Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni petti minua kännissä ja nyt tämä nainen vainoaa meitä

Vierailija
14.07.2017 |

Olemme olleet mieheni kanssa lähes 10 vuotta yhdessä, kunnes sitten nyt keväällä hänelle sattui hairahdus kaverinsa polttareiden päätteeksi. Aavistin heti seuraavana päivänä miehen kotiutuessa, että nyt on jotain pielessä. Mies sitten lopulta tunnusti pettäneensä, kännissä ja vailla mitään järjellistä motiivia. Hirveä riita siitä syntyi, mutta saimme kuitenkin sovittua.

Ongelmaksi on nyt muodostunut tämän hairahduksen toinen osapuoli. Kyseessä on sinkku nainen, joka on osa aika laajaa tuttavapiiriämme, ei kuitenkaan ystävämme. Hän ilmeisesti kuvitteli tämän yhden yön merkitsevän miehelleni enemmänkin, ja on lähetellyt miehelleni hyvin epämääräisiä viestejä lähes päivittäin, joissa todistelee rakkauttaan yms. Lisäksi esim. kauppareissuilla ja muilla asioilla törmäämme "sattumalta" nykyään hyvin usein tähän naiseen, mikä on saanut minut epäilemään, että seuraako hän meitä/miestäni. Hän tulee ihan pokalla juttelemaan miehelleni niitä näitä, ja jättää minut huomiotta. Olen jo useampaan kertaan sanonut hänelle, että jättää meidät rauhaan, mutta nainen vain naureskelee ja jotenkin oudosti välttelee.

Olen pyytänyt miestäni tekemään asialle jotain, ja hän on käynyt tämän naisen luona parikin kertaa jo keskustelemassa tilanteesta. Nainen ei vaan millään ymmärrä yskää.

Mitä hittoa tämän tilanteen kanssa voi enää tehdä, kun poliisiasia tämä ei ole eikä naisella tunnu olevan mitään käsitystä normaaleista käytöstavoista?? Haluaisin jo unohtaa tämän koko sotkun :(

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katsonut elokuvia, ainakin Vaarallisen suhteen.

Kohta kiehuu pupu kattilassa.

Vierailija
22/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi vähän samantyyppinen juttu, tai siis mies oli osallinen tapahtumaan. Naistyökaveri laivalla alkoi tosissaan piirittää (tiedän, kun on mulle luotettava hlö kertonut) miestä ja keksi jos mitä asiaa tikusta. Kertoi, että haluaa erota miehestään jne. ja kuinka on onneton blaa blaa.

No tietenkin ukko menee halpaan, tyhmä kun on. Väittää, että ei  tapahtunut mitään vakavaa...niinpä, mutta tämä nainen, naimisissa ollut kolmen lapsen äiti, ei älynnyt lopettaa. Oli mm. kertonut kavereille, kuinka meidän suhde on ohi ja hän kuulemma muuttaa meidän asuntoon :O Multa tuli useampi tuttu kysymään josko olen jo pakannut...

Ei se loppunut, ennen kuin pyysin naisen aviomiehen meille pieneen keskustelutuokioon. Mies ei edes tiennyt, että on eroamassa ja päivitteli ihmeissään akkansa touhuja. Meni siitä sitten kotiin ja ilmeisesti kertoi multa terveisiä, kun naikkonen seuraavalla kerralla vastaan tullessa lähti juoksemaan karkuun. Muutti sitten pois koko kaupungista äitinsä luo maalle, kun tosiaan erosivat. Näitä mielenterveysnaikkosia on olemassa, olen tavannut muitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskieltoa ei tule, sen voin luvata. Kerroit lähetelleesi naiselle tekstareita ja yrittäneesi soittaa. Hän ei vastaa. Jätä itse hänet rauhaan.

Vierailija
24/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu ap, että sinullakin on jotain mt-ongelmia.

Vierailija
25/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskieltoa ei tule, sen voin luvata. Kerroit lähetelleesi naiselle tekstareita ja yrittäneesi soittaa. Hän ei vastaa. Jätä itse hänet rauhaan.

