Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka typerää, 40v mies siivoojaksi?

Vierailija
13.07.2017 |

Ihan oikeesti...?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoustyö kyllä kiinnostaisi. Sopivaa hommaa tällaiselle hiljaisemmalle introvertille. Nykyisessä matalapalkkatyössäni joutuu kohtaamaan liikaa ihmisiä ja pidemmän päälle se on tosi kuluttavaa. T. M31

No introvertille se kyllä sopisi,ei pakko puhua sanaakaan koko vuorossa.

Vierailija
22/23 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoo, miksi olisi mitenkään typerää? On se ihme kun siivoojia pidetään alhaisena ihmisjätteenä, jotka ovat automaattisesti paskoja ihmisiä. Mitä väliä mitä tekee työkseen. On ainakin töitä, eikä siinä ole mitään hävettävää. Ja melkeinpä sama se mikä koulutus nykyään on kun ei tunnu saavan koulutusta vastaavaa työpaikkaa.

Siivoojathan tekee tärkeää työtä. Ei teillä muuten siellä työpaikalla tai muualla olisi puhdas, hygieeninen ja siisti ympäristö. Nyt hei oikeesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39v mies töissä it alalla ja olen aina välillä haaveillut että tekisin keikkaluontoisesti esim. siivoushommia elättääkseni itseni samalla kun teen kotona palkatta varsinaista kutsumustyötäni. Vähän arveluttaa miten esim. naiset suhtautuu kun kertoisin olevani ammatiltani siivooja.

En ole kovin herkkä tällaisten asioiden suhteen, tiedän itse oman arvoni mutta en haluaisi tietentahtoen aiheuttaa myötähäpeää. Ehkä nöyryytyksiä on jo tarpeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan