Olenko valkoroskaa jos...
Olen saanut 18-vuotiaana lapsen, mutta hoitanut hänet hyvin ja lapsi ollut toivottu. Olen opiskellut ammatin ja työskentelen tarjoilijana. Minulla on yksi tatuointi käsivarressa jossa lintu ja kukkia. Olen myös yksinhuoltaja, mutta se ei ole minun vikani ettei isä kykene olemaan isä, hänellä on omat ongelmansa joita ei ole saanut hoidettua kuntoon ja mielestäni tein tässä tilanteessa järkevimmän ratkaisun kun otin eron, en halua lapseni kasvavan turvattoman ihmisen lähellä ja ei ole oikein että hän joutuu kuuntelemaan vanhempien jatkuvaa riitelyä, kun äiti ja isä ei ole enää yhdessä onnellisia. Tottakai toivoin lapselleni ehjää perhettä, mutta aikuisten maailmassa se ei aina vaan mene niin, ihmisiä eroaa syystä tai toisesta.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
et ole valkoroskaa vaan kunnollinen, urhea, omillasi pärjäävä, lastasi ajatteleva rakastava äiti ja hyvä nainen. Ole ylpeä itsestäsi!
Kiitti! :) juttelin tuossa aikasemmin yhden miehen kanssa ja hän alkoi haukkumaan mua valkoroskaksi noilla perustein. Lienee hän sitten akateeminen tai miljonääri ja kaikki jotka työskentelee muissa ammateissa kuin akateemisissa, on hänen mielestään white trash.. hän ei siis arvosta sitä että joku tarjoilee hänelle ruokansa/juomansa ravintolassa ja tekee hänen päivästään viihtyisän, tai jos asuu kerrostalossa niin ei arvosta että joku siivoaa rapun.. kivempi olisi elää p*skan keskellä, tai että postinjakaja toimittaa hänelle postinsa ajoissa tai että rekkakuski kuljettaa ruuat kauppoihin, mistä hänkin luultavasti käy ostamassa safkansa...
En voi muuta sanoa kuin että helvetti miten menee hermot tuollasiin sikoihin ja tulee paha mieli! Sietäis tuokin jätkä hävetä itseään.
Ja kyseinen tyyppi ei varmaan tajunnut itse omaavansa aika paljon VT-geeniä jos asustaa kerrostalossa...
Ap, olet upea nainen! En oikein ymmärrä tätä white thrash -juttua, mutta sinunkaltaisesi ei ainakaan ole sellainen. Mies, joka alkoi haukkumaan sinua, on itse oikein sivistymätön ihminen, vaikka olisi kouluttautunut kuinka pitkälle.
Itse en pidä akateemista yhtään parempana tai huonompana kuin ammattikoulun käynyttä. Sydämellisimmät ja viisaimmat ihmiset, jotka tunnen tai olen tuntenut, ovat kumpikin amiksen käyneitä asentajia. Se ovat ammattilaisia alallaan ja ymmärtävät silti toisenlaisiakin ammatteja ja arvostavat niitä. Puolisoni ja minä olemme opiskelleet yliopistossa ja tämä siksi, ettemme ole missään jutussa käsistämme taitavia. Aikuiset lapsemme ovat opiskelleet amiksessa ja kumpikin viihtyy työssään, eikä ole ylistressaantunut (niin kuin vanhempansa).
Pää pystyyn ap ja hyvää kesää ja tulevaisuutta muutenkin Sinulle ja lapsellesi.
et ole valkoroskaa vaan kunnollinen, urhea, omillasi pärjäävä, lastasi ajatteleva rakastava äiti ja hyvä nainen. Ole ylpeä itsestäsi!