Milloin ja miten kerron ihastukselleni käyttäväni vaippaa?
Olen 23-vuotias sinkkunainen. Joudun usein väistelemään ihmisten uteluita miksi olen pysynyt sinkkuna, kun olen niin kaunis ja mukava. Minulla on pieni salaisuus: Kaksi vuotta sitten jouduin onnettomuuteen ja nyt käytän vaippoja olemattoman pidätyskykyni takia.
Nyt kaipaisin kipeästi apua. Tapasin miehen, ja ihastuin todella paljon. Hän on kaikkea, mitä olen miehestä uskaltanut toivoa. Olin jopa niin onnekas, että hän pyysi minua ulos, ja nyt olemme tavanneet muutaman kerran. Kaikki vaikuttaa todella hyvältä, mutten ole saanut kerrottua pientä salaisuuttani.
Olen täysin ulalla. Milloin ja miten kertoisin ongelmastani? Voiko kukaan mies kiinnostua vaippanaisesta?
Kommentit (37)
Vasta kun menee intiimimmäksi? Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vasta kun menee intiimimmäksi? Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Aika paha kyllä! Ehkä ei kannata kertoa vielä?
Hmm ehkä niin. Pitäisikö minun jotenkin vihjailla ensin, ettei asia tule niin järkytyksenä?
Kerro mahdollisimman pian vaan. Jos käy niin että mies on luuseri eikä hyväksy sinua sellaisena kuin olet niin tuleepahan selväksi tässä vaiheessa ja petyt vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kerro mahdollisimman pian vaan. Jos käy niin että mies on luuseri eikä hyväksy sinua sellaisena kuin olet niin tuleepahan selväksi tässä vaiheessa ja petyt vähemmän.
Toisaalta kyllä, mutta tästä on niin vaikea puhua.
Oisikohan hullu ajatus testata ensin kevyesti vaikka pelaamalla jonkunlaista Totuus ja tehtävä-tyylistä kysymyspeliä, jossa livauttaisin kysymysten joukkoon "Voisitko ottaa naisen, joka käyttää vaippoja?". En kyllä tiedä mikä tämä peli nyt sitten olisi.
Jätä tosiaan pieniä, jänniä vinkkejä miehelle, niin hän tottuu ajatukseen. Esim. voit kauppareissulla osoitella vaippapakkauksia ja sanoa niistä jotain positiivista kuten että pidät tuon vaippamerkin tuotenimestä. Kahvilassa voit kaivaa nenäliinaa käsilaukustasi, tipauttaakin vaipan lattialle, poimia sen ja hymillä veikeää paljastetun tuhman tytön hymyä miehelle. Voit tehdä sanaristikkoa ja kysyä mieheltä, mikä on se viisikirjaiminen sana ihanan pehmeästä ja valkoisesta intiimituotteesta. Trivial Pursuitia pelatessa vastaat puolestasi kaikkiin kysymyksiin vaippa, oli oikea vastaus mikä hyvänsä jne. KYllä näitä on. Mutta siis totuta hänet tällä tavalla ajatukseen. Toimii!
Vierailija kirjoitti:
Jätä tosiaan pieniä, jänniä vinkkejä miehelle, niin hän tottuu ajatukseen. Esim. voit kauppareissulla osoitella vaippapakkauksia ja sanoa niistä jotain positiivista kuten että pidät tuon vaippamerkin tuotenimestä. Kahvilassa voit kaivaa nenäliinaa käsilaukustasi, tipauttaakin vaipan lattialle, poimia sen ja hymillä veikeää paljastetun tuhman tytön hymyä miehelle. Voit tehdä sanaristikkoa ja kysyä mieheltä, mikä on se viisikirjaiminen sana ihanan pehmeästä ja valkoisesta intiimituotteesta. Trivial Pursuitia pelatessa vastaat puolestasi kaikkiin kysymyksiin vaippa, oli oikea vastaus mikä hyvänsä jne. KYllä näitä on. Mutta siis totuta hänet tällä tavalla ajatukseen. Toimii!
Kuulostaa siltä, että et ottanut mun kysymystä ihan vakavasti. :) Toivoisin, että en saisi huumorivastauksia.
Mutta ehkä voisi olla oikeasti hyvä idea mainita kaupassa jotain vaippapaketista?
Miksi et vain ottaisi puheeksi tyyliin: haluan kertoa sinulle erään asian. "Jouduin aikoinaan pahaan onnettomuuteen ja xxxxxxx jne.
Haluan kertoa sulle tämän nyt heti aluksi niin voit sitten päättää että haluatko jatkaa kanssani vai et. "
Kerro olleesi onnettumuudessa ja jata asia leijumaan ilmaan .anna ymmartaa etta loukkaannuit tai etta sinulle jai (jotain)pysyvaa haittaa.testaa miten han suhtautuu toimintakyvyn heikkenemiseen yleensa tai vaikka vammaisiin ihmisin
Ei helvetissä. Sanot suoraan että olet ollut onnettomuudessa, josta jäi sinulle ikävä vamma. Sitten kerrot vamman laadun ja sanot että joudut pitämään suojaa sen vuoksi. Jos haittaa, se on moro! Useimpia ei haittaa!
Ei mitään vaippa puheita, kuulostat vajaalta jos sellaisia puhut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vain ottaisi puheeksi tyyliin: haluan kertoa sinulle erään asian. "Jouduin aikoinaan pahaan onnettomuuteen ja xxxxxxx jne.
Haluan kertoa sulle tämän nyt heti aluksi niin voit sitten päättää että haluatko jatkaa kanssani vai et. "
Tämä olisi varmasti fiksua, mutta niin vaikeaa, kun en ole salaisuuttani niin monelle ihmiselle paljastanut. Pelkään että alkaisin itkeä heti ensimmäiset sanat sanottuani, joten tarvin ehkä jotain pientä alustusta.
Oikeestiko tuota asiaa ei pysty leikkauksella korjaamaan?
Kerro siinä vaiheessa, kun tuntuu luontevalta. Ja sitä ennen vaikka sitten onnettomuudesta yleisellä tasolla, jos haluat.
Ei ihmisen tarvitsee jakaa itsestään enempää kuin haluaa ja hyväksi itselleen kokee.
Jos suhteenne etenee, tulette puolin ja toisin tuntemaan toisenne paremmin kuin kukaan toinen ihminen. Mutta liika kiirehtiminen voi rikkoa ihmistä?
Mikä onnettomuus? Putosit pyörän tangolle?
Vierailija kirjoitti:
Kerro olleesi onnettumuudessa ja jata asia leijumaan ilmaan .anna ymmartaa etta loukkaannuit tai etta sinulle jai (jotain)pysyvaa haittaa.testaa miten han suhtautuu toimintakyvyn heikkenemiseen yleensa tai vaikka vammaisiin ihmisin
Tämä kuulostaisi tosi fiksulta ajatukselta. Pitäisiköhän meidän mennä yhdessä johonkin paikkaan, jossa asia tulisi luontevasti puheeksi. Mikähän tälläinen paikka voisi olla?
Vaippafetisti taas kirjoittelee. Ei jatkoon. -2/5.
Haittaako se sekstaamista? Muulla ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi onnistuu ihan normaalisti, ainoastaan pidätyskyvyssä on ongelma. On siis mahdollista, että seksin aikana lirahtaa. Voin toki tyhjentää rakkoni perinpohjin etukäteen, ja vähentää riskiä.
Vaippanainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi onnistuu ihan normaalisti, ainoastaan pidätyskyvyssä on ongelma. On siis mahdollista, että seksin aikana lirahtaa. Voin toki tyhjentää rakkoni perinpohjin etukäteen, ja vähentää riskiä.
Ei virtsankarkailu varmana olisi mikään kynnyskysymys. Ei sitä mun mielestä tarvisi sinun edes kertoa. Pitäähän naiset kuukautissuojiakin.
Jos mies kysyy, niin kerrot, että virtsankarkailuongelmaa on ollut, mutta ei ole häiriöksi asti. Varmistat vaan varmuuden vuoksi pitämällä sidettä.
Jos mies on pysynyt mukana tähän asti niin ei ole ainakaan miehen nenään asti kantautunut virtsanhajua.
Samaan aikaan voisit kyllä ottaa selvää, että voisiko virtsarakkoasi jotenkin operoida?
Aika paha kyllä! Ehkä ei kannata kertoa vielä?