Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako suhteessa oleva fantasioida vieraasta?

Vierailija
13.07.2017 |

Onko mielestäsi OK, että partnerisi fantasioi esim. työkaverista, koulukaverista, sukulaisestasi, julkkiksesta, maksullisesta, tai kenestä tahansa muusta?

Saako suhteessa oleva fantasioida vieraasta?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha on mennä mitään "ajatusrikoksia" kieltämään.

Vierailija
2/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha on mennä mitään "ajatusrikoksia" kieltämään.

Eli et hyväksy, koska kutsut sitä ajatusrikokseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on fantasia eli ajatus enkä jaa muitakaan ajatuksia aina puolison kanssa. Monessa suhteessa alkaa toisella mielikuvitus laukata ja kuvitellaan, että on oikeasti kiinnostunut ja tekisi tilaisuuden tullen fantasiansa mukaan. Pointtihan on se, että fantasia itsessään riittää.

Vierailija
4/14 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietoinen niin mistä? ei muuta kun liukkaria runkknkkausta peliin, tai naisille vibra ja fantasioimaan ja itsetyydytykseen. Kuka ajattelee mitäkin.M

Vierailija
5/14 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös fantasiointi ole osa seksileikkejä? Vaimoni väittää ettei katsele kimppasaunassa toisten miesten vehkeitä. Kimppasaunomisen jälkeen hän haluaa aina seksiä ja on poikkeuksellisen kiihkeä. Hän haluaa kimppasaunan jälkeen aina takaapäin ja tyydyttää samalla itseään. Fantasioi siis toisista miehistä.

Vierailija
6/14 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelen aina muita miehiä sängyssä. Ei varmaan edistäisi seksielämäämme, joka on hyvää, jos tästä miehelleni kertoisin. Enkä kysele, mitä hän silloin ajattelee.

Vierailija
7/14 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi rikollista, niin saisin varmaan pitkän tuomion. Fantasioin monenlaisesta rietastelusta tapaamieni kauniiden naisten kanssa. Siinä ei ole minusta mitään väärää, koska kaikki tapahtuu ainoastaan minun päässäni eikä se kuulu muille. Vastavuoroisesti suon mahdollisuuden kumppanillenikin enkä murehdi asiaa sen enempää. 

Vierailija
8/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihqun söpöä.jos kukaan muu ei kiinnosta vuosienkaan päästä seksuaalisesti kuin oma ihana kultimussukka.

Jos oikeasti pettää niin ottaa riskin sotkuiseen välienselvittelyyn ja mahdolliseen suhteen kariutumiseen. Se pitää ainakin minut uskollisena - en halua mokata tätä liittoa.

Kaipa tuo muista haaveileminen on sellainen turvallinen välimuoto. Rakastan omaani, enkä yleensä rakastellessa ajattele muita, mutta välillä tyydytän itseäni ajatellen muita. Niitä on ollut satoja ja tuhansia, luokkakavereista työtovereihin ja naapureihin.

Vierailija
9/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on sairasta jos pitää suhteessa muita ajatella. Meillä lensi kaikki dildot ja muut väristimet palasina roskiin suoraan, kun vaimo erehtyi humalapäissään kertomaan, että on meidän seksin aikana ,kun ollaan leikitty esim hieromasauvoilla ja väristimellä niin lauennut exsiään ajatellen. Seksissä ei kuulemma ole vikaa mutta oli vaan kiihottavaa tehdä niin hänen mielestään. Minun mielestä se ei ollut ja siitä on jäänyt hirveä paska taustalle joka nostaa välillä päätään seksin aikana.

Vierailija
10/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saisi? Minä ainakin fantasioin vieraista koko ajan ja niin teki exänikin. Mitä se ketään haittaisi? Saahan sitä fantasioida vaikka mistä, niin kauan kuin se ei toista loukkaa eikä satuta. Jotkut mustasukkaiset puolisot tietysti hyppii seinille, mutta se on asia erikseen. 

Vierailija
11/14 |
18.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä exäni kanssa se ei jäänyt edes pelkäksi salaiseksi, kosteaksi päiväuneksi. Me molemmat oltiin aika rohkeita kokeilijoita eikä kumpikaan meistä ollut mitään mustasukkaisia tyyppejä. Istuttiin kerran kesätassilla kun hän alkoi puhumaan hiljaa korvaani: "Mitä minun pitäisi tehdä, jos menisin tuonne baaritiskille ja viereeni tulisi vieras mies. Hän tarjoaa minulle juotavaa.  Sitten hän haluaa suudella minua ja hetken kuluttua hän ottaa minua vyötäröstä kiinni, alkaa kuljettamaan minua kohti naistenhuonetta. Kulta, kerro minulle, mitä minun pitää tehdä? Hän ottaa minua kapeasta vyötäröstäni kiinni ja vie minut leidien huoneeseen. Siellä hän nostaa minut lavuaarin päälle, ottaa pikkuhousuni pois ja avaa reiteni. Hän haluaa tulla sisälleni. Sano mulle rakas, mitä mä teen?

Tämä ei ollut mikään päiväuni, vaan exäni ihana kertomus keskellä kesäpäivää. Tämän jälkeen me harrastimme ihan hillitöntä seksiä mielettömän monta kertaa päivässä. Eikä kumpikaan meistä ollut tippaakaan mustasukkainen, päinvastoin. Fantasioimme jatkossakin vieraista seksikumppaneista vielä monen monituista kertaa, ihanaa. 

Vierailija
12/14 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin tietää että kumppani fantasioi jostain muusta niin se suhde olisi siinä, sanoisin että tervemenoa jahtaamaan fantasiasi kohdetta.

Vierailija
13/14 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaankohan fantasiaksi. Tuijottelen kaupungille teinityttöjen perseitä jatkuvasti.

Vaimokin tykkää katsoa jos tulee vastaan hyvä perse.

Vierailija
14/14 |
26.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa. Ja vaikkei saisi runkkaisin silti. Nytkin fanrasioissani panen Veeraa jonka löysin igstä. Ai että miten herkku blondi