Miksi mun meikkaaminen tuntuu olevan joku ongelma
Se tuntui häiritsevän mun exää, hänen piti oikein tuoda esille muille ihmisille, mun meikkaamista. Nyt ei olla enää yhdessä, seksiä kyllä kovasti on yrittänyt vongata, mutta en halua enää mitään hänen kanssaan.
Mutta nyt sitten yksi toinen miespuolinen kaveri, aina kun hän näkee että en ole meikannut, niin tekee siitä niin ison numeron. Miksi? Viimeksi eilen illalla käytiin lenkillä. Kun päästiin autoille takas, hän yhtäkkiä tajus että hei, "sähän et ookkaa meikannu" ja piti tulla oikee kyylää naamaan melkein kiinni. Sitten hän viisaana miehenä rupes selittää, miten meikki vanhentaa ihoa. Ja kun sanoin että se on jokaisen oma asia jos meikkaa, niin hän siihen "ei millään pahalla, mut usein meikkaaminen kertoo huonosta itsetunnosta".
Oon nyt jotenki saanu tarpeekseni ja aion pitää piiitkän tauon tuohonki äijään.
Miks juuri mun meikkaaminen häiritsee näin paljon toisia?? Ei sitä toisten naisten laittautumisesta koskaan exäkään valittanu mitään.
Tiedän että tää miespuolinen kaveri on ihastunut muhun mutta en vois koskaan ikinä olla siihen, enkä varsinkaan tän jälkeen kun aina pitää huomautella asioista mitkä ei sille kuulu. Ite kun yrittää olla hienotunteinen puheissaan niin ärsyttää kun toiset ei ees yritä. Sanovat mitä sylki suuhun tuo.
Outoja ihmisiä