Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehoaako moniinkin naisiin kauniskauniskaunis-jankutus kun jotkut miehet sitä jatkuvasti hokee?

Vierailija
14.07.2017 |

Sulla on tosi KAUNIIT hiukset, sä oot sitten tosi KAUNIS, sun hymy on KAUNIS, olet tosi KAUNISvartaloinen, kyllä sulla on KAUNIIT blaablaablaa. Jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaankin väliin ängetään kaunista. Jotenkin tuollaisesta tulee mieleen, että kaunis-jankutus on ilmeisesti jos ei varma niin ainakin todennäköisin keino että ns. flaksi käy. Tosin naista moinen ärsyttää ja tulee mieleen, että oikeastiko tuo kuvittelee, että tuo on nyt jotakin todella omaperäistä jota ei kukaan ole koskaan ennen sanonut ja muutako ei miesten mielestä tarvitse naisille sanoa että ne on ihan uuh kuin kehua kauniiksi?

Onko tuollainen älytön jankutus siis monille naisille "se juttu" ja siksi miehet sitä hokevat kun se naisille tärkeää on vai mistä moinen johtuu? Onko syynä nykyinen some-vimma kehua kaunottareksi jokaista persjalkaista plottinokkaa jos se kuvansa someen tällää? Ja kun sitä siis hoetaan myös niille, jotka eivät niin kauhean kauniita edes ole.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso baarista joku naisporukka, jossa yksi on selvästi kaunein ja muut vaatimattomampia, mutta riittävän kauniita silti. 

Lähesty naisporukkaa ja ota katsekontaktia vähemmän kauniiseen naiseen. Sano, että et voinut olla tulematta juttelemaan kun hänellä oli niin upea hymy. 

Nainen ei ole tottunut saamaan positiivista huomiota ollessaan niin paljon kauniimman naisen seurassa ja nainen on erittäin otettu, että juuri häntä lähestyttäisiin. Tällöin saat todella ison alkuboostin iskuyrityksellesi jos et tee sitä liian räikeästi, vaan tilanteeseen sopivasti ja kuitenkin liikaa kehumatta. 

Toimii oikeastaan aina jos on komeahko ja juttelu onnistuu. 

Vierailija
62/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tuosta ulkonäön kehumisesta vaikutelma, että mies on pinnallinen. Paremmin mut saisi punkkaan, jos esittäisi kiinnostunutta esim. mun musiikkimausta tai ajatuksista. Oletpa kaunis = olet sen näköinen, että viitsisi panna (niinkuin moni muukin nainen on). Se ei ole kauhean mairitteleva saavutus minulle, jos minulla on ok geenit ja olen onnistunut meikkaamaan kivasti sinä iltana. Varsin tyhjältä se kauniiksi kehuminen tuntuu siksikin, että kokemusta on ilman meikkiä liikuskelusta, eikä niitä katseita ja kehuja silloin paljon satele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?

Itse olen nätti eikä minulla ole ulkonäön suhteen mitään alemmuudentuntoa. Silti minusta on ihan mukavaa jos joku kehaisee. Miksi ei olisi? Kohteliaisuuteen vastataan: "Kiva kuulla, kiitos." Sen jälkeen keskustelu voi jatkua tai olla jatkumatta, mistä tahansa aiheesta. Kyllä minulle muustakin puhutaan kuin ulkonäöstä. Hyvin yksinkertaista. Mutta näköjään mistä tahansa voi loukkaantua.

Vierailija
64/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tuosta ulkonäön kehumisesta vaikutelma, että mies on pinnallinen. Paremmin mut saisi punkkaan, jos esittäisi kiinnostunutta esim. mun musiikkimausta tai ajatuksista. Oletpa kaunis = olet sen näköinen, että viitsisi panna (niinkuin moni muukin nainen on). Se ei ole kauhean mairitteleva saavutus minulle, jos minulla on ok geenit ja olen onnistunut meikkaamaan kivasti sinä iltana. Varsin tyhjältä se kauniiksi kehuminen tuntuu siksikin, että kokemusta on ilman meikkiä liikuskelusta, eikä niitä katseita ja kehuja silloin paljon satele.

Vaikeahan sinua on siitä kehua, mitä sinulla ei ole. Mutta ulkonäössä voi olla jotakin, jota et tiedä.  Tai oikeastaan, ei näkijäkään jos olet hyvä maalari. Voit olla saletissa, että joku yrittää huijata jos tulee sinua ajatuksista kehumaan.

Vierailija
65/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää yötä että on ankeita naisia liikenteessä! Missä käytöstavat? Niillä kehuvilla miehillä ne ovat kohdallaan, teillä ei jos näytätte hapanta naamaa kehujille. Mitä maksaa kiittää kauniisti? Älkää jukulauta ottako kaikkea niin vakavasti. Itse vilkutin hymyillen jopa pultsarille joka kehui kauniiksi ohimennessäni.

Vaatii rohkeutta kehua toisen ulkonäköä. Ilahdun joka kerta!

Vierailija
66/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso baarista joku naisporukka, jossa yksi on selvästi kaunein ja muut vaatimattomampia, mutta riittävän kauniita silti. 

Lähesty naisporukkaa ja ota katsekontaktia vähemmän kauniiseen naiseen. Sano, että et voinut olla tulematta juttelemaan kun hänellä oli niin upea hymy. 

Nainen ei ole tottunut saamaan positiivista huomiota ollessaan niin paljon kauniimman naisen seurassa ja nainen on erittäin otettu, että juuri häntä lähestyttäisiin. Tällöin saat todella ison alkuboostin iskuyrityksellesi jos et tee sitä liian räikeästi, vaan tilanteeseen sopivasti ja kuitenkin liikaa kehumatta. 

Toimii oikeastaan aina jos on komeahko ja juttelu onnistuu. 

"Toimii oikeastaan aina."

Ei toimi ja minä olen elävä todiste siitä. Tuollaisihan ne lähestymisyritykset suurimmaksi osaksi ovat, mutta osaan todellakin nähdä tuollaisen laskelmoinnin läpi. Tietysti tuossa tilanteessa kiittäisin näennäisen kohteliaasti, mutta se mitä oikeasti ajattelen, on että käytöksesi on naurettavan aliarvioivaa ja riippuen siitä, miten näkyvästi kuolaat kaveriani, jopa loukkaavaa. Toisaalta tietynlaiset isäongelmaiset syttyvät juuri siitä, että koko olemuksesi huutaa piilotettua välinpitämättömyyttä, joten varmasti tuo kaavasi jotan tulostakin tuottaa..

Vierailija
67/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku miesten harhaluulo, kuvittelevat että nainen antaa heti kun kutsuu kauniiksi. Todellisuudessa taitaa usein johtaa päinvastaiseen tulokseen.

Vierailija
68/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko tämän ketjun perusteella päätellä että suomalaisilla naisilla on joko

a) erittäin huono itsetunto jonka päälle käy jos mies kehuu naista kauniiksi, aidosti

b) valmiiksi epäluuloinen ja varautunut asenne miehiä kohtaan ylipäänsä

c) jotain muuta, mitä?

Harva suomalainen nainen pitää miehistä siten, että suhtautuisi avoimin mielin miehiin ilman jonkinlaisia epäilyjä. Ja harvalla suomalaisella naisella on itsetuntoa ottaa vastaan ja nauttia saaduista kehuista.

Ja harva suomalainen mies kehuu naista kauniiksi ilman minkäänlaisia taka-ajatuksia. Olen kyllä kuullut saman lauseen pidempäänkin tuntemiltani miehiltä, jolloin sitä osaan arvostaakin, mutta jonkun satunnaisen äijän ulkonäkökommentointi baarissa on vain todella luotaantyöntävää. Ei sitä kannata käyttää jos haluaa jatkaa keskustelua pidemmällekin. Koita ensi kerralla vaikkka 'Moi, mikä sun nimi on?'

Vierailija
69/71 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tottunut kauniskaunis- hokemiseen, mutta yhden kerran jäin suu auki toljottamaan. Töissä ison toimistoblokin tupakkahuoneessa yksi ihan normaalin näköinen vieras pukumies, keskeytti kohteliaasti minun ja kahden miestyökaverin jutut, sanoi vaan että anteeksi, mutta on ihan pakko sanoa että olet valtavan kaunis, sitten vaan kiitti ja poistui. En osannut sanoa siihen  muuta kuin että oho ja kiitos. Oltiin tosiaan hiljaa sen jälkeen vähän aikaa suut auki. Eikä ollut edes mikään pokaus mielessä, kun vain kiitti kohteliaasti puheenvuorosta ja lähti. 

Vierailija
70/71 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kauniiksi kehuminen ei tehoa kauniiseen, niin ei se kyllä toimi minuunkaan. Ei, vaikka niin otollisesti

a) olen epävarma

b) mulla on huono itsetunto

c) haluaisin kovasti koko ajan olla kaunis ja hyvännäköinen mutten oikein ole

d) enkä saa kuulla kehuja mitenkään usein.

Se kauniiksi kehuminen tai jonkun hymyn tms. ylistäminen ei yksinkertaisesti uppoa. Mulla tulee vaan kiusaantunut ja epämukava olo, kun tuntuu että mua siinä aliarvioidaan, yritetään manipuloida tai käyttää. Vastaan vaan kohteliaasti ja lyhyesti "Kiitos." ja yritän tilanteesta pois. En ole otettu enkä imarreltu, miksipä olisin kun en mitenkään voi uskoa ja sisäistää sanottua todeksi. Ratkaisevaa ei ole se, mitä joku minusta sanoo, vaan se miten itse itseni näen.

Vierailija
71/71 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani kaunis. Se, että sen toteaa, ei aiheuta minussa mitään reaktiota. Kokeile sen sijaan kehua huumorintajuani tai älyäni. Menestyt todennäköisemmin pokaamisessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme