Tehoaako moniinkin naisiin kauniskauniskaunis-jankutus kun jotkut miehet sitä jatkuvasti hokee?
Sulla on tosi KAUNIIT hiukset, sä oot sitten tosi KAUNIS, sun hymy on KAUNIS, olet tosi KAUNISvartaloinen, kyllä sulla on KAUNIIT blaablaablaa. Jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaankin väliin ängetään kaunista. Jotenkin tuollaisesta tulee mieleen, että kaunis-jankutus on ilmeisesti jos ei varma niin ainakin todennäköisin keino että ns. flaksi käy. Tosin naista moinen ärsyttää ja tulee mieleen, että oikeastiko tuo kuvittelee, että tuo on nyt jotakin todella omaperäistä jota ei kukaan ole koskaan ennen sanonut ja muutako ei miesten mielestä tarvitse naisille sanoa että ne on ihan uuh kuin kehua kauniiksi?
Onko tuollainen älytön jankutus siis monille naisille "se juttu" ja siksi miehet sitä hokevat kun se naisille tärkeää on vai mistä moinen johtuu? Onko syynä nykyinen some-vimma kehua kaunottareksi jokaista persjalkaista plottinokkaa jos se kuvansa someen tällää? Ja kun sitä siis hoetaan myös niille, jotka eivät niin kauhean kauniita edes ole.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Onko syynä nykyinen some-vimma kehua kaunottareksi jokaista persjalkaista plottinokkaa jos se kuvansa someen tällää? Ja kun sitä siis hoetaan myös niille, jotka eivät niin kauhean kauniita edes ole.
Eikö sulle oo kukaan kehunu ja peukuttanu sun instagram-kuvii...? Voi ei :´´´´D
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten voi lähestyä tuntematonta naista kuin kehumalla hänen ulkonäköään?
Salilla: käydään näköjään samaan aikaan usein treenaamassa, tarviitko jeesiä penkillä/käydäänkö kahvilla treenin jälkeen/nähdäänkö salilla huomennakin samaan aikaan?
Baarissa: lähetkö tanssimaan, ootko täältäpäin, tanssit kivasti.
Töissä; meidän yhteistyö sujuu hyvin duunissa niin sujuisikohan se yhtä hyvin vapaa-ajallakin?
"Moi, oot kaunis" kuulostaa, no joo......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko syynä nykyinen some-vimma kehua kaunottareksi jokaista persjalkaista plottinokkaa jos se kuvansa someen tällää? Ja kun sitä siis hoetaan myös niille, jotka eivät niin kauhean kauniita edes ole.
Eikö sulle oo kukaan kehunu ja peukuttanu sun instagram-kuvii...? Voi ei :´´´´D
KAIKKIEN instakuvia kehutaan.
Kyllästyttää tuo kun KAIKKI naisetkin sanovat minua kauniiksi.Luulevat malliksi so boooooring..sitä on saanut kuulla koko ikänsä niin ei tehoa ja on aiheuttanut sen,että pidän kauneutta jo itselläni ominaisuutena.Ettekö tajua,että kauniit ihmiset jo kyllästyvät kun hoette tuota samaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyttää tuo kun KAIKKI naisetkin sanovat minua kauniiksi.Luulevat malliksi so boooooring..sitä on saanut kuulla koko ikänsä niin ei tehoa ja on aiheuttanut sen,että pidän kauneutta jo itselläni ominaisuutena.Ettekö tajua,että kauniit ihmiset jo kyllästyvät kun hoette tuota samaa.
Lisäisin vielä,että olen myös tehnyt mallin töitä.
Ei ihme jos syntyvyys kääntyy laskuun tai ylipäänsä on ankea ilmapiiri, kun kaikki miesten rohkeus ja spontaanius pitää nähdä valtataisteluna, jossa mies voittaa saadessaan seksiä ja nainen voittaa jos ei tarjoile sitä, vaikka nettiaikoina on yhä enemmän valistuneita miehiä, jotka opettelevat sosiaalisia taitoja strategisesti juttelemalla monenlaisilla tavoilla ja laittamalla ns.siemeniä itämään tutustumalla eri ihmisiin. Tämä siemenen istuttaminen käsiteltiinkin jo ennen manospheren ilmestymistä nettiin "40 vuotias neitsyt" elokuvassa 2005.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten voi lähestyä tuntematonta naista kuin kehumalla hänen ulkonäköään?
Salilla: käydään näköjään samaan aikaan usein treenaamassa, tarviitko jeesiä penkillä/käydäänkö kahvilla treenin jälkeen/nähdäänkö salilla huomennakin samaan aikaan?
Baarissa: lähetkö tanssimaan, ootko täältäpäin, tanssit kivasti.
Töissä; meidän yhteistyö sujuu hyvin duunissa niin sujuisikohan se yhtä hyvin vapaa-ajallakin?
"Moi, oot kaunis" kuulostaa, no joo......
Melkein mikä tahansa repliikki on parempi kuin "sä oot kaunis". Ihanko totta, muistanet myös mainita että tämä kädessäni on lasi tai olen baarissa. Tai jotakin muuta itsestäänselvää.
Hohhoijaa. Kyllä sitä on taas maailmassa iso epäkohta, jos joku kehtaa sanoa kauniiksi.
Ihan oikeasti, missä te muka törmäätte tällaisiin jankuttajiin? Itse en ole tavannut kuin pari, mutta he ovat olleet ihan selkeästi jälkeenjääneitä.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Kyllä sitä on taas maailmassa iso epäkohta, jos joku kehtaa sanoa kauniiksi.
Ihan oikeasti, missä te muka törmäätte tällaisiin jankuttajiin? Itse en ole tavannut kuin pari, mutta he ovat olleet ihan selkeästi jälkeenjääneitä.
Et sitten käy paljoa baareissa. Tosin on niitäkin, jotka änkeävät sporassa tai kaupassa selittämään, että oot kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten käy paljoa baareissa. Tosin on niitäkin, jotka änkeävät sporassa tai kaupassa selittämään, että oot kaunis.
Hätä ei ole tämän näköinen, Suomen naiset! Minä käyn todella paljon baareissa mutta olen aina pyrkinyt osaltani pitämään visusti huolen siitä etten vahingossakaan kehuisi ketään naista, jotta nämä eivät turhaan häiriintyisi ja ilta olisi kaikille mukava =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en käy. Ja silloin kun kävin, siellä baarissa pääsi sillä tavalla vapaasti liikkumaan, että ei tarvinnut jäädä ei-miellyttävien ihmisten kanssa juttelemaan. Siitä on kyllä jo aikaa, että ehkä tämä on sitten muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkeehän sen ja tietää itse, mitä nämä kauniin hokijat ovat vailla. Tiedän kyllä että olen kaunis, en tarvitse siihen mitään perusjamppaa sitä toiveikkaana hokemaan. Niin että ei, se ei ole mikään taikasana.
Tämä. Ilmeisesti kauniiksi sanominen tuottaa tulosta ja siksi miehet kuvittelevat, että nainen kuin nainen haluaa kuulla moista jokaisen randomin miehen sanomana ja on tästä innoissaan. Ei kai ne sitä muuten hokisi.
Tätä taitavat hokea vain mielikuvituksettomat miehet. Tai ainakin sellainen kuva minulle on jäänyt. Sellaiset joilla ei oikeasti ole mitään hajua naisista ja vain luulevat saavansa.
Niin, ne parjatut, joilla ei ole kokemusta naisten suhteen. Kyllä ne joillla on oikeasti kokemusta saavat, tai oikeastaan joutuvat antamaan.
Olisipa mukavaa kuulla miehiltä vaihteeksi vaikka "Oletpa fiksu" ja "Upeaa työtä olet tehnyt" sen ulkonäkökeskeisen ylistyksen sijaan. Nuo kaunis-jankkaamiset kertovat vain sen ettei miestä kiinnosta muuten kuin pintapuolisesti ja persoona on toissijainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Ranskassa, on niin tolloja miehiä. Suomessa naiset määrittelee sen, mikä on oikein. Samat naiset hyväksyy ulkomailla huonommankin kohtelun, koska se on niin sharmanttia. No , tyhmä kansa saa sen mitä tilaa.
Paras kehu mikä mulle on sanottu (saunaillan päätteeks joten en ollu pynttäytyneenä) on se että vaikutan siltä että en edes itse tajua kuinka kaunis olen.
No mulla kyllä on huono itsetunto.. mutta toi on jääny mieleen, ku se huomas sen musta.
Mä en ole myöskään tällaisiin jankkaajiin törmännyt ikinä. Muutaman kerran on kauniiksi sanottu, mutta kyseessä on aina ollut fiksuksi tietämäni puolituttu mies, joka on nauttinut muutaman oluen liikaa. Ovat mielestäni enemmänkin yrittäneet sanoa jotain sen tapaista, että olet kiva, mutta tuo kaunis-sana on löytynyt helpommin. Luonnollisesti olen kiittänyt, eikä tuosta nyt pahakaan mieli ole tullut.
Mua ihmetyttää nuo kommentit, joissa kerrotaan että miehet alkavat haukkua horoperseiksi ja ties miksi kehujensa jälkeen. Itsellä ei ole ikinä ollut tuollaista ongelmaa.
Useimmiten tilanne menee suunnilleen näin. Kävelen baarissa esim. kohti vessaa, joku mies pysäyttää minut hieman ujona, ja sanoo: "Hei! Mun on ihan pakko sanoo että oot tosi kaunis/söpön näköinen." Hymyilen ja vastaan "kiitos". Tähän mies jatkaa: "No ei mulla muuta kun mukavat illan jatkot", johon vastaan edelleen hymyillen "Kiitos, samoin." Ikinä ei ole kukaan jäänyt vinkumaan tai vänkäämään saatika alkanut haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa mukavaa kuulla miehiltä vaihteeksi vaikka "Oletpa fiksu" ja "Upeaa työtä olet tehnyt" sen ulkonäkökeskeisen ylistyksen sijaan. Nuo kaunis-jankkaamiset kertovat vain sen ettei miestä kiinnosta muuten kuin pintapuolisesti ja persoona on toissijainen asia.
Tuossahan se pointti onkin, miehet on niiin juntteja että eivät osaa valehdella oikein.
"Hapan kuin paskaa syönyt sitruuna" :D
"Voi sitä silti arvostaa ja suhtautua posiitivisesti siihen, että mies on kerännyt rohkeutensa kertoakseen sen juuri sinulle." Silloin kommentti voi lämmittääkin mieltä, jos ihmisestä näkee, että se on ajatuksella sanottu. Liian usein vaan varsinkin baarissa ne sanojat ovat joko niitä tapauksia, joista näkee, että pää on vedetty täyteen rohkaisua ja katse harhailee jo siihen malliin, että osavat ehkä enää vaivaisesti erottaa edes sen, että puhekumppani on nainen TAI ovat sliipattuja lihatiskishoppailijoita, joiden katse on luonnostaan kuin kuolleella kalalla (eivät ole kiinnostuneita naisista henkilöinä tai halua tutustua, vaan silmissä kiiltelee vain kuvat p*llusta. vrt. Axl Smith).