Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun miehesi jätti sinut toisen naisen ja seksin takia oletko katunut että olisit voinut tehdä asiat toisin?

Vierailija
14.07.2017 |

Olisit ehkä pystynyt olemaan aktiiivisempi sängyssä, tekemään aloitteita, laittautumaan enemmän, kokeilemaan uusia juttuja, vaatteita jne? Et vain silloin kokenut asiaa tärkeäksi?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehen olisi pitänyt muuttua paljon, esim. kunnioitus minua kohtaan puuttui. Hän arvosteli ja nälvi minua koko ajan ja vertasi muihin naisiin. Ihme, että jaksoin niin monta vuotta, mutta oli meneillään niin paljon muuta. Ei siis kaduta.

Vierailija
22/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei kadu. Tai ainakaan tunnusta. Tosielämässä taitaa olla vähän toisin :)

Eipä näyttäs hirveesti kaduttavan tosielämässäkään. Eiku uutta miestä tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on että haluton osapuoli ei näe ongelmaa. Ei suhteen aikana eikä myöhemmin. En ole ikinä kuullut yhdenkään naisen katuvan asiaa.

Miten voi katua tunnetta jota ei ole? Kadutko itse useinkin asioita joita et ole tuntenut haluavasi?

Menetti sen miehen, josta oletettavasti piti. Mieti, olet ihan paska ihmiselle, josta itse pidit. Kellekähän kelpaat? Et kellekään. Tai sitten sellaisille, tietty, jotka eivät sinua kiinnosta.

Vierailija
24/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina ajatellaan että jos parisuhteessa toinen haluaa enemmän seksiä kuin toinen, niin ongelma on siinä joka haluaa vähemmän? Että sitä vaivaa haluttomuus. Ennen vanhaan tietysti naista joka halusi enemmän kuin mies kutsuttiin nymfomaaniksi. Mutta miesten liikahaluisuudelle ei ole olemassa sanaa. Ikään kuin mies asettaisi aina sen normin.

Tutkimusten mukaan kerran viikossa seksiä on ihmisen onnellisuuden kannalta optimaalista, useammat kerrat eivät lisää onnellisuutta. Meillä on kyllä useammin seksiä mutta vituttaa silti että aina ajatellaan että naisessa on joku vika jos se ei halua.

Se on biologiaa. Mieheltä ei siittiösolut poistu elimistöstä kuin seksin avulla.

Kai sinullakin kädet on kun täällä sontaa pystyt kirjoittamaan?

Vierailija
25/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miestäni kaduttaa, että halusi enemmän. Lähti toisen naisen matkaan ja on nyt itkenyt 2 vuotta takaisin. En ota kun sain miehen, joka koskettaa muutenkin kuin seksin takia. Jännästi on sitä seksiäkin sitten enemmän.

Häneltä voisi kysyä, että miettiikö olisiko kannattanut olla enemmän läsnä? Koskettamaan hellemmin? Jne.

Asioistahan ei tietenkään kannata puhua.

Vierailija
26/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen kuulu seksi ansaita (kukkia, suklaata, siivous jne.) Todellakaan en ala antamaan ilman vastiketta. Älkää hyvät naiset opettako miehiänne ilmaiselle lounaalle! Meillä seksiä on lähes joka viikko.

Vierailija
27/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina ajatellaan että jos parisuhteessa toinen haluaa enemmän seksiä kuin toinen, niin ongelma on siinä joka haluaa vähemmän? Että sitä vaivaa haluttomuus. Ennen vanhaan tietysti naista joka halusi enemmän kuin mies kutsuttiin nymfomaaniksi. Mutta miesten liikahaluisuudelle ei ole olemassa sanaa. Ikään kuin mies asettaisi aina sen normin.

Tutkimusten mukaan kerran viikossa seksiä on ihmisen onnellisuuden kannalta optimaalista, useammat kerrat eivät lisää onnellisuutta. Meillä on kyllä useammin seksiä mutta vituttaa silti että aina ajatellaan että naisessa on joku vika jos se ei halua.

Se on biologiaa. Mieheltä ei siittiösolut poistu elimistöstä kuin seksin avulla.

Miten se nyt tähän liitty? Sullako ei ole käsiä?

Vierailija
28/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen olisi kauheaa. Ei sellainen mies ansaitse ketään, eikä varsinkaan rakkautta. Eikä sellaista tule myyöskään saamaan. Niin ei ole kyllä käynyt, mutta voin kuvitella, että olisi, jos olisin koittanuut tutustua itseäni kiinnostaviin miehiin. Nyyt olen suostunut olemaaan vain sellaisten kanssa, joista minä olen kiva, vaikka he ei minusta, niin mua ei vaihdeta. En siis yritäkään miellyttää, koska teen niin ilman yrittämiistäkin.

Eli epätyydyttävässä ihmissuhteessa pitää pysyä väkisin, ettei toiselle tule paha mieli??

Itse sanon: ei muuta ku lusikat jakoon jos ei hommat suju. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi, eikä kärvistelystä saa mitään palkintoa.

Vierailija
29/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä harrastetaan seksiä silloin kun toinen haluaa ja syytä olla harrastamatta ei ole. Vaikka sitten liukkarin voimalla. Aina on tuntunut hyvälle vaikkei aluksi tehnytkään mieli . toimii myös toisinpäin. Kerran kuussa toimin pelkästään poskisolistina parina iltana viikossa kun muuten on niin sotkuista. Silloin tällöin on seksi sunnuntai jolloin ei vaatteita turhaan pueta. Meillä menee todella hyvin.

Kuulostaa kammottavalta. Vuosikausia kun painatte liukkarin kanssa menemään niin et enää edes muista millaista oli itse haluta.

Vierailija
30/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katunut. Mieheni oli niin huono sängyssä että ansaitsen parempaa. Hyvä jos tän uuden naisen kanssa on enemmän kipinää.

Vierailija
31/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti mieti. Kyllä sä sen vielä keksit.

Vierailija
32/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun miestäni kaduttaa, että halusi enemmän. Lähti toisen naisen matkaan ja on nyt itkenyt 2 vuotta takaisin. En ota kun sain miehen, joka koskettaa muutenkin kuin seksin takia. Jännästi on sitä seksiäkin sitten enemmän.

Häneltä voisi kysyä, että miettiikö olisiko kannattanut olla enemmän läsnä? Koskettamaan hellemmin? Jne.

Asioistahan ei tietenkään kannata puhua.

Jättäjä pettyneenä. "...kun et kertonut mitä sä haluat...."

Ei kato kannata aina olettaa. Voi kysyäkin, vaikka.

Vierailija
33/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas yksinkertainen ihminen jos seksin takia lähtee. Se on sitten varmaan ollut ainut syy olla yhdessä, että paskat siitä toisesta ihmisestä, kunha pääsee panee.

Vierailija
34/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen olisi kauheaa. Ei sellainen mies ansaitse ketään, eikä varsinkaan rakkautta. Eikä sellaista tule myyöskään saamaan. Niin ei ole kyllä käynyt, mutta voin kuvitella, että olisi, jos olisin koittanuut tutustua itseäni kiinnostaviin miehiin. Nyyt olen suostunut olemaaan vain sellaisten kanssa, joista minä olen kiva, vaikka he ei minusta, niin mua ei vaihdeta. En siis yritäkään miellyttää, koska teen niin ilman yrittämiistäkin.

Eli epätyydyttävässä ihmissuhteessa pitää pysyä väkisin, ettei toiselle tule paha mieli??

Itse sanon: ei muuta ku lusikat jakoon jos ei hommat suju. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi, eikä kärvistelystä saa mitään palkintoa.

Kyllä, ettei osoita ihstuneensa pelkkään ulkokuoreen.

Vierailija
35/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti mieti. Kyllä sä sen vielä keksit.

Nii, eihän lahnalla ole käsiä.

Vierailija
36/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole katunut, sillä olin sängyssä se aktiivisempi, ainoa joka teki aloitteita, meikkiä läiskin naamariin joka samperin aamu, eikä miestä toisaalta kiinnostanut pätkääkään vaikka olisin lätännyt tasselit nänneihin ja leikkinyt helikopteria. Ja ennen kuin joku ehtii kysyä niin en ollut myöskään mikään kaulin kourassa vahtiva riivinrauta, vaan hyväntuulinen ja paljon omaa tilaa antava. Mukavasti siihen omaan tilaan sitten mahtui toinen naikkonen. Kyllähän se vähän potuttaa kun itse on torjunut koko suhteen ajan roppakaupalla suoria ehdotuksia muilta miehiltä koska oma kulta ja toinen lähtee oman pihtaamisensa jälkeen ensimmäisen hempukan matkaan joka suostui levittämään lettuaan. Juudas s**tana.

Vierailija
37/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty ja minut on jätetty, vaikka olen seksin suhteen avoin ja aktiivinen. Pettäjä pettää, vaikka puoliso olisi maailman seksikkäimmäksi naiseksi valittu huippumalli, niin kuin voimme monien julkkisparien kohdalla havaita.

Vierailija
38/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ei ehkä saa, mutta kärvistelemättömyydestä saa rangaistuksen.

Vierailija
39/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vanha ja väljä emätin niin ei siinä mikään auta. Kyllä sitä on etsittävä nuori ja tiukka emätin.

Vierailija
40/80 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty monesti toisen naisen takia, ja itketty joka kerta perään kuinka ihana nainen olisin ollut ja katuu päätöstään. Ei ole voinut kun nauraa, niin sitä mennään vaan pippeli edellä pahemmin miettimättä. No, takasin en ole ottanut vaan nauranut räkäsesti päälle ja toivottanut hyvät jatkot.

Itsetunto säilynyt ja eteenpäin sanoi mummo lumessa, elämässä on niin paljon ihania asioita että yhden tai kahden tai kolmen suhteen kaatumisen takia ei kannata jäädä maahan makaamaan. Oma asenne ainakin tämä.

Jokainen reagoi omalla tavallaan.