Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen arkuus

Vierailija
14.07.2017 |

Tässä olen muutaman viikon pohdiskellut rintojen arkuutta, mutta nännit eivät ole ollenkaan kipeät, kuin raskaana ollessa, vain muu rinnus on.
Tein viikko sitten negatiivisen raskaustestin ja olen 5 vuotta syönyt erilaisia ehkäisypillereitä ja nytten menossa keltarauhashormoni, josta ei ole vuoteen ollut minkään näköistä ongelmaa.
Pitäisikö olla huolissaan ja mennä lääkäriin vai antaa olla?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin hormonikiertoa/hormonaalisia häiriöitä (ejhkä) mutta mikä tahansa epämääräinen terveyshuoli on musta hyvä syy mennä lääkäriin. Muuten on aika kuormittavaa jos jää kumminkin miettimään. Voithan varata samalla vaivalla vaikka vuosittaisen gynetarkastuksen, niin siinähän nuokin tutkitaan. Kaks kärpästä yhdellä iskulla. 

Vierailija
2/2 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravaan gynellä useemmin kuin kerran vuodessa, mutta kiitos huolen pidosta, en ala siihen liittyvää syytä kertomaan kun ei kuulu aiheeseen :).

Mutta joo, tässä vaa tekismieli kattoo lähtiskö kipu itekseen pois, mut ei oo muutamaa viikkoo häipyny ja mä en noista hormonikierroista oo koskaa ymmärtäny mitä ne on tai miten ne katotaan, kuten en oo ymmärtäny kuukautiskierroistakaa et miten nekään lasketaan. Eikä johdu siitä, etten koulussa olisi kuunnellut, mutta ei mennyt mun järkeen, tulee vähän tyhmä olo myöntää tämä.

Mutta nyt en ainakaan tiedä niistä mitään, kun keltarauhashormoni on vienyt kuukautiset pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi