Itken kun mulla on niin järkyttävä huonekaveri täällä synnärillä
Saatiin vauvat samana päivänä. Mun on itkuisempi kuin hänen, josta syystä hän isoon ääneen vaatii sekä multa että hoitajilta että mun vauvan pitäis mennä vauvalaan yöksi jotta HÄn sais paremmin nukuttua (1 yö takana, toinen edessä). KOKO AJAN puhuu puhelimeen, isoon ääneen huutaa kaikki maailman asiat, kuten myös haukkuu mut ja mun "koko ajan huutavan vauvan jolla on tosi oudon mallinen pää, onkohan se ihan normaali" vaikka ja ehkä just siks kun oon samassa huoneessa ohuen väliverhon takana vain.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se onkin raivostuttavaa jos huonekaverin vauva huutaa eikä saa sen takia nukuttua. Tuollakin äidillä voi olla paljonkin univelkaa jo valmiiksi ja haluaisi saada nukkua rauhassa.
Semmoista se synnärillä vaan on kun huoneet ovat kahden hengen, mutta onneksi sieltä pääsee nykyään tosi nopeasti vauvan kanssa pois, jos ei mitään erityistä seurattavaa ole. Mutta järkevä ihminen kysyy hoitajalta siirtoa itselleen eikä ala vaatia huonekaveria muuttamaan syyn takia, johon huonekaveri ei voi vaikuttaa. Täydeltä moukalta vaikuttaa tuo henkilö puuttuessaan vielä vastasyntyneen ulkoiseen olemukseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se onkin raivostuttavaa jos huonekaverin vauva huutaa eikä saa sen takia nukuttua. Tuollakin äidillä voi olla paljonkin univelkaa jo valmiiksi ja haluaisi saada nukkua rauhassa.
Ja se oikeuttaa haukkumaan Ap:n vauvan ulkonäköä?????? Lapsellinen äiti!!!!!
Kysy siltä että otanko sunkin vauvan tähän viereen että saat levätä?
Se on ärsyttävää jos toisen vauva huutaa niin että ei saa vieressä nukuttua, onhan sitä siinä tilassa totaalisen väsynyt. Mutta se täytyy vain kestää ja ymmärtää ja pitää turpa kiinni. Kotona sitten lepää.
Onpa se huonetoveri paha ihminen. Sellaisten ei pitäisi lisääntyä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Elä valita siellä, etkö ole onnellinen kun olet saanut terveen lapsen.
Miten on aikaa tänne kirjoitella, keskittyisit nyt omaan ihanaan vastasyntyneeseen lapseesi.
Et sinä siellä ole monta päivää joudu olemaan, on ne muutkin joutunut kestämään pahempiakin asioita kun joku valittava huonekaveri.
Olisi huonekaveri onnellinen vauvasta eikä kälättäisi puhelimeen koko ajan kovaan ääneen ja HAUKKUISI muita, keskittyisi vaan siihen omaan vauvaan kun ei siellä kauan tarvitset olla.
Mun poika oli hiljainen. Vieressä oleva vauva itki kovaa ja usein. Mutta silti osasin käyttäytyä. Mä kestin sen muutaman päivän. Käske muijaa vaihtamaan huonetta tai pitämään turpansa kiinni.
No niin. Miksei se haukkumisen ja arvostelun sijasta itse pyydä toista huonetta. Mun oikeustajun mukaan itkevä vauva ei oikeuta tuota ihmistä käyttäytymään loukkaavasti. Mutta onhan maailmassa noita B-tapauksia ja valitettavasti nekin lisääntyy.