Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi siivota roskani hesburgerissa

Vierailija
14.07.2017 |

Olen kuitenkin maksava asiakas ja maksan myös palvelustani. Taas tuli nuori nais työntekijä minulle valittamaan, en kuitenkaan roskiani siivonnut koska hänelle olen siitä siivoomisesta maksanut. Amerikassa työntekijä siivoaa asiakkaan roskat

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole vielä oppinut mikä on pikaruokaravintola siivoa itsesi sinne roskikseen :)

Minusta Hesburger ei ole pikaruokaravintola, siellähän on pöytiintarjoilu. Koska mitään haluamaani ei ole koskaan valmiina vaan joudun odottamaan. Näin käy kilpailija McD:ssa huomattavan paljon harvemmin.

Tarjottimeni ja roskani vien kyllä pois pöydästä, koska minulla on luterilainen kasvatus.

Vierailija
22/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostat hampurilaisateria Heseltä, ostat vain sen sapuskan, et palvelua ja hinta on about 7-8€. Jos menet vaikka Pancho Villaan, saat maksaa hampurilaisateriasta about 16€, mutta siihen kuuluu sitten se palvelukin, että ruokasi tuodaan pöytään ja jälkesi korjataan. Pikaruokaloiden hintataso on edullinen juurikin siksi, että asiakas hoitaa nuo jutut itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kädetön pitää olla ettei osaa tehdä parempaa ja maukkampaa ruokaa paljon halvemmalla, nopeammin ja paremmin kuin yksikään hampurilaispaikka?

Vierailija
24/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole vielä oppinut mikä on pikaruokaravintola siivoa itsesi sinne roskikseen :)

Minusta Hesburger ei ole pikaruokaravintola, siellähän on pöytiintarjoilu. Koska mitään haluamaani ei ole koskaan valmiina vaan joudun odottamaan. Näin käy kilpailija McD:ssa huomattavan paljon harvemmin.

Tarjottimeni ja roskani vien kyllä pois pöydästä, koska minulla on luterilainen kasvatus.

Pöytiintarjoilu on sitä, että voit istua suoraa pöytään, saat eteesi ruokalistan, tilaat oöydässä ja maksat jälkikäteen. 

Hese on pikaruokala.

Vierailija
25/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et maksa siivoamisesta, vaan ruoasta. Salin siivoamiseen menee aikaa ja sitten asiakkaat joutuvat odottamaan, mikä vähentää myyntiä ja näin ollen vuoroon laitetaan vähemmän työntekijöitä, mikä johtaa taas siihen, että ruokiin menee vielä enemmän aikaa.

Vierailija
26/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kädetön pitää olla ettei osaa tehdä parempaa ja maukkampaa ruokaa paljon halvemmalla, nopeammin ja paremmin kuin yksikään hampurilaispaikka?

Jos mä lähden aamupäivällä kaupungille shoppailemaan ja asioimaan ja vietän siellä muutaman tunnin, niin kyllähän siinä nälkä alkaa tulla. En lähde kesken shoppailun 7km päähän kotiin kokkaamaan itse hampurilaista.

Vierailija
27/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöytiintarjoilu on sitä, että voit istua suoraa pöytään, saat eteesi ruokalistan, tilaat oöydässä ja maksat jälkikäteen. 

Hese on pikaruokala.

Sarkasmini ei tainnut osua. En vain pidä siitä että joudun Hesburgerissa odottamaan aina vähintään yhtä tilaamistani tuotteista.

Vierailija
28/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi on parempi saada tiskissä valmiina ties kuinka kauan seisonut hampurilainen, kuin juuri sinua varten tehty?

Vierailija
29/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nykyään olen myös itselleni tarjoilija ja noudan ateriani tiskiltä. :( Pian varmasti voin myös valmistaa haluamani aterian kyseisen "ravintolan" keittiössä. Ja ottaa sotkusta syntyneet jätteet mukaani.

Vierailija
30/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hese on pikaruokala.

Sarkasmini ei tainnut osua. En vain pidä siitä että joudun Hesburgerissa odottamaan aina vähintään yhtä tilaamistani tuotteista.

Se on ihan totta, että Hesellä joutuu lähes aina odottamaan jotain, mutta ei ole kyllä kovin montaa minuuttia tarvinnut koskaan odotella. Aika pikaa se vielä on siihen verrattuna, että "oikeassa" ravintolassa on joskus odotettu ruokaa tuntikin.

