täällä yksi lapseton sinkkunainen RENTOUTUU...aah! Mites perhelliset? Rankkaa raataa kotiorjana?kjeh kjeh kjeh..
Nooooh, mites se "mies" (=perheen pienimmäinen)? onko imuroinu jo, tai kokannu päivällistä suurperheellenne, kun äiti pitää kauan ansaittua kesälomaansa? hähhh..niin JUST!
AAAH on se loma kivaa.. ei passattavia, ei juoppoja loju nurkissa rumentamassa näköaloja, ei penskojen itkua tai kinastelua...saan tehä ihan mitä haluan...ei siivottavaa...ei kokattavaa...ei peräänkatsottavaa...ei asuntolainoja, ei taakkoja kenestäkään muusta kuin itsestäni.Hmmm. taidan lähteä maailmanympärimatkalle, tai muutan Hawajlle....te ette voi..hahah.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kai tämä elämä on kiinni katsantokannasta. Itse en tekisi mitään muuta niin mielelläni kuin katson lapsiani vaikka vähän kinastelemassa ja mies sattuu olemaan niin ihana että siivoaa ja laittaa ruoat ihan oma-aloitteisesti. Toki jos sinä oletat että perheellisten elämä on tuollaista niin ehkä ihan hyvä että olet sinkku.
ohhoh! No sinähän olet oikean kultajyvän saanut noukittua! Että miehesi oma-aloitteisesti siivoaa...no JO! Onko jo ikknatkin pessy ja lattiat luutunnut ilman sinun kehotusta? Entäs mites se sinun pyykkiesi silittäminen ilman sinun kehotusta? Joo joo...älä viiti...Jos tuommosen siivouskoneen ootkin saanut noukittua niin mitenkähän se muu osa-alue sitten, onko sixpackki keskivartalolla? N osullahan on kaikkee...täydelliset lapset ja täydellin emie, mikäs siinä ollessa......hahhaha...Se varmaan kosi sinua, järjesti itse häät ja maksoi, hommas isinulle kauniin sormuksen sormeen, ja vielä imettikin sinun puolesta..?
;-) ap, älä sure, sutkin ehkä joku kuurosokea huolii, jos oikein tsemppaat!
Mutta kulta, kun MINÄ en huoli. en tARVITSE miestä, ollakseni joku tai olemassa. Mites sä? siivoaminen lasten tai miehen jäljiltä täyttää elämäsi tarkoituksen? no niinpä.Minä olen minä ilman muitten passaamista.
Kyllä näistä sun viesteistä paistaa pahasti läpi se että syvällä sisimmässäsi kaipaat perhettä ympärillesi. Kuulostat jotenkin katkeralta ja yksinäiseltä.
Ai jotenkin... älä nyt...
Ihmetyttää tällaista lukiessa, että kuin tyhmä ap voi olla? Tuleeko mieleen että meillä perheellisillä on yleensä kokemus molemmista: leppoisista sinkkuajoista sekä tästä perhe-elämästä. Et vaikuta järin fiksulta puhuessasi aiheesta josta et tiedä.
Häpeä ap. Provohan tämä tietysti on, mutta jos ei ole, niin saat hävetä. Kirjoitustyylistäsi päätellen olet idiootti ja kännissä. Itse olen keski-ikäinen sinkkunainen, lapseton. Se on oma valintani, olen täysin tyytyväinen elämääni, minulla ei ole tarvetta haukkua ketään. Jokainen tekee omat valintansa. Jos olisit sinut itsesi kanssa, et haukkuisi muita. Viestisi perusteella et ole tyytyväinen elämääsi.
Kun kasvattaa fiksut lapset tavoille ja antaa paljon aikaa heille, saa myöhemmin todellakin nauttia vaan.
Niin ja olen ollut sinkku 16v!!
T.nuorekas sinkku, ja komeat hyvät pojat 21&17v
Niin ja nuori olen itsekin vielä.
Helppoa ollut vuoskausia, reissuun pääsee yksin tai kaksin tai vanhimman kyydillä.
Olen sen näköinen vielä että eipä uskoisi päälle päin että ollut äiti jo vuodesta 1996.
Aloitus oli aika hauska, hymyilytti ja mietin että "good for you!"
Mutta keskustelun edetessä rupes säälittää ap. Olin itse joskus yhtä yksinäinen ja vihainen. Nyt maailman paras mies löydetty, ja ihan kaksistaan asutaan (lemmikkien lisäksi)
Just hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juoppoja nurkissa" - täällä ei ole näkynyt mutta kirjoitustyylistä päätellen ap:n sinkkutaloudessa on jo lomapäivän kunniaksi korkattu :(
Niin, sinkkuna ja lapsettomana sitä voi korkata lomala vaikka aamusta asti eikä oo kellään koputtamista :)
surullinen ajatus. Yksin kotona pullo seurana ja korkataan heti aamusta :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooooh, mites se "mies" (=perheen pienimmäinen)? onko imuroinu jo, tai kokannu päivällistä suurperheellenne, kun äiti pitää kauan ansaittua kesälomaansa? hähhh..niin JUST!
AAAH on se loma kivaa.. ei passattavia, ei juoppoja loju nurkissa rumentamassa näköaloja, ei penskojen itkua tai kinastelua...saan tehä ihan mitä haluan...ei siivottavaa...ei kokattavaa...ei peräänkatsottavaa...ei asuntolainoja, ei taakkoja kenestäkään muusta kuin itsestäni.Hmmm. taidan lähteä maailmanympärimatkalle, tai muutan Hawajlle....te ette voi..hahah.Kirjoituksestasi käy ilmi kateus. Olen katkeroitunut yksinäinen ihminen,etkä löydä miestä . Olet katkera onnellisille lapsiperheille ja naisille,joilla on rakastava mies ympärillä.No,toiset joutuu tyytymään yksinäiseen elämään..toisilla on sentään ihana oma perhe..lällällää..Niin ja hanki itsellesi apua äkkiä..
olen. Juuri niin! Mistä arvasit! Kaikesta paistaa KATKERUUS etten päässyt sinun ASEMAASI lapsiperheen pyykkärimuijana, talouskoneena, imettäjänä, yövalvojana, miehen passaajaksi! VOIIIIII! MITÄ mä teen? Ainoa ratkaisu on löytää MIES elämään, äkkiä, että saan elämäälleni tarkotuksen!!! kerro, mistä löydän??? yYyyhh, elämäni kuluu hukkaan ilman KUNNON MIESTÄ ja lapsilaumaa jaloissa!!!! Hirveeetää!!! Naisen elämän tarkoitus on olla passaaja, ja makuupatja. muuta syytä ei ole, en näe valoa ilman!!
Vierailija kirjoitti:
Aloitus oli aika hauska, hymyilytti ja mietin että "good for you!"
Mutta keskustelun edetessä rupes säälittää ap. Olin itse joskus yhtä yksinäinen ja vihainen. Nyt maailman paras mies löydetty, ja ihan kaksistaan asutaan (lemmikkien lisäksi)
Just hyvä näin.
no NYT sinulla on vasta elämä auennu! ennen et ollu mitään kun olit sinkku, mutta NYT kun löysit tosimiehen, olet vasta iHMINEN! olen kateellinen. Ooohhh. se unelmien MIES! Mistä sen löytää? Vielähän sulta puuttuu ne lapset, tule sitten vasta kehuskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AAAH on se loma kivaa.. ei passattavia, ei juoppoja loju nurkissa rumentamassa näköaloja, ei penskojen itkua tai kinastelua...saan tehä ihan mitä haluan...ei siivottavaa...ei kokattavaa...ei peräänkatsottavaa...ei asuntolainoja, ei taakkoja kenestäkään muusta kuin itsestäni.Hmmm. taidan lähteä maailmanympärimatkalle, tai muutan Hawajlle....te ette voi..hahah.Kirjoituksestasi käy ilmi kateus. Olen katkeroitunut yksinäinen ihminen,etkä löydä miestä . Olet katkera onnellisille lapsiperheille ja naisille,joilla on rakastava mies ympärillä.No,toiset joutuu tyytymään yksinäiseen elämään..toisilla on sentään ihana oma perhe..lällällää..Niin ja hanki itsellesi apua äkkiä..
olen. Juuri niin! Mistä arvasit! Kaikesta paistaa KATKERUUS etten päässyt sinun ASEMAASI lapsiperheen pyykkärimuijana, talouskoneena, imettäjänä, yövalvojana, miehen passaajaksi! VOIIIIII! MITÄ mä teen? Ainoa ratkaisu on löytää MIES elämään, äkkiä, että saan elämäälleni tarkotuksen!!! kerro, mistä löydän??? yYyyhh, elämäni kuluu hukkaan ilman KUNNON MIESTÄ ja lapsilaumaa jaloissa!!!! Hirveeetää!!! Naisen elämän tarkoitus on olla passaaja, ja makuupatja. muuta syytä ei ole, en näe valoa ilman!!
Ei ole kaikki hyvin tällä ihmisellä.
Mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AAAH on se loma kivaa.. ei passattavia, ei juoppoja loju nurkissa rumentamassa näköaloja, ei penskojen itkua tai kinastelua...saan tehä ihan mitä haluan...ei siivottavaa...ei kokattavaa...ei peräänkatsottavaa...ei asuntolainoja, ei taakkoja kenestäkään muusta kuin itsestäni.Hmmm. taidan lähteä maailmanympärimatkalle, tai muutan Hawajlle....te ette voi..hahah.Saisko pillua tai lähdetäänkö viroon?
Akka hoitaa kämpän ja lapset.
Maksatko?
No täällä nettailen sohvalla. Teini kävi kaupassa ja toinen teki ruokaa, eilen oli imuroitu kun tulin töistä. Nyt yksi on töissä, toinen lähti ulos ja opiskelija käymässä stadissa.
Hiton rankkaa.
En vaihtaisi osaani yhdenkään sinkun kanssa. Olen elänyt oikein hyvää ja mukavaa elämää perheellisenä.
Harmittaa vietävästi etten enää tässä iässä voi saada lapsia. Haikeana muistelen menneitä vuosia. Aika vauvojen ja taaperoiden kanssa on ollut elämäni parasta aikaa. Nyt sitten mennään näillä mitä on. Lapsenlapsia ootellessa.
Kyllähän se sinkkuus pitemmän päälle on aika yksinäistä.
No mä kans tulin alkuun ihan hyvälle tuulelle, mutta näyttää siltä, että täytyy vetää sanoja takaisin, kun kyllähän tää nyt aika kurjaksi repeää.
Ikävää. Itse en koskaan ketään arvioi sen perusteella haluaako parisuhdetta vai ei. Jotkut voi aivan hyvin keskittyä itseensä ja muihin jakamatta elämäänsä kenenkään kanssa, mutta tämä tosiaan nyt kuulostaa aika katkeralta..
Täällä kans onnellinen vela. Ei vois vähempää kiinnostaa parisuhde tai ainakaan lapset. Oma elämä on paljon parempi ei tarvi edes työelämässä olla. Just avasin toisen skumppapullon sadepäivän kunniaksi. Hyi että kotiorjien elämää, tämä VAPAA nainen rentoutuu!
Vauveli nukkuu ja se tarkottaa et isomman kans kohta luetaan <3 tällaista rakkautta en vaihtaisi mihinkään :') (tarpeeksi) siistiä meillä ei näiden höpönassujen takia koskaan ole vaikka ehdinkin klo 16-16.30 siistiä koko kämpän nopeasti. "Isoin lapsi" eli mies haha, palaa matkoilta huomenna joten viikonloppuna on suursiivous.
Vaikka olihan se ihanaa elämää sekin kun oli "kauhee kiire" mutta jotenkin ehti viikonlopussa kattomaan vaikka monta kautta greyn anatomiaa :'D mutta mutta, just niin ärsyttävän ylimielisen tietäväisenä kuin kuvittelettekin, niin nyt hymyilen ja sanon että ei sitä tähän vaihtais :)