Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäättekö/kommentoitteko sellaisille fb-kavereille, jotka eivät ikinä kommentoi teidän julkaisujanne?

Vierailija
13.07.2017 |

Itse en enää välitä tykkäillä ihmisistä, jotka selvästi jättävät kaikki julkaisuni huomiotta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en juurikaan. Selkeästi mun jutut ei niitä kiinnosta, joten yleensä en sit itsekään seuraa näitä tyyppejä.

Vierailija
2/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan sellaisista olen poistanut kokonaan. Osaa en kehtaa poistaa (veljen vaimo), joten olen vastavuoroisesti tykkäämättä/kommentoimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole aikaa (tai haluakaan) seurata, ketkä tykkäilevät tai kommentoivat minulle.

Tykkäilen ja kommentoin sellaisia päivityksiä, jotka koen aiheellisiksi. Kirjoittajasta viis. Minulla tosin on kavereissa vain sellaisia ok-tyyppejä.

Vierailija
4/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa, kuka tykkää julkaisuistani. Tykkään tai kommentoin sellaisia päivityksiä, joista tykkään tai joihin on jotain kommentoitavaa julkaisijasta riippumatta.

Vierailija
5/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei merkitystä. Jos päivitys on hyvä, niin tykkään. Aivan sama kuka sen on laittanut. Jos se on silkkaa sontaa, niin en tykkää vaikka paras kaveri sen laittaisi.

Vierailija
6/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kuka tutkii tykkäämisten alla olevia nimiä? Todennäköisesti siis tykkäilen joidenkin sellaisten, jotka eivät minun julkaisuista välitä, mutta samapa sille. En tykkää saadakseni tykkäyksiä vaan tykkään jos/kun tykkään :)

Vierailija
7/7 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan ja tykkäilen,ja aina välistä poistan välinpitämättömimpiä,joista ei ole iloa,ja joiden "kavereita" fb sitten vielä yrittää tyrkyttää miulle.

Samoilla linjoilla #5 kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi