on kuukauden myöhässä...rahan haaskuuta sekin....heh.

Mutta hyvää kevään odotusta sullekin koitetaan jaksaa :O)!!

luomuihmettä odotellessa, caliendre