Joo, en ole enää pitkään aikaan yrittänyt ottaa häneen yhteyttä, kun ei siitä ollut hyötyä. Mutta jaksaa edelleen miestäni pommittaa. Yritin vain ilmaista, että olen yrittänyt tilannetta ratkaista naisen kanssa.

-Ap

Vierailija
26/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ette miehenne kanssa noteerasi tätä henkilöä ollenkaan. Se olisi paras ratkaisu.

Vierailija
27/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin sanot? Olen elänyt tasaista ja hyvää elämää ennen tätä sotkua.

-Ap

Vierailija
28/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä kaupassa saa tutuille jutella, tuskin siitä mitään lähestymiskieltoa tulee.

Vierailija
29/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä taas luin? "Käynyt keskustelemassa?" Jos minun mieheni olisi pettänyt, ei hän kävisi yhtään mitään keskusteluja tuon osapuolen kanssa. Tosin hän saisi muutenkin lähteä lätkimään, niin että aivan sama mitä keskustelee. Mitä rättejä te naiset oikein olette?

Vierailija
30/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä asut miehesi kanssa yhdessä, huh huh.

Vierailija
31/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskielto, suostuuko mies? Ei saa ottaa mitään yhteyttä sitten. Sillä uhkailu voi jo auttaa?

Olemme tästä puhuneet, ja kyllä mies oli sitä mieltä, että olisi valmis lähestymiskieltoa hakemaan, jos mikään muu ei auta. En vaan tiedä, täyttyykö kriteerit tuollaiselle, ei ole kuitenkaan uhkaillut tms.

-Ap

Mies voi laittaa eston tietyille numeroille. Kai se on tiedossa.

Vierailija
32/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini sai lähestymiskiellon, kun vaan piiritti varattua miestä eikä jättänyt rauhaan. (Kaverillani on harhoja ja psykoosia) Voitte hakea sellaista.

Vierailija
33/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä me miehes kanssa ihan n*ssittiin eikä mitään keskusteltu

Vierailija
34/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minä kun luulin että te törmäätte minuun aina kauppareissuilla siksi että te olette alkanut seuraamaan ja vainoamaan minua?

T: se nainen

Vierailija
35/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja elät tämän miehen kanssa suhteessa edelleen syystä, että?

Otas ensimmäinen fakta nyt ap. käsittelyyn, miksi nainen pystyy lähettämään viestejä miehellesi? Estäminen on hyvin helppoa.

Vierailija
36/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies vain estä naisen numeroa? Ei siihen mitään lähestymiskielto tarvita.

Ei ole normaalia käydä naisen kotona, jos naisesta haluaa eroon.

Vierailija
37/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se toinen nainen halua alkaa keskustella miehen mielisairaan vaimon kanssa. Kun mies on kertonut eron olevan vireillä ja että sp on aggressiivinen hullu, josta tämä uusi tuleva vaimo saa vainoojan, jos erehtyy lähempiin väleihin. Kun ap on jo miehen mukaan uhannut poliisilla, jos mies uskaltaa erota ja seonnut muutenkin, on ihan pimahtanut raivohullu. Eikä tietenkään seksiä ole ollut ainakaan enää 5 vuoteen vaimon kanssa.

Vierailija
38/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tolla keinolla kyllä naisesta eroon pääse. Älkää ottako mitään kontaktia häneen, älkääkä reagoi häneen millään tavalla. Jos ette missään peräkylillä ainoan kaupan lähettyvillä asu niin myös kauppaa voi vaihtaa. Eikö puhelinnumeron saa myös estettyä? Puhelinnumeron voi myös vaihtaa tai ainakin tehdä häiriköinnistä rikosilmoituksen. Nainen häiriköi teitä niin kauan, kun saa toiminnalleen vastinetta, älkää antako sitä.

Vierailija
39/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näin sanot? Olen elänyt tasaista ja hyvää elämää ennen tätä sotkua.

-Ap

Ensinnäkin miksi katselet pettävää miestä? Ja toiseksi uskotko ihan tosissasi, että mies käy vaan juttelemassa tämän naisen luona?

Vierailija
40/40 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5