Haetko sinä saikkua kun ei ollut kivat lomasäät?
Kommentit (10)
No eipä ole tullut mieleen!Loma on loma oli keli mikä tahansa, on mun asenne.Tänä kesänäkin oon viettänyt ihanan loman vaikka välillä on satanut.
Mistähän tämä kertoo,että haetaan saikkua kun nyt ei sattunut niin hyvät lomasäät???
En olekaan tuota vielä tajunnut. Tänään onkin täällä ollut tuota kiky-keskustelua joten ihan siksi kun taas sai muistutuksen siitä ettei työni ole minkään arvoista, taidankin hakea vähän saikkua. Vähintään kolmen päivän arvosta, tosin selkävaivasta saa kyllä usein enemmänkin.
En.Mieli tekisi,niin tekee meilläkin moni,mutta moraali ei anna myöten.
Vierailija kirjoitti:
En olekaan tuota vielä tajunnut. Tänään onkin täällä ollut tuota kiky-keskustelua joten ihan siksi kun taas sai muistutuksen siitä ettei työni ole minkään arvoista, taidankin hakea vähän saikkua. Vähintään kolmen päivän arvosta, tosin selkävaivasta saa kyllä usein enemmänkin.
'
Eihän se hirveän hyödyllistä taida ollakaan, jos jatkuvat poissaolosi eivät ketään kiinnosta tai haittaa.
Siis minkä sukupuolitaudin takia saa sairauslomaa?
Siis aina haetaan saikkua kun on jostain paha mieli! Oli se sitten naapurin rouvan äkäinen katse tai sateinen keli.
Haen koska esimiehet avoimesti syrjivät ihmisiä,minua myös,tuntuu että oikein yrittävät laskea useimpien moraalia ja saada heidät vihaisiksi
Miksi tämä aihe on uutisissa KOKO ajan? Siis näissä iltapäivälehdissä, ei oikeissa sanomalehdissä.
Monesko lääkäri tämä jo on, joka kertoo miten paskoja työntekijät ovat ja feikkaavat sairauksia sairaslomaa varten?
KENEN agendaa tässä nyt ajetaan?
Halutaanko leikata työntekijän oikeuksia palkalliseen sairauslomaan ja siksi nyt kampanja käynnissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
Eihän se hirveän hyödyllistä taida ollakaan, jos jatkuvat poissaolosi eivät ketään kiinnosta tai haittaa.
Voi kun jokaiseen poissaoloon on pakko palkata sijainen kun ei homma pyöri muuten. Missä muuten sanoin olevani jatkuvasti pois? Olen kaksi päivää viimeisen vuoden aikana ollut pois (kuume yli 39), mutta nykyään kun on tämä arvostus mennyt siihen suuntaan että työpanos kyllä kelpaa mutta siitä ei haluta maksaa niin miksipä en tuijottaisi omaan napaani? Laittakaapa vielä eka saikkupäivä palkattomaksi, niin tulen takuuvarmasti noroviruksessa tartuttamaan sinunkin työpaikallesi. Tule sinäkin sitten meille asiakkaaksi, niin saat taudit kaupan päälle, mä tarjoon!
En koska vietän kaikki lomat kotona muutenkin. Mieluummin olisin töissä