G: Minkä ikäinen olet, kun nuorin lapsesi täyttää 18v.? Entä puolisosi?
Jos siis puoliso/lapsen toinen vanhempi on vielä kuvioissa.
Ap aloittaa: 43 vuotta. Mies 47.
Kommentit (116)
Minä 39, mies 45. Täytän kyllä 40 vielä samana vuonna, tuplajuhlat tulossa :)
Molemmat 53 ja hyvin mahdollisesti tuolloin jo isovanhempiakin esikoisen ollessa nyt täysi-iän kynnyksellä.
Minä olen 41 ja lapsen isä 47
Esikoisen täyttäessä 18 olen 40, kuopuksen täyttäessä 18, olen 54.
Vaikka ei tätä kysyttykään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 56 ja mies 53. Luulin, että olin vielä ihan riittävän nuori kuopuksen äidiksi, mutta täällä on todella nuorena lapsensa saaneita paljon.
Palstaharha. Kukaan ei kehtaa vastata yli 50, kun niin moni on vastannut vähemmän.
Nimenomaan, palstaharha. Ihmiset vastaavat niihin ketjuihin, joihin heidän mielestään kivaa vastata. Itse olen nuori äiti ja vastasin tähän. Ammattini ja koulutukseni on myös minulle ylpeyden aihe, joten olen vastaillut niitä koskeviin ketjuihin. Rakastan matkustelua ja olen onnellinen kaikista tekemistämme matkoista, joten olen myös kirjoitellut täällä joihinkin matkagallupeihin. Nuorella iällä tehtyjen lasten ja pitkien opintojen vuoksi säästöt eivät ole kovin hienolla tolalla, eikä oikeastaan kiinnosta availla niitä "paljonko teillä on asuntolainaa" tai "paljonko tilillesi on rahaa" -ketjuihin, joten en ole puolestani tasapainottamassa niitä tilastoja :D
Minä silloin 49 v., mies silloin 59 v.
kun vanhin täyttää 18 olen silloin 39 ja kun nuorin täyttää niin olen 48.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 42 ja mies 44. Siihen on vielä piiiitkä aika kun esikoinen juuri syntyi 🙂
😃 meillä täytti tänä vuonna - minä 44 ja mies 42
Nuorimmaisemme täytti 18 vuotta kaksi viikkoa sitten. Olen 50, mieheni 51. Tuntuu aika kivalta!
Kun kuopus on 18v niin itse olen 45v silloin, mies 51v. Ja esikoisemme täyttää kys vuonna 20v.
Omituista ajatella, että äitini oli vasta 35v kun täytin 18v..
Minulla ja miehellä kummallakin mittarissa 55, kun poikanen paukauttaa täysi-ikäisyyden puolelle.
Minä 51, isä 55.
(Huvittavaa katsoa kuinka täällä alapeukutetaan 50+ vastauksia. Kyllä elämää on kuulkaa sen jälkeenkin :D)
Minä 46 ja lapsen isä 37. Mutta siihen vielä aikaa, kun lapsi vasta alta 3kk :)
59 v. ja 66 v.