Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

täällä yksi lapseton sinkkunainen RENTOUTUU...aah! Mites perhelliset? Rankkaa raataa kotiorjana?kjeh kjeh kjeh..

Vierailija
13.07.2017 |

Nooooh, mites se "mies" (=perheen pienimmäinen)? onko imuroinu jo, tai kokannu päivällistä suurperheellenne, kun äiti pitää kauan ansaittua kesälomaansa? hähhh..niin JUST!
AAAH on se loma kivaa.. ei passattavia, ei juoppoja loju nurkissa rumentamassa näköaloja, ei penskojen itkua tai kinastelua...saan tehä ihan mitä haluan...ei siivottavaa...ei kokattavaa...ei peräänkatsottavaa...ei asuntolainoja, ei taakkoja kenestäkään muusta kuin itsestäni.Hmmm. taidan lähteä maailmanympärimatkalle, tai muutan Hawajlle....te ette voi..hahah.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tässä. Kuuntelen lasten majaleikkejä = jatkuvaa huutoa ja riitelyä. Mutta ei haittaa. Mies teki paahtopaistia ruoaksi ennen kun lähti töihin. Voin sitä lämmitellä kohta lapsille. Olen sinkku ja lapseton ollut 20 vuotta sitten. Täytyy myöntää etten ole kaipaillut niitä aikoja kuitenkaan. Mutta hyvä juttu ap, että viihdyt keskenäsi.  :)

Vierailija
22/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että itse tulin jo sun otsikosta pelkästään hyvälle tuulelle!

Nauti ihmeessä lapsettomuudesta ja sinkkuudesta, ihmisen onni on tyytyä osaansa. Itsekin olen tyytyväinen ihminen. Toiset ovat aina tyytymättömiä, sitä en ymmärrä.

Terv. suurperheen äiti, jonka mies on mies eikä vauva tai vaimoke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiorja, joo, tiskit koneen kanssa pesty ja kaappiin laitettu, kaupassa käyty, pyykit pääsee kohta ripustamaan ja siihenhän vierähtää pitkä tovi kun 8kg koneellisen ripustaa. Hmm, kissan hiekkis pitää vielä siivota ja muksut käyttää pihalla. Iltapuurot keittää ja syöttää. Huominen ruoka (kesäkeitto) tehdä. Esikoisen pieniä vaatteita lajittelin kolme laatikollista, tuo vauva kun kasvaa sellasta tahtia että vaatteet jää nopeasti pieneksi ja isompia täytyy olla kaapissa valmiina.

Sellanen normaali äitiysLOMApäivä täällä :). Lapset 2v ja 3kk, menoa ja tekemistä riittäisi enemmän kuin vuorokaudessa on tunteja! Huomenna onkin viikkosiivous, shoppailua, leipomista jne jne jne... Mut hei, omapa on valintani :D.

Vierailija
24/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tässä, oikein hyvin. :) Just mietin, että onpa ihanaa, viikko lomaa takana ja kolme edessä. Jopa nämä sateiset kelit rentouttaa, kun ei ole koko ajan päällä sellainen pakko tehdä ja pakko mennä, kun on hyvä keli -olo. Aamulla siivoilin kaikessa rauhassa kun lapset ulkoili, lämmitettiin eilistä ruokaa, syötiin ja juteltiin. Laitoin lapset kattomaan elokuvaa, neppailin omiani. Elokuvan jälkeen maalattiin ja piirrettiin hetki yhdessä. Syötiin välipala. Lapset lähti ulos, kun on taukoa sateesta. Tässä taas touhuan omiani. Mies tulee ihan kohta töistä kotiin. Siisti koti, rento olo. Lapset juuri kysyivät voivatko pyöräillä kavereille vähän matkan päähän, taidetaan ottaa miehen kanssa pikaiset. ;)

Vierailija
25/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Just tultiin Lissabonista lomalta, oli oikein hauskaa teinien kanssa. Nuo on fiksuja ja huumorintajuisia lapsia, on ihan kuin olisi liikkeellä parhaiden ystävien kanssa paitsi että nuo on vielä rakkaitakin...

Nyt loikoilen nojatuolissa somettamassa, sitten ajattelin ottaa pienet torkut. Illalla kokataan koko perhe hieno ateria. Huomenna ajateltiin hurauttaa kesämökille pariksi päiväksi, se on lähellä stadia joten piipahtaminen on helppoa. Suunnittelen tässä samalla herkkumenyytä. Ja jos siellä joku on humalassa, niin ehkäpä juuri minä miehen kera, kun illalla ruuan kanssa juodaan hyvää viiniä.

Mitä kotitöihin tulee, niin ne tehdään meillä yhdessä. Teineistä on iso apu, usein ei mamman tarvitse kuin ohjeistaa. Sullahan tällaisia kotiapulaisia ei ole, voi voi.

arvasinkin oikein, että alkoholistiperhe ,kun ei ruokaakaan äiti tee lapsile, vaan "lapset tekee itse": surullista. Ja "äiti (=teini) joka on lasten "paras kaveri". Varma merkki. Kaveriäiti. Lapsen paras bestit. Klassiset.

Lukihäiriödiagnposin voi saada aikuisenakin. Kyllä me kokaataan yhdessä siksi, että se on kivaa ja lapsia kannattaa opettaa ruuanlaittoon. Harrastetaan sitä muuten aktiivisesti koko perhe.

Ja sinulta tuo alkoholismisyytös on kyllä ap aika nolo, kun niin itse uhosit dokailevasi aamusta alkaen. Meillä hyvää viiniä juodaan kyllä ajoittain aterialla, varsinkin nyt ajattelin juoda viikonloppuna, kun panostetaan erityisesti menyyseen. On mun loman viimeinen vkl.

Kyllä lapsilla on paljonkin kavereita, mutta he viihtyvät myös meidän vanhempien kanssa. Meillä on tosi mukavaa yhdessä.

Ikävää, jos sinulla ei ole omien vanhempiesi kanssa hyvät välit, johtuuko se sinun vai vanhempiesi alkoholismista?

Vierailija
26/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi rassukkaa jos ihan tavallinen elämä ja sen asiat on sulle kotiorjuuden merkki :). Mutta sä saat olla tyytyväinen sinkku ja kännäillä vaikka koko ajan, mikäs siinä. Mä nautin arjestani näin. En mä koe suorittavani mitään, siivoon kun on likaista (ikkunat oon tainnu pestä 2 vuotta sitten), pesen pyykkiä, tykkään tehdä ruokaa koko sakille ja keittiön siivous menee siinä sivussa ja kuuluu asiaan, mitä tuosta stressaamaan. Lapset nyt on lapsia, välillä ne nahistelee ja välillä niillä on hauskaa yhdessä. Kohta lähdetään uimaan, ja jätskit ostetaan kanssa. Pieniä iloja, elämää, ei velvollisuuksia, ei pakkopullaa. Ihan itse valittu elämäntapa.

Vierailija
27/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on varmasti asiat vielä paremmin kuin sinkulla kun on sitä lomaa 365 päivää vuodessa ja voisin lipitellä kuoharia vaikka joka päivä.

Varakas ja rakas mies ja kivat melkein aikuiset lapset niin mikäs tässä on netissä surffatessa ja suklaata syödessä. Harmi vaan kun aurinko ei pista. No kaikkea ei saa ;)

Vierailija
28/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rankkaa. :D 16v. pelaa omassa huoneessa. Voin minäkin ryypätä lomalla miten haluan. Teinille riittää kun on ruokaa kotona.

Vierailija
29/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooooh, mites se "mies" (=perheen pienimmäinen)? onko imuroinu jo, tai kokannu päivällistä suurperheellenne, kun äiti pitää kauan ansaittua kesälomaansa? hähhh..niin JUST!

AAAH on se loma kivaa.. ei passattavia, ei juoppoja loju nurkissa rumentamassa näköaloja, ei penskojen itkua tai kinastelua...saan tehä ihan mitä haluan...ei siivottavaa...ei kokattavaa...ei peräänkatsottavaa...ei asuntolainoja, ei taakkoja kenestäkään muusta kuin itsestäni.Hmmm. taidan lähteä maailmanympärimatkalle, tai muutan Hawajlle....te ette voi..hahah.

Kirjoituksestasi käy ilmi kateus. Olen katkeroitunut yksinäinen ihminen,etkä löydä miestä . Olet katkera onnellisille lapsiperheille ja naisille,joilla on rakastava mies ympärillä.No,toiset joutuu tyytymään yksinäiseen elämään..toisilla on sentään ihana oma perhe..lällällää..Niin ja hanki itsellesi apua äkkiä..

Vierailija
30/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosannista päätellen, taidat olla (kuten) nuoruudenystäväni, joka olisi kyllä miestä halunnut, mutta ei ketään saanut omista syistään kovin kauan aikaa pidettyä... Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista, ja silleen.

Vierailija
31/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoipa ap itsestään hyvän kuvan... tuollaiseksi ei varmasti kukaan halua.

Vierailija
32/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen sinkku, joka nauttii olemisesta juuri nyt. On kesä ja vapaata ja voi tehdä, mitä haluaa. Ero aloittajaan on se, että olen ollut avioliitossa ja kasvattanut liudan lapsia isoiksi.On siis vertailupohjaakin olemassa.

Ero aloittajaan on myös käytös... Avioliitto ja lasten kasvattaminen tekee ihmisestä aikuisen.

Vierailija
33/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjeh kjeh sanoo sillan alla asuva hampaaton juoppomies,ei nainen.

