Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on kokki ja hänen mielestään paras ruoka on...

Vierailija
14.07.2017 |

...hesen iso hampurilainen ja ranskalaiset tai kasvismakaronilaatikko, kun on oikeasti nälkä. Kun kysyin, että ihan tosissaanko sanot, niin sanoi, että joo-o, kyllä, kun on oikeasti nälkä.

Tuota kasvismakaronilaatikkoa hän meillä usein tekeekin. On kylläkin aika suuritöinen, koska aineita tulee niin paljon, eikä kaikkein halvinkaan juustojen vuoksi. Mies ja lapset siitä kovasti tykkäävät, minä en niinkään.

Mitä pitäisi ajatella? Hän on kuitenkin töissä hyvätasoisessa raflassa, jossa kaikki tehdään alusta asti itse ja jossa on kohtuullisen korkeat hinnat ja hyvä laatu. Vai provosoiko vain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman kummallinen, ei sitten koskaan koettanu vaikka tehdä omat ranskikset?

Toinen kummallisuus, tuosta puuttuu täysin ylivoimaisesti paras ravintoaine ns oikeaan nälkään: kananmuna.

Vierailija
2/7 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/stefan_richter_n…

No jos luet tuon niin siellä näyttäis olevan vähän samanlainen kokki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kasvis se juusto on?

Vierailija
4/7 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on kokki hyvin korkeatasoisessa ja hintavassakin ravintolassa. Hänen lempiruokaansa ovat kaupan pinaattiletut ja puolukkahillo. :D Naurattaa aina!

Vierailija
5/7 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kasvis se juusto on?

No ei ruuan tarvitse vegaanista olla jotta sitä voi kutsua kasvisruuaksi.

Vierailija
6/7 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluisia ranskalaisia kokkeja joskus tutkittiin ja he yleensä söivät mieluiten hyvin yksinkertaisia ja perinteisiä ruokia.

Vierailija
7/7 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan tavallista, että kokit tahtoo kotona höllätä. Toisinaan tekevät hulluna ruokia, testaa ja kokeilee, kaikki paikat täynnä ruokaa. Toisinaan einekset ja pikaruoka on pop.

Mä olen suvusta, jossa kokkeja on useita. Mun äiti on kokki, veli, mieheni... Itse olen ollut talon edessä sen 21 vuotta, että on niitä muitakin tarinoita kuultu kuin vain perheen/suvun.

Miehen lempieines on maksalaatikko ja puolukkahillo, broidi väsää valmisjutuista kanakasviswokkia... äiti taas tekee hyvin perinteisiä suomalaisia karjalanpaistia tai sitten pirkka kalapuikkoja ja pussiperunamuussia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä