Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi siivota roskani hesburgerissa

Vierailija
14.07.2017 |

Olen kuitenkin maksava asiakas ja maksan myös palvelustani. Taas tuli nuori nais työntekijä minulle valittamaan, en kuitenkaan roskiani siivonnut koska hänelle olen siitä siivoomisesta maksanut. Amerikassa työntekijä siivoaa asiakkaan roskat

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole vielä oppinut mikä on pikaruokaravintola siivoa itsesi sinne roskikseen :)

Minusta Hesburger ei ole pikaruokaravintola, siellähän on pöytiintarjoilu. Koska mitään haluamaani ei ole koskaan valmiina vaan joudun odottamaan. Näin käy kilpailija McD:ssa huomattavan paljon harvemmin.

Tarjottimeni ja roskani vien kyllä pois pöydästä, koska minulla on luterilainen kasvatus.

Eli mielestäsi on parempi saada tiskissä valmiina ties kuinka kauan seisonut hampurilainen, kuin juuri sinua varten tehty?

Ei. Käsittääkseni näillä hamppariketjuilla on joku sääntö kauanko tuotteita voi seisottaa valmiina. Miksi kilpailija onnistuu tarjoamaan minulle tuotteet valmiina ja tuoreena?

Joskus olen esim. reissussa autolla minuuttiaikataululla ja ärsyttää jäädä odottelemaan. Ja maaseudulla ei ole kuin noita kuppaisia majoneesihesejä.

Jos et ole huomannut, hesellä hamppareista on valmiina useimmiten vain juusto- ja kerroshamppareita. Samoin mäkissä. Koska niitä menee eniten. Kyllä mä ihan mieluusti odotan 5min sitä mitä tilasin. Jos sulla on kiire, katso siitä taulusta mitä on valmiina ja ota sellainen. On se kumma kun on niin helvetin kiire. Tuskin siellä landella on niin paljon asiakkaita, että olisi kannattavaa tehdä kasa hampurilaisia jotka kaikki menee roskiin.

Kyllä mä olen tyytyväisempi, ettei ne tahallaan tee hävikkiä sen takia, että sä joskus sattumalta saattaisit tulla ostamaan yhden niistä valmiiksi tehdyistä käntyistä.

Vierailija
42/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole vielä oppinut mikä on pikaruokaravintola siivoa itsesi sinne roskikseen :)

Minusta Hesburger ei ole pikaruokaravintola, siellähän on pöytiintarjoilu. Koska mitään haluamaani ei ole koskaan valmiina vaan joudun odottamaan. Näin käy kilpailija McD:ssa huomattavan paljon harvemmin.

Tarjottimeni ja roskani vien kyllä pois pöydästä, koska minulla on luterilainen kasvatus.

Eli mielestäsi on parempi saada tiskissä valmiina ties kuinka kauan seisonut hampurilainen, kuin juuri sinua varten tehty?

Sarkasmia kannattaa välttää keskustelupalstoilla, sillä se ei välity, ellei ole hyvin rautalangasta väännetyn selkeää sarkasmia.

Tää ei ollutkaan sarkasmia vaan vilpitön kysymys, johon jo vastauskin tuli.

Vauvapalstan selailu aiheuttaa minulle niin suurta innostusta, että lainasin tohkeissani vahingossa väärää viestiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten kun olet itse jonossa ja työntekijät keräilevät muiden kaltaistesi jätöksiä ja kiikuttavat niitä roskiin muutenkin kiireessä, niin sinä saat seisoa siellä kassalla jonossa hieman pidempään.

Meidän ravintolapäälliköllä oli ainakin periaate että salin tulee olla aina siisti!

T:ex mäkkäriläinen

Ikinä en ole siistiä mäkkärin salia nähnyt. Lattiat varsinkin on näissä pikaruokapaikoissa aina klähmäiset (irtoroskia ei ole kyllä), niissä näkyy kengänjälkiä, ja luutn vetoja, kuin paksaisella luutulla olis hätäisesti  vetäisty. Ihan sama mihin kellon lyömään siellä asioi.

Luuttu on soitin.

Vierailija
44/44 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Afrikassa nähdään nälkää ja täällä Hesburger heittää sapuskat roskikseen, kun netissä tilannut asiakas myöhästyy vajaalla kolmella minsalla noudosta.

Enpä aio jatkossa käyttää tuolla tapaa toimivan puljun palveluita. Harvoinhan noissa on tullut käytyä, mutta jatkossa en ollenkaan. Hommassa on myös sekin puoli, ettei tuon roskaruoan syönti ole pitkässä juoksussa kovin hyväksi terveyden päälle.

Jotkut käy joka päivä Hesessä ja muissa vastaavissa paikoissa ahmimassa ja sitten ihmettelevät, että mistä tätä läskiä ja painoa oikein kertyy? 😨 Niin, no mistäköhän. Olisiko elintavoilla jotain osuutta vyötäröllä olevien pelastusrenkaiden, kaksoisleuan ja heiluvien helttojen olemassa oloon. ☺

Eipä se elämä ole mitenkään kurjempaa, jos ei käytä pikaruokaravintoloiden palveluita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi