Syömisongelmat
Mies stressaa parin kilon painonnousua. Hän on siis normaalipainoinen. Laihduttanut useampi vuosi sitten 15kg. Tyyli oli lisää liikuntaa ja aterioita pois. Siis ei annoskokoja pienemmäksi vaan esim aamupala ja sitten ei koko päivänä muuta.
Nyt ruoskii itseään,että saisi painosta taas pari kiloa pois. Ja tyyli sama. Se kuulemma toimii.
Mies ei kuitenkaan huomaa miten syö. Yhtenä aamuna seurasin,kun teki leipää. Laittoi kaksi kinkun siivua,kaksi juustonsiivua ja sitten vielä suuhunsa yhden kinkun siivun ja yhden juuston. Näitä ei tajua syövänsä.
Äsken sanoin,että mulla on nälkä (syönyt viimeks lounaalla) ja haluaisin enemmän lohkoperunaa,kun grillataan. Mies sanoi,että ei syödä nyt niin paljoo. Sanoin,että kai minä saan syödä niin semmosta syömistä ärsyttää katsella,kun ei itse saa. Tiättekö mitä teki samalla,kun selitti. Söi kolme siivua juustoa.
Noita juustoja heittelee sillon tällön suuhunsa ja oon sanonut niistä,mutta ne on merkityksettömiä. Ei ne vaikuta. Hän tietää. Se vaikuttaa laihtumiseen,kun vähän kärsii nälkää. On ihan sanonut noin. Eli että täytyy kärsiä nälkää.
Mitäköhän tohonkin sanois. Ei mitään kai kun ei ymmärrä sitä napostelun merkitystä. Sit kiukkuaa mulle,kun tykkään herkutella vloppusin kun viikot syön säännöllisesti aamupalan,lounaan,päivällisen ja iltapalan. En napostele. Oon hyvinkin hoikka.
Kommentit (2)
Miehes syö sentään sillä napostelulla ruokaa, mutta sinä ilmeisesti herkuttelet sokerilla. Ehkä kannattais katsoa ennemmin peiliin kuin morkata toista.
Up