Vierailija
31/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten kun olet itse jonossa ja työntekijät keräilevät muiden kaltaistesi jätöksiä ja kiikuttavat niitä roskiin muutenkin kiireessä, niin sinä saat seisoa siellä kassalla jonossa hieman pidempään.

Meidän ravintolapäälliköllä oli ainakin periaate että salin tulee olla aina siisti!

T:ex mäkkäriläinen

Ikinä en ole siistiä mäkkärin salia nähnyt. Lattiat varsinkin on näissä pikaruokapaikoissa aina klähmäiset (irtoroskia ei ole kyllä), niissä näkyy kengänjälkiä, ja luutn vetoja, kuin paksaisella luutulla olis hätäisesti  vetäisty. Ihan sama mihin kellon lyömään siellä asioi.

Vierailija
32/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien yleensä roskani pois silloin, jos olen saanut istua puhtaaseen pöytään. Valitettavan usein joudun kuitenkin istumaan pyyhkimättömään pöytään.

Onko se ravintolan vika ettei edellinen asiakas ole pyyhkinyt jälkiään.

Vierailija
33/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mielestäsi on parempi saada tiskissä valmiina ties kuinka kauan seisonut hampurilainen, kuin juuri sinua varten tehty?

Sarkasmia kannattaa välttää keskustelupalstoilla, sillä se ei välity, ellei ole hyvin rautalangasta väännetyn selkeää sarkasmia.

Vierailija
34/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien yleensä roskani pois silloin, jos olen saanut istua puhtaaseen pöytään. Valitettavan usein joudun kuitenkin istumaan pyyhkimättömään pöytään.

Sitten tulee joku samanlainen sinun jälkeen ja sen jälkeen ja sen jälkeen....

Sinä aloitit. Mene roskiin törppö.

Vierailija
35/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten tulee joku samanlainen sinun jälkeen ja sen jälkeen ja sen jälkeen....

Sinä aloitit. Mene roskiin törppö.

Tässä uusi toimintamalli noihin ravintoloihin! Jokainen asiakas siivoaa pöydän ennen kuin tilaa ruoan ja sitten jättää roskansa seuraavan siivottavaksi. Saavat porsaat olla porsaita.

Vierailija
36/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä susittelen pikaruokapaikkojen sijasta hyvää ja terveellistä kotiruokaa. Esimerkiksi nimimerkki "Äityliini" on esitellyt näillä palstoilla monta herkullista ruokareseptiä. Helppoa ja hyvää !

http://www.vauva.fi/comment/28012372

Vierailija
37/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hese on pikaruokala.

Ei, tyhmyriparka, kyllä me huomattiin sun pikku piikkis, mutta jos tulet puhumaan ketjun aiheen ulkopuolelta omista "murheistas", voit odottaa alentuvaa asennetta.

Jaksamista Hesessä odottelun kanssa

(^^^ noin esimerkiksi)

Vierailija
38/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Käsittääkseni näillä hamppariketjuilla on joku sääntö kauanko tuotteita voi seisottaa valmiina. Miksi kilpailija onnistuu tarjoamaan minulle tuotteet valmiina ja tuoreena?

Joskus olen esim. reissussa autolla minuuttiaikataululla ja ärsyttää jäädä odottelemaan. Ja maaseudulla ei ole kuin noita kuppaisia majoneesihesejä.

Vierailija
39/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Käsittääkseni näillä hamppariketjuilla on joku sääntö kauanko tuotteita voi seisottaa valmiina. Miksi kilpailija onnistuu tarjoamaan minulle tuotteet valmiina ja tuoreena?

Joskus olen esim. reissussa autolla minuuttiaikataululla ja ärsyttää jäädä odottelemaan. Ja maaseudulla ei ole kuin noita kuppaisia majoneesihesejä.

Valmiina ja TUOREENA? 😂 mitä tarkoitat nyt kilpailijalla? Mäkkäriäkö? Etkö sä täällä senkin jo haukkunut. Ja mistä sitä tietää kauanko se tilaamasi juustohamppari on siinä lämpötiskillä lojunut

Vierailija
40/44 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarkasmia kannattaa välttää keskustelupalstoilla, sillä se ei välity, ellei ole hyvin rautalangasta väännetyn selkeää sarkasmia.

Tää ei ollutkaan sarkasmia vaan vilpitön kysymys, johon jo vastauskin tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän