Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä mä taas tein väärin!? *tapailuasiaa*

Vierailija
14.07.2017 |

Ensiksi kehutaan maasta taivaisiin kuinka ihana olen, kuinka kaunis olen, kuinka mukava olen ja sitä ja tätä ja tota... Pari kertaa tavattuamme mies ensin alkaa vastailemaan viesteihin viiveellä ja eri tavalla kuin ennen, lopulta katoaa kokonaan. Mitä v*ttua!? Ja ei todellakaan vaikuta onko seksiä vai ei... Mitään erikoista ei sattunut, mitään väärää en mielestäni ole tehnyt/sanonut, en esitä mitään, olen puhelias, huumorintajuinen, iloinen, kauniiksi kehuttu...

Tämä oli jo kymmenes kerta, kun käy juuri prikulleen näin! Ja nämä miehet ovat KAIKKI olleet aivan tavismiehiä, niin luonteeltaan, kuin ulkonäöltäänkin (eivät siis mitään "jännämiehiä").

Joo, myönnän en ole mikään missi todellakaan, mutta kyllä olen ulkonäöstäni kehuja saanut eli ei voi mennä yhtäkkiä sen piikkiin, että olenkin ruma tms...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet jakavat noita kehuja alussa kaikille naisille, joiden kanssa haluavat päästä treffeille. Ei niillä ole mitään sen kummempaa merkitystä. Ja tuo mitä tapahtuu muutaman tapaamisen jälkeen, on taas ihan normaalia seurausta siitä, että mies jakaa kehujaan taas uusille treffiehdokkailleen eikä heillä siksi ole enää aikaa sinulle. 

Mun tuntemat miehet eivät jaa. Vain niille tasokkaille, oikeasti näteille/ kauniille, he tosin eivät pelaa eivätkä leiki kenenkään kanssa. Komeita ja hyvässä virassa sekä rahaa että naisia riittää. Minustakin olisi kohtuus, että sanotaan ettei kiinnosta sinun kannaltasi ja jos sattuisi samalnlainen kohdalleni haluaisin myös tietää.

Ihan bullshittiä tuo "komeita, hyvässä virassa jne.". Samanlaisia ihmisiä nekin, toiset käyttäytyvät hyvin ja toiset moukkamaisesti. Kokemusta täällä 🙋

Vierailija
22/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies kehuu kovasti kauniiksi, tarkoittaa sitä että hän tietysti kehuu muitakin kauniiksi. Naiset menevät helposti tähän imartelun lankaan ja tuollaiselle miehelle löytyy treffiseuraa. Aivan tietynlainen miestyyppi. Ja ei mitenkään hääppöisen näköisiä. Komeat eivät nuoleskele, he yleensä hakevat tietynlaista persoonaa, kaikki ei käy.

Nyt kun tarkemmin mietin niin seurustelusuhteeni ovat aina alkaneet sellaisista miehistä, jotka eivät ainakaan vielä viesteissä uskalla ihan imartelemalla imarrella, vaan vasta tavatessa, tai toisilla treffeillä. Ja heillä ei olekaan ollut sutinaa kymmenien kanssa vaan ovat valintansa tehneet ensimmäisillä treffeillä ja olleet sitten "myytyjä". Siis ihan normaalejakin kunnon suomalaisia miehiä sieltä voi näitten häntäheikkien joukosta löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erilainen kokemus.Tinderöin yhden vuoden ja useilla treffeillä kävin. Moni olisi halunnut jatkaa mun kanssa,mutta itse en halunnut. Luulen,että kiinnostin kovin siksi,että mulla oli todella pitkä parisuhde takana,niin en ole ollut mikään "jakorasia".

Ainoastaan yksi mies oli sellainen,josta olin kiinnostunut,niin vastasi viikon viiveellä viesteihin,niin annoin olla. Oli toki muutama sellainen,että mua olisi kiinnostanut,mutta miestä ei,mutta mies sanoi sen mulle suoraan ettei sovi.

Nyt seurustelen Tinderistä tapaamani miehen kanssa:)

Vierailija
24/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoja playereita... keräävät vain noita deittejä.

Gotta catch them all, muttei arvosta ensimmäistäkään. Eikä todellakaan mitään muita aikomuksia kuin hakea seuraava huomenna.

Eli joo kyl ne taisi olla jännämiehiä, et vain moisiksi tunnistanu.

Vierailija
25/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan ole parisuhde -materiaalia. Minuun eka ihastuivat, kiinnostuvat ja sitten ne katoaa. Myös aika kilttejä miehiä kyseessä mut ei mitään kunnon nössyköitä. Seksisuhteeseen kelpaan ja jatkuvasti miehet viestittää sen toivossa.

Vierailija
26/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluu metsästää, älä oo liian kiinnostunut taikka pommita viesteillä. :D

Vierailija
27/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi kehutaan maasta taivaisiin kuinka ihana olen, kuinka kaunis olen, kuinka mukava olen ja sitä ja tätä ja tota... Pari kertaa tavattuamme mies ensin alkaa vastailemaan viesteihin viiveellä ja eri tavalla kuin ennen, lopulta katoaa kokonaan. Mitä v*ttua!? Ja ei todellakaan vaikuta onko seksiä vai ei... Mitään erikoista ei sattunut, mitään väärää en mielestäni ole tehnyt/sanonut, en esitä mitään, olen puhelias, huumorintajuinen, iloinen, kauniiksi kehuttu...

Tämä oli jo kymmenes kerta, kun käy juuri prikulleen näin! Ja nämä miehet ovat KAIKKI olleet aivan tavismiehiä, niin luonteeltaan, kuin ulkonäöltäänkin (eivät siis mitään "jännämiehiä").

Joo, myönnän en ole mikään missi todellakaan, mutta kyllä olen ulkonäöstäni kehuja saanut eli ei voi mennä yhtäkkiä sen piikkiin, että olenkin ruma tms...

Ihan turha väittää, että vain miehet näin tekevät. Naiset harrastaa tätä ihan samaa, minulla käynyt niin monta kertaa. Deiteillä nainen siis kirkkain silmin lupailee, että pidetään yhteyttä ja nähdään uudestaan juu, sitten yhteydenpito ykskaks kuitenkin loppuu. Niinpä nykyään teen samaa naisillekin, jotka ei minua deiteillä oikeasti ole säväyttäneet, vaikken mitään Victorias Secret -mallia haekaan. Vaietaan vain eikä vaivauduta sanomaan toiselle mitään. Laitetaan vahinko kiertämään. Sitä saa, mitä tilaa. 

Vierailija
28/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että mies kehuu kovasti kauniiksi, tarkoittaa sitä että hän tietysti kehuu muitakin kauniiksi. Naiset menevät helposti tähän imartelun lankaan ja tuollaiselle miehelle löytyy treffiseuraa. Aivan tietynlainen miestyyppi. Ja ei mitenkään hääppöisen näköisiä. Komeat eivät nuoleskele, he yleensä hakevat tietynlaista persoonaa, kaikki ei käy.

Nyt kun tarkemmin mietin niin seurustelusuhteeni ovat aina alkaneet sellaisista miehistä, jotka eivät ainakaan vielä viesteissä uskalla ihan imartelemalla imarrella, vaan vasta tavatessa, tai toisilla treffeillä. Ja heillä ei olekaan ollut sutinaa kymmenien kanssa vaan ovat valintansa tehneet ensimmäisillä treffeillä ja olleet sitten "myytyjä". Siis ihan normaalejakin kunnon suomalaisia miehiä sieltä voi näitten häntäheikkien joukosta löytää.

Jos joku mies hirveän itsevarmasti alkaa heti kehua ja ylistää ja on silmittömän hurmaava, niin se on oppinut sen taidon runsaan harjoituksen kautta! Pitäisi tajuta, että se on ensimmäinen varoitusmerkki pelimiehestä.

Vierailija
29/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Flirttiä ja mysteeriä vähän kehiin aluksi, niin miesten mielenkiinto pysyy siihen asti yllä, että ehditte tutustumaan oikeasti. Tällä tekniikalla olen aina välttynyt tuollaisilta tilanteilta.

Hmph, alapeukuttakaa vaan, mutta tämä on todistetusti toimiva tapa. Nykyajan deittikulttuuri on sellainen, että kiinnostuksen ylläpitämiseen täytyy aluksi nähdä vähän vaivaa. Muuten miehet siirtyvät seuraavaan, jos ajattelevat, että sinussa ei ole mitään erityistä tai houkuttelevaa. Sitten kun opitaan tuntemaan oikeasti, tällaista pientä kikkailua ei enää tarvita vaan sitten rakastutaan jos ollaan rakastuakseen.

Turhaan otit nokkiisi eriävästä mielipiteestä. Kerron sulle perusteet omaan alapeukkuuni kommenttiisi. Taustaksi: Olen pitkässä ja vakaassa avioliitossa, joten tilanne on teoreettinen mulle, enkä ole ollut sinkkuna n.20 vuoteen. Silti voin sanoa varmuudella että en ikinä hauaisi tutustua tuollaiseen mieheen lainkaan, joka kokee elämän joksikin leikiksi ja nokitteluksi. Minulle kelpaa vain 100% luotettava, 100% rehellinen, 100% uskollinen, 100% vasemmistolainen mies, joka ei etsi parisuhdetta pelleilyn tai jännitysmomenttien vuoksi. Löytyi samalta vuosikurssilta yliopistolta, eipä silloin vielä Tinderitä tai Facebookeista tiedettykään mittään.

Ei se, että hyvää on vaikea löytää, tarkoita minusta että kannattaisi alistua jonkun älyllisesti kakaran tasolle jääneen kikkailuun. Olin lähes koko nuoruuteni sinkku toki, mutta sitten tapasin opinnoissa miehen, joka on kaikkea sitä mitä yllä  esitin.

venähtänyt ohis

Vierailija
30/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluu metsästää, älä oo liian kiinnostunut taikka pommita viesteillä. :D

Onpa harvinaisen tyhmä neuvo. Tuo on varma tapa lopettaa ainakin minun mielenkiinto. Harvoin tulevat viestit kertovat, ettei toinen ole oikeasti kiinnostunut, siihen loppuu ykskaks minunkin mielenkiintoni. Menen etsimään parempaa seuraa, turha tuollaiseen on aikaa tuhlata. Näin on käynyt, eikä vain yhden kerran. Leikkiä vaikeasti saatavaa kuuluu vain amerikkalaisiin elokuviin, pääosassa joku Brigitte Bardot. 

Toisaalta, tuolla tavalla voi saada itselleen jonkun epätoivoisen peräkammarin pojan, joka ei ketään muuta naista usko saavansa. Siinähän se sitten roikkuu sinussa, vaikka kirjoittelisit hänelle kerran kuukaudessa. Hivelee varmaan itsetuntoa.

Vierailija
31/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihmisiä, jotka uutta pyykinpesukonetta hankkiessaan menevät ensin yhteen kodinkoneliikkeeseen ja jos sieltä löytävät mieluisan, ostavat sen. Ja sitten on niitä, jotka kiertävät ensin kaikki kodinkoneliikkeet läpi ja vasta sen jälkeen päättävät, mistä ja minkä koneen ostavat. Deittailussa on kyse ihan samasta asiasta. Jotkut lopettavat deittailun heti, kun sopiva löytyy. Jotkut taas haluavat katsoa ensin koko tarjonnan ja valitsevat vasta sitten. 

Vierailija
32/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sitten on vaan todettava, että olen ruma ja kamala enkä vaimomatskua enkä kelpaa varmasti kenellekään. Tätä niin usein jo käynyt. Ja mulla ei edes ole rima kovin korkealla, mitä joku veikkasi. Miehet ovat juurikin taviksia, ei mitään bodattuja adoniksia, vaan päin vastoin. Ap

Vierailija
33/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se sitten on vaan todettava, että olen ruma ja kamala enkä vaimomatskua enkä kelpaa varmasti kenellekään. Tätä niin usein jo käynyt. Ja mulla ei edes ole rima kovin korkealla, mitä joku veikkasi. Miehet ovat juurikin taviksia, ei mitään bodattuja adoniksia, vaan päin vastoin. Ap

En usko tuohon rumuuteen ja kamaluuteen,mutta ehkä olet epätoivoinen.Se paistaa ihmisestä hyvin ulospäin.Se kyllä karkottaa miehet...

Vierailija
34/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jotain pari prosenttia miehistä on bodattuja adoniksia. ilmeisesti loput huippumiehet ovat sitten sulle taviksia. Niinhän se joku treffipalstan tutkimuskin näytti, että 80% miehistä on naisten mielestä keskimääräistä rumempia.

Vierailija
35/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vain lopultakaan kemiat osuneet yksiin (kulunut sanonta, mutta en keksinyt parempaakaan). Eihän sitä huomaa välttämättä ennen kuin muutamien tapaamisten jälkeen, jos silloinkaan. Osa deittailijoista on varmaan myös sitoutumiskammoisia, ts. on kyllä mukavaa tavata ihmisiä, mutta kun pitäisi alkaa seurustelemaan, tulee pakokauhu.

Turha syyttää itseään. Voi kestää aikaa löytää sopiva ihminen.

Vierailija
36/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, älä ala miettiä, että vika on sinussa.

Olen kokenut ihan saman. Se on se Tinderi. Miehet eivät halua sitoutua, kun ajattelevat olisivatko vielä voinut löytää jonkun "paremman". Sitten parin kuukauden päästä kysellään perään, kun ei sitä parempaa sittenkään löytynyt. Aivan persiistä tuollainen touhu.

Löydät kyllä vielä itsellesi ansaitsemasi kumppanin.

Vierailija
37/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se noin ole. Olet varmasti monenkin mielestä aidosti mukava ja kaunis, deittailu nyt vaan on mennyt tämmöiseksi. Tiedän että se voi olla vaikea hyväksyä, mutta älä tee siitä ongelmaa. Itse olen päässyt yli näistä tuntemuksista - aina en ole varma onko se vaan hyvä asia, sillä vaarana on tulla kyyniseksi. Pääasia että itse arvostat itseäsi.

Vierailija
38/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole ulkonäöstä kovinkaan usein - ennemminkin sisällöstä. Ei vaan ole koettu, että olisi ehkä tarpeeksi hedelmällinen keskustelukumppani. Ehkä kiinnostuksen kohteet ja maailmankatsomus turhan erilainen. Myös vinkit sitoutumisesta heti tutustumisvaiheessa saattavat ahdistaa.

Vierailija
39/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mikään bodattu adonis edes ole korkean tason merkki. Tavallisista ja komeista miehistä yleensä naiset pitävät. Niihinkin mahtuu vaikka minkämoista pettäjää, huumoriveikkoa ym

Vierailija
40/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet epätoivoinen ja takerrut