Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä mä taas tein väärin!? *tapailuasiaa*

Vierailija
14.07.2017 |

Ensiksi kehutaan maasta taivaisiin kuinka ihana olen, kuinka kaunis olen, kuinka mukava olen ja sitä ja tätä ja tota... Pari kertaa tavattuamme mies ensin alkaa vastailemaan viesteihin viiveellä ja eri tavalla kuin ennen, lopulta katoaa kokonaan. Mitä v*ttua!? Ja ei todellakaan vaikuta onko seksiä vai ei... Mitään erikoista ei sattunut, mitään väärää en mielestäni ole tehnyt/sanonut, en esitä mitään, olen puhelias, huumorintajuinen, iloinen, kauniiksi kehuttu...

Tämä oli jo kymmenes kerta, kun käy juuri prikulleen näin! Ja nämä miehet ovat KAIKKI olleet aivan tavismiehiä, niin luonteeltaan, kuin ulkonäöltäänkin (eivät siis mitään "jännämiehiä").

Joo, myönnän en ole mikään missi todellakaan, mutta kyllä olen ulkonäöstäni kehuja saanut eli ei voi mennä yhtäkkiä sen piikkiin, että olenkin ruma tms...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä juttu: löytänyt jonkun joka on vielä ihanampi ja vielä kauniimpi. Se on tätä nykypäivää. Mitään ei viitsitä sanoa, vaietaan vaan, koska luullaan että suoraan sanominen loukkaa.

Itselleni käynyt monta kertaa myös näin. Enää en jaksa vatvoa asioita. Annan olla ja unohdan. (Pikkuisen joskus naurattaa, kun saattaa kuukausien jälkeen tulla viesti jossa kysytään mitä kuuluu... Hah.)

Vierailija
2/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa mutta mikäli noin käy toistuvasti, niin syynä on kyllä se että nämä tavismiehetkin ovat olleet liian hyvätasoisia sinulle tai ainakin kokevat että kykenisivät löytämään itselleen jostain kauniimman/mukavemman puolison.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jakavat noita kehuja alussa kaikille naisille, joiden kanssa haluavat päästä treffeille. Ei niillä ole mitään sen kummempaa merkitystä. Ja tuo mitä tapahtuu muutaman tapaamisen jälkeen, on taas ihan normaalia seurausta siitä, että mies jakaa kehujaan taas uusille treffiehdokkailleen eikä heillä siksi ole enää aikaa sinulle. 

Vierailija
4/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa: 660. 

Kyse ei ole sinusta vaan ajanhengestä. Sukupuolet ei tarvitse enää toisiaan tullakseen toimeen, eikä parisuhde ole enää mikään ihanne ja normi ja se on luonut tälläisen kertakäyttökultuurin ja myös sen, että voidaan deittailla useampaa kerralla. Ja edetään myös epärehellisesti ja sanotaan se mitä oletaan toisen haluavan kuulla. 

Vierailija
5/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä ja mysteeriä vähän kehiin aluksi, niin miesten mielenkiinto pysyy siihen asti yllä, että ehditte tutustumaan oikeasti. Tällä tekniikalla olen aina välttynyt tuollaisilta tilanteilta.

Vierailija
6/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä juttu: löytänyt jonkun joka on vielä ihanampi ja vielä kauniimpi. Se on tätä nykypäivää. Mitään ei viitsitä sanoa, vaietaan vaan, koska luullaan että suoraan sanominen loukkaa.

Itselleni käynyt monta kertaa myös näin. Enää en jaksa vatvoa asioita. Annan olla ja unohdan. (Pikkuisen joskus naurattaa, kun saattaa kuukausien jälkeen tulla viesti jossa kysytään mitä kuuluu... Hah.)

Tai sitten oletaan, että toinen tietää mikä pelin henki on.  Oletaan, että myös toisella on siellä taustalla niitä muita ja pikkuhiljaa heitä vaan tippuu pois uusien tullessa tilalle.

Vierailija
7/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaako asiaa kysyä suoraan mikä mättää? Haluaisin tietää! Ap

Vierailija
8/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kemiat eivät ole osuneet yksiin... ei ole ollut kuitenkaan tarpeeksi kiinnostusta. Inhottavaa tuollainen katoaminen. Pitäisi olla rohkeutta (munaa) sanoa, kun ei enää tapailu tai yhteydenpito kiinnosta.. Toinenkin osapuoli osaa silloin jättää asian taakseen ja siirtyä eteenpäin. 

Vierailija
9/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jakavat noita kehuja alussa kaikille naisille, joiden kanssa haluavat päästä treffeille. Ei niillä ole mitään sen kummempaa merkitystä. Ja tuo mitä tapahtuu muutaman tapaamisen jälkeen, on taas ihan normaalia seurausta siitä, että mies jakaa kehujaan taas uusille treffiehdokkailleen eikä heillä siksi ole enää aikaa sinulle. 

Mun tuntemat miehet eivät jaa. Vain niille tasokkaille, oikeasti näteille/ kauniille, he tosin eivät pelaa eivätkä leiki kenenkään kanssa. Komeita ja hyvässä virassa sekä rahaa että naisia riittää. Minustakin olisi kohtuus, että sanotaan ettei kiinnosta sinun kannaltasi ja jos sattuisi samalnlainen kohdalleni haluaisin myös tietää.

Vierailija
10/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa mieltä kuin muut, tinderin karkkimaailmassa joku nuorempi on pyllistänyt kivemmin. Tavismiehet ovat juuri sellaisia jotka menevät tähän halpaan, eivät ole pitäneet itseään kovin tavoiteltavina ja ovat aivan kuumana kun alkaa tulla mätsejä ja maailma avautuu nyhverölle kuin james bondille.

Ei kannata olla liian helppo, miehet ovat edelleenkin niin yksinkertaisia että niille täytyy esiintyä hieman vaativana ja vaikeasti tavoiteltavana.

Parempi olisi löytää sellainen mies joka ei halua mennä tinderiin, niitäkin on paljon. Mistä - onkin vaikeampi sanoa.

Ja niinkin voi käydä että muutaman kuukauden seukkailun jälkeen mies tuumaa että sinne tinderiin jäi pari hyvännäköistä, käy katsomassa ja toteaa että tännehän on tullut paljon uusia.

Tindermiehet on sellaisia.

Vierailija
11/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se että miehet ajattelee että löytää vielä parempaa...kun tarjontaa on niin paljon. Ei se mies sitä seuraavaakaan treffikumppania ota vakavasti, jättää senkin kun ajattelee että saa vielä parempaa.

Valitsijan käteen jää luu....

Vierailija
12/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suorastaan ärsyttää kun joku suoltaa kehuja saman tien. Ethän edes tunne minua, mistä tiedät vaikka olisin ihan kauhea? Taitaa kyseessä olla sellaiset ihmiset, jotka yrittävät epätoivon vimmalla löytää jonkun, kenet tahansa. Sitten he löytävät sinua ja päättävät ensi tapaamisella että tämä oli nyt tässä, etsin ja löysin. Ja sitten vasta huomaavatkin että ethän sinä sovikaan heidän unelmiinsa. Mutta kun ei millään viitsis sanoa suoraan, kun rehellisyys on niin kovin vaikeaa. Joten en vaan vastaa viesteihin. Kyllä se sitten lopettaa yhteyden pidon. Nih.

Vierailija
13/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä muiden kanssa. On tullut taas uusi kehuttava kuvioihin, joka jää kun taas tulee uusi kehuttava. Tinderajan ongelma. Mulle ei sopisi nykyajan tinderöinti yhtään, ja jos sinkuksi jäisin, niin varmaan pitäisi olla ilman kokonaan :p

En usko että aloittajassa tai hänen "tasossaan" on mitään vikaa. Tiedän monta miestä ja naista jolle on käynyt ihan samoin. Kyse on monesti siitä että tarkastetaan tarjonta, koitetaan saada mahdollisimman "hyvä saalis" ja sitten mennään takaisinpäin, jos tuo hyvä saalis tekeekin itselle saman mitä itse on tehnyt toisille. Tuosta johtuu tuo että parin kuukauden päästä laitetaan yhtäkkiä viestiä aiemmin feidatulle.

Lyhyesti kerron miten tuo ilmeni ennen tinderiä:

Ravintolassa mies tuli mun ja ystäväni pöytään pariin otteeseen flirttailemaan. Ilan kuluessa näimme hänet monen muun naisen pöydässä myös. Kävi pöydässämme taas ja sanoi tulevansa hetken päästä uudestaan. Jumiutui kuitenin flirttaamaan tosi kauniin naisen pöytään loppuillaksi. Valomerkin jälkeen tuo nainen poistui ystävänsä kanssa raflasta kahdestaan miehen jäädessä levittelemään käsiään. Mitä tekee tämä mies? Tulee meidän pöytäämme, että no niin, lähdetäänpäs me sitten tästä yhtä matkaa. Ei lähdetty ;)

Vierailija
14/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten oletaan, että toinen tietää mikä pelin henki on.  Oletaan, että myös toisella on siellä taustalla niitä muita ja pikkuhiljaa heitä vaan tippuu pois uusien tullessa tilalle.

Tämä totta. Toisaalta tästäkin voisi puhua ja sopia jo heti alussa... ? Tai sitten ottaa sen asenteen, että ennen kuin mistään puhutaan tai sovitaan niin kummallakin saa olla muitakin kiinnostuksen kohteita. Osa tippuu ja lopulta vain kiinnostavin jää jäljelle. Lisäksi kannattaa muistaa, että kaikki eivät edes hae perinteistä parisuhdetta vaan juuri tapailukavereita" joiden kanssa pidetään hauskaa ja on sitä seksiäkin välillä.

Vierailija
15/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saavat näköjään paremmin, kuin naiset! Ihan tavismiehetkin tuntuu saavan paljon tasoaan parempia naisia.

Vierailija
16/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani jännämiehet näyttävät ulospäin ihan tavallisilta, eivätkä käyttäydy kuin Bile-Dänit ja TIS-Jonnet. Tinderissä pelailu on kuitenkin armotonta ja kahvipöydässä naureskelavat näille "bimboille".

Vierailija
17/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että kyseessä edes on ulkonäön riittäminen. Se riittää ihan varmasti. Tavismies vaan tosiaan on harhaluulsosa että häenllä on nyt iso porukka mistä valita. Ja hänhän valitsee, huolella ja hartaasti. Mutta ei hätää, tavismies tulee itse hyljätyksi myös, ihan samalla tavalla kuin sinäkin olet tullut.

Vierailija
18/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttiä ja mysteeriä vähän kehiin aluksi, niin miesten mielenkiinto pysyy siihen asti yllä, että ehditte tutustumaan oikeasti. Tällä tekniikalla olen aina välttynyt tuollaisilta tilanteilta.

Hmph, alapeukuttakaa vaan, mutta tämä on todistetusti toimiva tapa. Nykyajan deittikulttuuri on sellainen, että kiinnostuksen ylläpitämiseen täytyy aluksi nähdä vähän vaivaa. Muuten miehet siirtyvät seuraavaan, jos ajattelevat, että sinussa ei ole mitään erityistä tai houkuttelevaa. Sitten kun opitaan tuntemaan oikeasti, tällaista pientä kikkailua ei enää tarvita vaan sitten rakastutaan jos ollaan rakastuakseen.

Vierailija
19/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaako asiaa kysyä suoraan mikä mättää? Haluaisin tietää! Ap

Et siinä mitään menetä. Kysy vaan! Kerro meillekin mitä vastasi.

Itse olen joskus kysynyt kun olen jäänyt ihmettelemään. Moni mies todellakin luulee, että on "ystävällisempää" vaieta kuin puhua suoraan. En tiedä mitä itse ajattelisivat samassa tilanteessa, koska kyllähän naisetkin harrastavat tuota feidausta.

Vierailija
20/46 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuajoilta muistan, että kyllä minäkin panin alussa parastani treffeillä. Miehet varmaan saivat kuvan, että tykkäsin kovasti ja olin ihastunut. Eihän sitä koskaan etukäteen tiedä, jos toinen olisikin Se Oikea, niin pitää esittää itsekin kiinnostuneempaa kuin oikeasti on, jotta tapailu käynnistyy ja on mahdollisuus tutustua. Sitten kun käy tapailun myötä ilmi, ettei siitä mitään vakavaa voi tullakaan, niin ei siinä silloin kiinnosta jatkaa tietenkään tapailua. Helpompaa vain antaa sen jutun hiipua kuin alkaa tilittää, että se ei toimi tästä ja tästä syystä, mikä on kauhean kiusallista oikeasti. Varsinkin kun joku muu voi tykätä ko miehessä juuri niistä piirteistä, niin parempi antaa homman päättyä omalla painollaan vaan.