Mitä ihmettä mä taas tein väärin!? *tapailuasiaa*
Ensiksi kehutaan maasta taivaisiin kuinka ihana olen, kuinka kaunis olen, kuinka mukava olen ja sitä ja tätä ja tota... Pari kertaa tavattuamme mies ensin alkaa vastailemaan viesteihin viiveellä ja eri tavalla kuin ennen, lopulta katoaa kokonaan. Mitä v*ttua!? Ja ei todellakaan vaikuta onko seksiä vai ei... Mitään erikoista ei sattunut, mitään väärää en mielestäni ole tehnyt/sanonut, en esitä mitään, olen puhelias, huumorintajuinen, iloinen, kauniiksi kehuttu...
Tämä oli jo kymmenes kerta, kun käy juuri prikulleen näin! Ja nämä miehet ovat KAIKKI olleet aivan tavismiehiä, niin luonteeltaan, kuin ulkonäöltäänkin (eivät siis mitään "jännämiehiä").
Joo, myönnän en ole mikään missi todellakaan, mutta kyllä olen ulkonäöstäni kehuja saanut eli ei voi mennä yhtäkkiä sen piikkiin, että olenkin ruma tms...
Kommentit (46)
Deitti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluu metsästää, älä oo liian kiinnostunut taikka pommita viesteillä. :D
Onpa harvinaisen tyhmä neuvo. Tuo on varma tapa lopettaa ainakin minun mielenkiinto. Harvoin tulevat viestit kertovat, ettei toinen ole oikeasti kiinnostunut, siihen loppuu ykskaks minunkin mielenkiintoni. Menen etsimään parempaa seuraa, turha tuollaiseen on aikaa tuhlata. Näin on käynyt, eikä vain yhden kerran. Leikkiä vaikeasti saatavaa kuuluu vain amerikkalaisiin elokuviin, pääosassa joku Brigitte Bardot.
Toisaalta, tuolla tavalla voi saada itselleen jonkun epätoivoisen peräkammarin pojan, joka ei ketään muuta naista usko saavansa. Siinähän se sitten roikkuu sinussa, vaikka kirjoittelisit hänelle kerran kuukaudessa. Hivelee varmaan itsetuntoa.
Ohis, mutta Brigitte Bardot on ranskalainen ja on tehnyt ainoastaan ranskankielisiä elokuvia ranskalaisten ohjaajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa mutta mikäli noin käy toistuvasti, niin syynä on kyllä se että nämä tavismiehetkin ovat olleet liian hyvätasoisia sinulle tai ainakin kokevat että kykenisivät löytämään itselleen jostain kauniimman/mukavemman puolison.
Eihän niin voi käydä. Naistenhan ei tarvitse kuin osoittaa miestä ja hän saa tämän mukaansa. Niinhän ne uhriutuja miehet jaksaa aina muistuttaa.
"Kehui maasta taivaisiin kuinka kaunis olen"
"Olen kauniiksi kehuttu"
"En ole missi, mutta kyllä olen ulkonäöstäni kehuja saanut"
Niin, mikähän tuossa AP voisi mättää? Olet niin s*atanan itserakas ettei ukko jaksanu katella tollasta prinsessaa. Varmaan peilaat kotonas 24/7 ja toteat, kuinka kaunis olet?
Vierailija kirjoitti:
"Kehui maasta taivaisiin kuinka kaunis olen"
"Olen kauniiksi kehuttu"
"En ole missi, mutta kyllä olen ulkonäöstäni kehuja saanut"Niin, mikähän tuossa AP voisi mättää? Olet niin s*atanan itserakas ettei ukko jaksanu katella tollasta prinsessaa. Varmaan peilaat kotonas 24/7 ja toteat, kuinka kaunis olet?
Haha :D Ap on varmaan vittumainen luonne mutta kuvittelee että kauneudella saa kaiken anteeksi ja sitten ihmettelee, mihin jätkä hävis?
Tinderissä ja nettideitissä suuri osa miehistä ei etsi mitään vakituista parisuhdetta, vaikka väittäisivät etsivänsä. He haluavat "kevyttä tapailua". Sinä olet syystä tai toisesta osunut treffeille tuollaisten miesten kanssa.
Sinun pitäisi nyt miettiä, että mistä ennen treffejä jo voisit erottaa miehen, joka oikeasti etsii vakiintumista noista jotka on lähtökohtaisesti kevyemmällä tavoitteella liikkeellä.