Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itken kun mulla on niin järkyttävä huonekaveri täällä synnärillä

Vierailija
13.07.2017 |

Saatiin vauvat samana päivänä. Mun on itkuisempi kuin hänen, josta syystä hän isoon ääneen vaatii sekä multa että hoitajilta että mun vauvan pitäis mennä vauvalaan yöksi jotta HÄn sais paremmin nukuttua (1 yö takana, toinen edessä). KOKO AJAN puhuu puhelimeen, isoon ääneen huutaa kaikki maailman asiat, kuten myös haukkuu mut ja mun "koko ajan huutavan vauvan jolla on tosi oudon mallinen pää, onkohan se ihan normaali" vaikka ja ehkä just siks kun oon samassa huoneessa ohuen väliverhon takana vain.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jos voisit vaihtaa huonetta

Vierailija
2/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Eikö ole mahdollista edes vaihtaa huonetta? Todella asiatonta käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät teille perhehuonetta, vaadit. Ja ilmoitat etta sun vauvaa ei viedä pois, hankkikoon korvatulpat

Vierailija
4/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee siihen ohueen väliverhoon veitseniskuvarjoja. Jos vaikka pelästyy.

Vierailija
5/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä synnärissä on vauvala, ompa vanhanaikaista?

Sano hoitajille, että haluat toiseen huoneeseen heti kun tilaa vapautuu, tai sitten lähdet kotiin.

Vierailija
6/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumankauta! Sillä taitaa vähän hormonit hyrrätä!!!

Vierailija
7/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että hän on synnyttänyt itsekin vauvan, mutta ei kestä vauvan itkua ja haluaa nukkua? Ei jumankauta mä sanon! :'DD Ei ole tainnut ajatella loppuun asti!

Vierailija
8/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon matsi käyntiin vaan ja näytät kuka on se kingi.

Vierailija
9/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, sympatiat sulle!!! Mulla oli myös maailman kamalin huonekaveri, hoitajat myös huomasivst asian. Lopulta sain uuden huoneen kun sanoin että en suostu enää yhtäkään yötä viettämään sen eukon kanssa samassa huoneessa.

Kerro hoitajille ja pyydä siirtoa.

Vierailija
10/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa jos tuore äiti ei kestä vauvan itkua... 

Vierailija
11/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä saada vaihtaa huonetta. Jos jostain syystä et saa, niin kerro kirjoittavasi pitkä huono palaute kokemuksestasi kyseisessä sairaalassa.

Vierailija
12/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa jostain pierettävää safkaa ja vedät kunnon hajupläjäyksiä niin se muija vaihtaa huonetta ihan itte.

Vierailija
13/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö nyt oikein, että hän on synnyttänyt itsekin vauvan, mutta ei kestä vauvan itkua ja haluaa nukkua? Ei jumankauta mä sanon! :'DD Ei ole tainnut ajatella loppuun asti!

Niin, kyse taisi olla muun kuin oman vauvan itkusta. Kai se helpommin ärsyttääkin jos jonkun toisen vauvan takia ei saa nukkua.

Vierailija
14/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan se ärsyttävää, jos ap:n lapsi huutaa koko ajan ja toinen äiti ei saa nukuttua.

Mun vauvani ei paljon huudellut, mutta oli niin empaattinen, että jos kuuli jonkun muun huutavan, niin aina alkoi myös itse huutaa.

Vierailija
15/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä valita siellä, etkö ole onnellinen kun olet saanut terveen lapsen.

Miten on aikaa tänne kirjoitella, keskittyisit nyt omaan ihanaan vastasyntyneeseen lapseesi.

Et sinä siellä ole monta päivää joudu olemaan, on ne muutkin joutunut kestämään pahempiakin asioita kun joku valittava huonekaveri. 

Vierailija
16/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy jo nyt sääliksi sen ihmisen vauvaa.. voivoi

Vierailija
17/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haukkuu ja arvostelee sinun vauvaa???

Nyt heti kerrot tämän hoitajille! Törkeää, eikö tuo jo ole melkein kunnianloukkaus. No ei ehkä, mutta käsittämätöntä.

Ammattitaitoinen hoitaja kyllä puuttuu tilanteeseen. EI kenelläkään ole oikeutta arvostella toisen ihmisen ulkonäköä, ei vauvankaan!

Onnea sinulle!

Vierailija
18/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Voi todellisuus vielä yllättää hänetkin.

Jäi itsellänikin vähän kurja olo kun olin sairaalassa ennen synnytystä, mulla käynnisteltiin useaan otteeseen, ja kerrankin sain lääkityksen siellä huoneessa, ei tuolloinkaan lopulta johtanut synnytykseen kun supistukset loppuivat. Siinä sitten tuskissani pyörin ja kuljeskelin jolloin huonekaveri valitti liikkumisestani ja että illalla pesin hampaat.

En muista tajusinko siinä edes sanoa mitään,  olisi varmaan pitänyt ärähtää että muistapa sitten itse poltoissasi pysyä hiljaa paikallaan... Luulisi kyllä hänenkin kuulleen mitä on menossa kun verho vain välissä.

Vierailija
19/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se onkin raivostuttavaa jos huonekaverin vauva huutaa eikä saa sen takia nukuttua. Tuollakin äidillä voi olla paljonkin univelkaa jo valmiiksi ja haluaisi saada nukkua rauhassa.

Vierailija
20/28 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä välittömästi lähtötarkastus vauvalle ja jos kaikki ok niin lähdet kotiin. Kivenpi se on kotona olla. Itsekkin olen useamman kerran lähenyt kotiin. Ensimmäisillä kerroilla karkasin mutta sitten vain kirjoitin paperille että omalla vastuulla lähden. ( Pääsee sinne takasin jos jotain häikkää tulee) Eikös nykyään ole ihan poliklinikka synnytyksiä eli 6h synnytyksestä pääsee kotiin. Jos sinulle on tehty sektio niin ei sekään haittaa menoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi