Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet pilaavat ulkonäkönsä parralla?

Vierailija
13.07.2017 |

Kun tällä palstalla ja ympäri mediaa arvostellaan niin kiihkeästi naisten ulkonäköä, niin tätäkin sopii varmaan kysyä.

Siis parta. Voi hyvä jumala, MIKSI??? En tule koskaan ymmärtämään, miksi miehet kasvattavat parran, varsinkin tietyn iän ylittäneet. Kunpa se karmea elähtänyt hipsteri -muotikin menisi jo viimeinkin ohi, tätä on odoteltu varmaan jo yli viisi vuotta.

Minä en ainakaan viehäty minkään gorillan tai joulupukin näköisistä papparaisista, enkä varsinkaan haluaisi ikinä koskea partaan. Erityisen surullista on, kun joku aiemmin ihan viehättävä nuori poika pilaa ulkonäkönsä kasvattamalla parran.

Onhan päivittäinen sheivaaminen tietenkin varmaan ajella. Mutta luulisi, että esteettinen haitta olisi vielä suurempi... No periaatteessa ymmärrän, kai jos joku haluaa peitellä jotain ulkonäköönsä liittyvää asiaa parralla...

Näin kerran, kun joku parrakas tyyppi jakoi somessa tämän kuvan. Hän taisi erehtyä raskaasti leukakarvojen viehätysvoimasta. http://knowyourmeme.com/photos/505764-my-eyes-are-up-here

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska funktioni ei ole miellyttää sinua. Kasvatan parran jos itse niin haluan.

m27

Vierailija
2/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se parta sitten suuren naisenemmistön mielestä ikävän näköinen? Vai pitäisikö parrankasvatusta odottaa siihen asti että kysyy kumppanilta että käykö. Mutta jos tapaakin naisen joka jättää miehen väliin siksi että sillä ei ollut partaa. On tämä vaikeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parta pahoille kasva turpa jouhet joutaville, kuten jo muinoin tiedettiin. - Toisille parta sopii paremmin kuin olla aivan siloposki. - Siivoton ja ruokoton parta ei sopine kenellekään. Itse saatan kasvattaa, tai paremmin olla ajamatta partaani esimerkiksi kesälomallani tai talvilomapäivinäni. Mutta yleisemminkin, jos nainen haaveilee ja unelmoi omasta karvattomasti porsliini-kiiltokuva pojastaan, niin minä tuskin olen hänelle "Se" oikea. - En vastaavasti itse vaadi, että naiseni tarvitsisi ajella omia karvojaan yhtään mistään. Mutta toki hyvä hygienia ja puhtaus on syytä säilyttää ja ylläpitää, niinhän teen omalta osaltani. (Esim käyn ainakin kerran päivässä suihkussa, pesen hampaani parisen kertaa päivässä...)

Vierailija
4/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin se sopii + ei parta pahoille kasva ja turpajouhet joutaville !

Vierailija
5/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kasvata partaa naisten takia, vaan toisten miesten takia. Tosimiehet pitää parroista.

Vierailija
6/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kehon karvat eivät kuulu toiselle millään tavalla ja on typerää mennä niitä arvostelemaan. Ne ovat omia ja niistä voi päättää aivan itse.

Tosin itse kasvatin "alahuulille parran", kun mieheni kasvatti ylähuulilleen :D 

Vierailija
7/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parrat on sexyjä:)

Vierailija
8/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parta on parikymppisille miehuuden merkki ja se kasvattaa omaa penistä, ainakin näiden mielestä. En minäkään sitä käsitä. Hirvein on semmonen parrassa roikkuva jouhiparta , jota vähän väliä pietää hieroa. m27

Vierailija
9/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, jonka mielestä parta miehellä on ihana. Tosin ei ehkä ihan joulupukkiversiona.

Vierailija
10/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska parta on parikymppisille miehuuden merkki ja se kasvattaa omaa penistä, ainakin näiden mielestä. En minäkään sitä käsitä. Hirvein on semmonen parrassa roikkuva jouhiparta , jota vähän väliä pietää hieroa. m27

Leuassa piti kirjoittaa.

Vierailija
11/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti parralla haetaan usein jotain miehekkyyttä tai uskottavuutta toisten miesten silmissä.

Nykyisin parta tuntu olevan myös muoti, kuten myös tatuoinnit.

Itse en harrasta kumpiakaan.

Vierailija
12/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä hipsteri-tsaarinpartavillitys on muuten totaalisen out. Vain junteilla enää on sellainen. Klassiset mallit eri asia. Ja nämä jounihynynen-tyyliset hevimiesten parrat - eeeeei!

Vierailija
13/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää, jos naisen etupyllyä peittää "parta", jotkut eivät. Sama asia.

Vierailija
14/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta voi olla tyylikäs mutta sen pitäisi olla todella trimmattu koko ajan sitten eikä mikään rehottava risuparta.

Historiallisesti trimmatut viikset olivat joskus 100 vuotta sitten ihan tyylikkäät.

Vierailija
15/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon kasvoista, että tekeekö parta niille plussaa vai miinusta. Yleensä komeat ja tavallisen näköiset miehet näyttävät minusta paremmilta parrattomina. Mutta olen tuntenut pari miestä, jotka olivat hyvännäköisiä parran kanssa ja rumia ilman sitä. Sellaisia pienileukaisia tyyppejä. Tai miten sen selittäisin: naama on muuten normaali, mutta leuka tulee liian äkkiä vastaan, kun katsotaan naamaa ylhäältä alas. Ja se aiheuttaa ison kaksoisleuan normaalipainossakin.

Vierailija
16/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole ikinä saanut suuseksiä parrakkaalta :D nimim. Ei ikinä enää siloposkia ;)

Vierailija
17/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli yleistä Suomessa kesäparta. Isäni ajoi parran pois aina talvella mutta kesällä kasvatti kesäparran.

Vierailija
18/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoppa seiskan sivulta jasper pääkkösen rehua ja katso miten kuuman espanjalaisnaisen sai...

Hahaha

Vierailija
19/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatin partani 10 vuotta sitten. Pari vuotta sitten kokeilin miltä naama näyttää jos ajan sen pois, en tykännyt. Leuka näytti liian pieneltä.

Vierailija
20/50 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen salaseura -tyyppinen juttu jota naiset tuskin tulevat tajuamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme