Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehoaako moniinkin naisiin kauniskauniskaunis-jankutus kun jotkut miehet sitä jatkuvasti hokee?

Vierailija
14.07.2017 |

Sulla on tosi KAUNIIT hiukset, sä oot sitten tosi KAUNIS, sun hymy on KAUNIS, olet tosi KAUNISvartaloinen, kyllä sulla on KAUNIIT blaablaablaa. Jokaiseen mahdolliseen ja mahdottomaankin väliin ängetään kaunista. Jotenkin tuollaisesta tulee mieleen, että kaunis-jankutus on ilmeisesti jos ei varma niin ainakin todennäköisin keino että ns. flaksi käy. Tosin naista moinen ärsyttää ja tulee mieleen, että oikeastiko tuo kuvittelee, että tuo on nyt jotakin todella omaperäistä jota ei kukaan ole koskaan ennen sanonut ja muutako ei miesten mielestä tarvitse naisille sanoa että ne on ihan uuh kuin kehua kauniiksi?

Onko tuollainen älytön jankutus siis monille naisille "se juttu" ja siksi miehet sitä hokevat kun se naisille tärkeää on vai mistä moinen johtuu? Onko syynä nykyinen some-vimma kehua kaunottareksi jokaista persjalkaista plottinokkaa jos se kuvansa someen tällää? Ja kun sitä siis hoetaan myös niille, jotka eivät niin kauhean kauniita edes ole.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä. Yllättävänkin moni ihan fiksukin nainen lakoaa kun hänelle lausuu muutaman taikasanan =O

Vierailija
2/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän kehuvat kauniiksi. Kun nämä herrat torjuu, niin ääni kellossa vaihtuu radikaalisti. Oonkin yhtäkkiä ruma pihtari horo. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen punaista aina kun joku sanoo kauniiksi. En saatana ole ja näen sen itsekin. Olen tyytyväisesti tavallisen näköinen. Idioottia muutenkin kommentoida ulkonäköä.

Vierailija
4/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella, että tuollainen tehoaa a) epävarmoihin naisiin, b) huonon itsetunnon omaaviin naisiin ja c) niihin vähemmän kauniisiin naisiin. Jos naisella on hyvä itsetunto, hän tietää oman ulkonäkönsä "tason" itsekin, katsomalla peiliin, jolloin kauniin naisen kyseessä ollen tuollainen jankutus ei tee vaikutusta, koska hänhän tietää itsekin olevansa kaunis ja vähemmän viehättävän naisen kohdalla jankutus taas ärsyttää, koska nainen tietää ettei ole kaunis ja sellaisen hokeminen aiheuttaa ajatuksen, pitääkö hokija häntä tyhmänä. Huonoitsetuntoinen ja epävarma voi olla tietenkin olla kaunotarkin, mutta "normaalia" naista jatkuva kaunis-hokeminen todennäköisesti enemmän ärsyttää. Vähän sama kuin hokisi tummalle naiselle, että voi kun olet sitten tumma, kylläpä oletkin tumma, tosi tumma olet. Toistella faktaa = ei kuulosta fiksulta.

Vierailija
5/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIihin tehoaa, jotka eivät ole kauniita mutta haluaisivat olla ja kokevat tärkeäksi miesten huomion.

Vierailija
6/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän kehuvat kauniiksi. Kun nämä herrat torjuu, niin ääni kellossa vaihtuu radikaalisti. Oonkin yhtäkkiä ruma pihtari horo. :D

Joo ensin olet "maailman kaunein nainen" ja kun ei seura kiinnostakaan, "mikä sä luulet olevasi". No maailman kaunein nainen, niinhän sä just sanoit :DDDDDD

Vierailija
7/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran yhden naisen kanssa yhdessä 1.3 vuotta enkä kehunut hänen kasvoja sanallakaan koko jutun aikana. Tykkäisittekö tuosta sitten että mies ei pysty kehumaan kun naisessa ei kehuttavaa ole :D

Vierailija
8/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeehän sen ja tietää itse, mitä nämä kauniin hokijat ovat vailla. Tiedän kyllä että olen kaunis, en tarvitse siihen mitään perusjamppaa sitä toiveikkaana hokemaan. Niin että ei, se ei ole mikään taikasana.

Vierailija
9/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin kerran yhden naisen kanssa yhdessä 1.3 vuotta enkä kehunut hänen kasvoja sanallakaan koko jutun aikana. Tykkäisittekö tuosta sitten että mies ei pysty kehumaan kun naisessa ei kehuttavaa ole :D

Haluaisitko itse, että sinua kehuttaisiin asioista tai taidoista, joita sinulla ei ole? Oletettavasti itsekin tiedät ne asiat, jotka eivät ole ns. vahvuuksiasi, joten eikö niiden kehumien kuulosta aika typerältä ja ehkä vähän v-tuilultakin? Kehuminen oikeista asioista on eri asia, mutta moniko vaikkapa hintelä lyhyt mies on tyytyväinen jos nainen kehuu ihanan isoksi ja rotevaksi?

Vierailija
10/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen ja tietää itse, mitä nämä kauniin hokijat ovat vailla. Tiedän kyllä että olen kaunis, en tarvitse siihen mitään perusjamppaa sitä toiveikkaana hokemaan. Niin että ei, se ei ole mikään taikasana.

Tämä. Ilmeisesti kauniiksi sanominen tuottaa tulosta ja siksi miehet kuvittelevat, että nainen kuin nainen haluaa kuulla moista jokaisen randomin miehen sanomana ja on tästä innoissaan. Ei kai ne sitä muuten hokisi.

Vierailija
11/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kuitenkin muistaa että eivät kaikki kauniit tiedä olevansa kauniita.

Vierailija
12/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaanhan ei ole mitenkään yleisesti ja kaikkien mielestä kaunis, vaan kauneus riippuu enemmän katsojasta. Joten voihan joku A:n mielestä karmea kuvatus olla B:n mielestä vaikka millainen kaunotar ja päinvastoin.

Vierailija
13/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä beta-miehet harrastavat tätä.

Vierailija
14/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaanhan ei ole mitenkään yleisesti ja kaikkien mielestä kaunis, vaan kauneus riippuu enemmän katsojasta. Joten voihan joku A:n mielestä karmea kuvatus olla B:n mielestä vaikka millainen kaunotar ja päinvastoin.

Toki, mutta yleisesti ottaen kuitenkin harvemmin. Todella universaalisti kauniiden ihmisten ongelma on se, että kaikki olettavat että kyllähän toi nyt tietää olevansa kaunis, ja monet vielä yrittävät lytätä koska "sille kuitenkin koko ajan hoetaan kuinka kaunis se on, nii mun pitää nyt vähä palauttaa sitä nirppanokkaa maanpinnalle"...

Vierailija
15/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkukautena baareissa kulkiessa huomasi lähes kaikkien miesten käyttävän samoja repliikkejä. "Oot kaunis", "sulla on kauniit silmät", tai "sä oot luonnonkaunis kun sä et tarvii meikkiä". Kaikkein typerimmät tietysti tulevat sanomaan, että "sä oot paljon kauniimpi kuin toi sun kaveri". Kuten joku aiempikin kirjoittaja, näen tosiaankin punaista, jos joku tuntematon koettaa lähestyä kehumalla kauniiksi. Vaikka kehujan mielestä sitä olisinkin, toivoisin että lähestyjällä olisi jotakin vähän persoonallisempaa yritystä...

Vierailija
16/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ilmeisesti kauniiksi sanominen tuottaa tulosta ja siksi miehet kuvittelevat, että nainen kuin nainen haluaa kuulla moista jokaisen randomin miehen sanomana ja on tästä innoissaan. Ei kai ne sitä muuten hokisi.

Tätä taitavat hokea vain mielikuvituksettomat miehet. Tai ainakin sellainen kuva minulle on jäänyt. Sellaiset joilla ei oikeasti ole mitään hajua naisista ja vain luulevat saavansa.

Vierailija
17/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NIihin tehoaa, jotka eivät ole kauniita mutta haluaisivat olla ja kokevat tärkeäksi miesten huomion.

Näinhän se menee. Oikeasti kauniit eivät yleensä jaksa tuota enää kuunnella, enkä sitä kauniille naisille edes sano ennen kuin tunnetaan paremmin. Silloinkin kehun jotain tiettyä tilannetta, jossa näyttää kauniilta. Näissä vähemmän kauniissa saatan kehua jotain yksittäistä piirrettä, koska se selvästi saa heidä kiinnostumaan minusta enemmän. 

Vierailija
18/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavammat pelimiehet osaavat olla persoonallisempia: ai, että mä tykkään tosta sun hymystä, noi sun sääret on kyllä upeat, liikut todella kauniisti... Nämähän on ihana kuulla kun ne sanotaan vilpittömästi, mutta ihastunut ihminen ei erota, onko tämä vilpitöntä vai pelkkää laskelmointia.

Vierailija
19/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Ootpa kaunis.¨ 

¨Niin, mitä sitten?

´No kylläpä sitä ollaan niin olevinaan, stanan horoperse!'

¨Niin? Mitä sitten?¨'

Jne jne. Se on se kauneuden pakko. Puuduttavan tylsää.

Mutta mitä ilmeisemmin tuo kauniskaunis -jankkaaminen tehoaa hyvin osaan naisista. Pildee irtoaa. Luulisin, että huonon itsetunnon omaavat haluavat kuulla olevansa ihania ja kauniita, piti se sitten paikkansa tai ei.

Sen sijaan en usko, että ruma ja hyvä itsetuntoinen välittää sen enempää tuollaisesta jankkaamisesta kuin kauniskaan nainen. Vttuiluna tuon vähintään ottaisi.

Vierailija
20/71 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ottaisi mitään baarikehumisia miksikään, on sitten minkä näköinen tahansa. Baarissa kaikilla puheilla on usein tietty päämäärä ja niinpä baareissa onkin enimmäkseen suuren luokan kaunottaria ja menestyneitä johtajatason miehiä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän