Mieheni jalat lemuavat työpäivän jälkeen!
Kun mieheni tulee kotiin töistä ja riisuu kenkänsä ON HAJU SIETÄMÄTÖN! Hänen on aina töiden jälkeen käytävä suihkussa ennen kuin voi tehdä about mitään muuta. Olen yrittänyt patistaa lääkäriin. Erollakin olen uhkaillut. Mies on itsepäinen eikä tunnusta ongelmaansa. Mikä neuvoksi???
Kommentit (37)
Tiedän tunteen, kunnon sukkamehu on aivan järkyttävä haju. Siihen on olemassa helppo hoitokeino - mars lääkärin kautta apteekkiin.
Sinun ei tarvitse katsella moista käytöstä. Pelasta itsesi ja ota ero miehestäsi. Voimia. N45
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, kunnon sukkamehu on aivan järkyttävä haju. Siihen on olemassa helppo hoitokeino - mars lääkärin kautta apteekkiin.
muistatko tarkemmin mitä hoitokeinoja saitte? Kiitos vinkistä! :)
Vaihda ihmeellä haisemattomaan urooseen. Ota muutenkin väritön ja kuiva niin, ettei hänestä ole missään mielessä haittaa.
Sieni. Ja paras hoito on Canesten voide.
On olemassa sellaisia jaloille tarkoitettuja suihkutettavia ns. deodorantteja (esim. Oriflame on myynnyt näitä). Lisäksi voi kokeilla ihan normaaliakin suihkutettavaa deodoranttia. Vauvatalkki voi myös toimia.
Sen sijaan että valitat täällä palstalla, ota homma haltuun. Pakkaa paskiaisen tavarat pahvilaatikoihin sillä aikaa kun se on töissä ja näytä ovea hänen tullessaan haisevien jalkojensa kanssa kotio. Itse erosin n. vuosi sitten exmiehestäni, enkä hetkeäkään liian aikaisin. Paras päätökseni koko elämässäni.
Winterloverr kirjoitti:
Apua! Suomalaiset miehet on just tollaisia: saastaisia elukoita. Ite en niihin koskis pitkäl tikullakaan.
Ulkomaalaisethan ei haise, eihän?
itsellä ainakin jalat haisee työpäivän jälkeen vaikka olisin pessyt ne aamulla. Se on raha mikä haisee.
Oletko varma ettei otuksesi vain kerjää huomiota pahalla hajulla? Jos näin on niin sulje hänet jäähyhuoneeseen kymmeneksi minuutiksi joka päivä ruokailun jälkeen.
No jos tuo on ainoa vika miehessä niin eiköhän siitä voi selviytyä. Oma mieheni käy joka päivä töiden jälkeen suihkussa, ihan omasta aloitteestaan ja käskemättä.
Tietenkin jos miehesi on sika eikä itse välitä löyhkästään, on asia ihan eri. En minäkään minkään Rapa-Ripan kanssa haluaisi olla.
Itse ainakin ostin K-kengästä jotain "jalkadödöä", toiminut hyvin ainakin omiin jalkoihin, ei enää haise! Vaikka jalka muhisi koko päivän kengissä helteellä.. ennen oli juuri se ongelma.
Sitten apteekista saa esim. Absolut Torria, joka estää hikoilun.
Dödön laittaminen jalkoihin ku hajuvettä suihkuttais lihapullaan. Pahanhajuinen jalkahiki johtuu lähes aina sienestä. Sen kun hoitaa pois, niin ongelma katoaa.
Sienihoito jalkoihin, kengät puhdistetaan säännöllisesti ruokasoodalla ja kahvinpuruja voi käyttää hajunpoistoon (käytetyty purut puhtaaseen suodatinpaperiin, kuminauhalla kiinni ja kenkiin yöksi).
Jalkasieni haisee. Sen hoito vaatii että:
1 jalat voidellaan fucidin sololla
2 kengät vaihdetaan tai desinfioidaan (ja pakastaminen ei auta, vaan niihin pitää käyttää apteekista saatavaa sienentappopulveria tai sit neoamiseptia, jollei kenkiä voi viedä yli 60-asteiseen saunaan muutamaksi tunniksi.
3 kaikki sukat pestään vähintään 60 asteessa
4 pesuhuoneen ja muden märkätilojen lattiat pestään kloriitilla.
Tämä kaikki tehdään samana päivänä, koska muuten sieni tarttuu takaisin.
Sillä on jalkasilsa. Terveet jalat ei haise vaikka olisi hiki
rakastan jalkahien hajua...en pese jalkoja tämän takia kuin saunassa kerran viikossa....kengistä johtuu ,,,itellä ei oo sieniä kuin maustetölkissä herkkusieniä.
Jätä se sika. Ei tuo paremmaksi muutu.