Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ja miten kerron ihastukselleni käyttäväni vaippaa?

Vaippanainen
14.07.2017 |

Olen 23-vuotias sinkkunainen. Joudun usein väistelemään ihmisten uteluita miksi olen pysynyt sinkkuna, kun olen niin kaunis ja mukava. Minulla on pieni salaisuus: Kaksi vuotta sitten jouduin onnettomuuteen ja nyt käytän vaippoja olemattoman pidätyskykyni takia.

Nyt kaipaisin kipeästi apua. Tapasin miehen, ja ihastuin todella paljon. Hän on kaikkea, mitä olen miehestä uskaltanut toivoa. Olin jopa niin onnekas, että hän pyysi minua ulos, ja nyt olemme tavanneet muutaman kerran. Kaikki vaikuttaa todella hyvältä, mutten ole saanut kerrottua pientä salaisuuttani.

Olen täysin ulalla. Milloin ja miten kertoisin ongelmastani? Voiko kukaan mies kiinnostua vaippanaisesta?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan suoraa puhumista. Varmaan se vastapuolikin arvostaa sitä, eikä mitään ihme vihjailuja.

Vierailija
22/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolle ole mitään hoitoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas sen pissafetissin aloituksia?

Vierailija
24/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi ennen kuin mies on ihan varmasti taysilla mukana. Kayt vaan ennen seksia vessaa (ihan normaalia), ja otat vaipan pois.

Ehkapa asian saa tosiaan korjattua, googlettamaan vain, mikali laakareita ei kiinnosta, niin kuin yleensa.

Vierailija
25/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako istut vaipoissa?

Vierailija
26/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, varmaan vaikuttaa sekin, että onko vain virtsanpidätyksen kanssa ongelmaa. Se ei ehkä ole niin paha. Sitten jos nro 2 tulee kans hallitsemattomasti, niin se voi olla jo isompi juttu monelle. Mutta tosiaan, kyllähän menkkojenkin aikana ollaan vaipoissa ja jotkut pitää pikkuhousunsuojaakin melkein aina. Mutta älä käytä vaippa-sanaa, vaan jotain suojaa tms.

Vierailija
27/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menette sänkyn ekaa kertaa niin laita tutti suuhun ja vaaleanpunainen vauvan päähine päähän. Tadaa! Ja sitten jatkatte vaan leikkiä ikuisesti. Mies ei saa koskaan tietää ongelmastasi!

Vierailija
28/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä oikeastikkin aikuisia jotka käyttävät vaippoja. En ole kyllä ajatellut asiaa mutta kaikilla meillä on vaivamme. Jos ei vielä niin pian on. Lääketiede ei ole lähellekkään niin kehittynyttä kun kuvitellaan. Ihan perusasiatkin on vielä hukassa.

Vierailija
29/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippanainen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mahdollisimman pian vaan. Jos käy niin että mies on luuseri eikä hyväksy sinua sellaisena kuin olet niin tuleepahan selväksi tässä vaiheessa ja petyt vähemmän.

Toisaalta kyllä, mutta tästä on niin vaikea puhua. 

Oisikohan hullu ajatus testata ensin kevyesti vaikka pelaamalla jonkunlaista Totuus ja tehtävä-tyylistä kysymyspeliä, jossa livauttaisin kysymysten joukkoon "Voisitko ottaa naisen, joka käyttää vaippoja?". En kyllä tiedä mikä tämä peli nyt sitten olisi.

Et voi. Et voi mitään kysyä noin, koska vastaus voi olla että en voisi ottaa ja kun kuulisi sinun käyttävän vaippoja voisikin ottaa. Odota vielä vähän aikaraja kun tulee keskustelua joka johtaa tähän onnettomuuteesi voit kertoa, ettet selvinnyt täysin vaurioitta ja asia on arkaluontoinen, mutta joudut käyttämään lopun ikäsi vaippoja. Jotenkin näin.

Vierailija
30/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä kiinnostaisi tietää mikä onnettomuus ja miten on mahdollista että virtsanpidätyskyky menee?

mites kakan pidätys?

tuntuu aika uskomattomalta,mutta kaikki on mahdollista.

Vierailija
31/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka häneltä "oletko ollut koskaan missään pahassa onnettomuudessa" hän vastaa ja /pitäis/ kysyä sinulta samaa ja kerrot hänelle 

Vierailija
32/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse vain virtsankarkailusta oletan ettei se ole monelle miehelle kynnyskysymys. On muuten aika normaalia että seksin aikana ihan vammattomiltakin naisilta lirahtaa. Tai silloin kun saa nauruhepulin. Aika yleistä on lirahtaminen yskimisen tai aivastamisen yhteydessä. Synnyttäneillä naisilla vaiva on myös tyypillinen, toisilla kroonistuu ikääntyessä. Lisäksi aika monella miehellä karkailee virtsaa housuun nuorena ja etenkin sitten vanhempanakin ja tiputtelee miehiltä muutakin, ajattele sitä. Et ole mitenkään yksin vaivasi kanssa, joten älä sure sitä liikaa.

Mutta kun suhde vakavoituu miehen kanssa, sitten on asiallista kertoa.

Sitä ennen voit sopivassa tilanteessa mainita lyhyesti onnettomuudestasi ilman sen tarkempaa selostusta vammoista. Sitten kun se suhde vakavoituu, niin muistutat miestä siitä mitä kerroit onnettomuudestasi ja kerrot mitä vaivaa sulla on.

Siinä vaiheessa siis heität pallon miehelle ja hän voi sitten päättää onko asia hänelle ylipääsemätön vai ei.

Vierailija
33/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ton ongelman kanssa vaipalla selviä. Jos tää olis totta, sulla olis katetri.

Vierailija
34/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on lopettanut vastaamisen kun ilmeni provoksi?

Mikä onnettomuus tekee pelkästään tuollaisen vaivan?

Tulee mieleen vain synnytykset ja siitä tulleet laskeumat.

Itsellä on lievä laskeuma ja se on ihan korjattavissa. Kuten on pahemmatkin.

Vierailija
35/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoo ken uskoo. :) Keskustelun kannalta onnettomuus ja muut yksityiskohdat ei ole niin oleellisia, haluan välttää tunnistettavuutta mahdollisimman paljon. Onnettomuus on hieman erikoinen ja tutut varmasti tunnistaisivat. :)

Kiitos kaikille ihanille vastauksista!

Vierailija
36/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita kaikenlaisia kestokatetreja ja cystofixejä mitä esin. selkäydinvammautuneet käyttää. Lääkitykselläkin voidaan hillitä lirahtelua. Aika outoa että vaippojen käyttö olis ainoa vaihtoehto noin nuoren ihmisen kohdalla.

Vierailija
37/37 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka moi.. Olen 41 v nuorekas ja komeaksikin kehuttu sinkkumies Pirkanmaalta ja kärsin vastaavasta ongelmasta.. Jos sen miehen kanssa ei tärppää niin mulle saa lähettää postia..Voidaan vaikka vaan vaihtaa ajatuksia jos ei muuta..

baby_face@suomi24.fi