Vierailija
34/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kai tämä elämä on kiinni katsantokannasta. Itse en tekisi mitään muuta niin mielelläni kuin katson lapsiani vaikka vähän kinastelemassa ja mies sattuu olemaan niin ihana että siivoaa ja laittaa ruoat ihan oma-aloitteisesti. Toki jos sinä oletat että perheellisten elämä on tuollaista niin ehkä ihan hyvä että olet sinkku.

ohhoh! No sinähän olet oikean kultajyvän saanut noukittua! Että miehesi oma-aloitteisesti siivoaa...no JO! Onko jo ikknatkin pessy ja lattiat luutunnut ilman sinun kehotusta? Entäs mites se sinun pyykkiesi silittäminen ilman sinun kehotusta? Joo joo...älä viiti...Jos tuommosen siivouskoneen ootkin saanut noukittua niin mitenkähän se muu osa-alue sitten, onko sixpackki keskivartalolla? N osullahan on kaikkee...täydelliset lapset ja täydellin emie, mikäs siinä ollessa......hahhaha...Se varmaan kosi sinua, järjesti itse häät ja maksoi, hommas isinulle kauniin sormuksen sormeen, ja vielä imettikin sinun puolesta..?

Tällä henkilöllä ei ole kaikki ihan ok.

Vierailija
35/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan

Vierailija
36/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kai tämä elämä on kiinni katsantokannasta. Itse en tekisi mitään muuta niin mielelläni kuin katson lapsiani vaikka vähän kinastelemassa ja mies sattuu olemaan niin ihana että siivoaa ja laittaa ruoat ihan oma-aloitteisesti. Toki jos sinä oletat että perheellisten elämä on tuollaista niin ehkä ihan hyvä että olet sinkku.

ohhoh! No sinähän olet oikean kultajyvän saanut noukittua! Että miehesi oma-aloitteisesti siivoaa...no JO! Onko jo ikknatkin pessy ja lattiat luutunnut ilman sinun kehotusta? Entäs mites se sinun pyykkiesi silittäminen ilman sinun kehotusta? Joo joo...älä viiti...Jos tuommosen siivouskoneen ootkin saanut noukittua niin mitenkähän se muu osa-alue sitten, onko sixpackki keskivartalolla? N osullahan on kaikkee...täydelliset lapset ja täydellin emie, mikäs siinä ollessa......hahhaha...Se varmaan kosi sinua, järjesti itse häät ja maksoi, hommas isinulle kauniin sormuksen sormeen, ja vielä imettikin sinun puolesta..?

En oikein usko.

Vierailija
37/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;-) ap, älä sure, sutkin ehkä joku kuurosokea huolii, jos oikein tsemppaat!

Mutta kulta, kun MINÄ en huoli. en tARVITSE miestä, ollakseni joku tai olemassa. Mites sä? siivoaminen lasten tai miehen jäljiltä täyttää elämäsi tarkoituksen? no niinpä.Minä olen minä ilman muitten passaamista. 

Eipä tuolla minuudella kannata paljon kehuskella.

Hyvin sanottu.

Vierailija
38/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkaa vasta ensi viikolla mutta muuten on ollut ihan leppoisat oltavat viime viikkoina: mies on ollut lomalla ja hoitanut ruokahuollon. Me syödään vasta kuudelta joten en vielä tiedä mitä meille on päivälliseksi. Tällä hetkellä lapset datailee; ovat ollet Helsinki Cupissa tällä viikolla joten saavat kyllä relata ruutujensa ääressä ihan hyvillä mielin. 

Silloin kun lapset oli pieniä oli kyllä rankempaa mut näiden koululaisten kanssa ei kyllä hirveetä stressiä saa revittyä. Ovat lomalla ulkona kavereittensa kanssa päivät pitkät joten ei ole edes mitään leikkipuistorumbaa tms. 

Tuskin vetäisin kalsarikännejä kotona vaikka oisin sinkku joten en oikein sitäkään osaa kadehtia. 

Vierailija
39/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

;-) ap, älä sure, sutkin ehkä joku kuurosokea huolii, jos oikein tsemppaat!

Mutta kulta, kun MINÄ en huoli. en tARVITSE miestä, ollakseni joku tai olemassa. Mites sä? siivoaminen lasten tai miehen jäljiltä täyttää elämäsi tarkoituksen? no niinpä.Minä olen minä ilman muitten passaamista. 

Kyllä näistä sun viesteistä paistaa pahasti läpi se että syvällä sisimmässäsi kaipaat perhettä ympärillesi. Kuulostat jotenkin katkeralta ja yksinäiseltä.

Vierailija
40/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka rankkaa siitä perheen pyörittämisestä voi oikein tehdä? Tai kuinka rankaksi sen voi mielessään kuvitella ja miksi ihmeessä niin tekisi? Itse kokaan samalla muille kuin itsellenikin, jos ei huvita, niin kaikki syö mitä kiinni saa. Ei ole sen enempää velvotteita tai rankkaa raatamista, kuin sinkkuna ja lapsettomanakaan. Voin tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa, lapsi tulee perässä tai mies, jos haluavat, jos eivät, niin tekevät muuta. Olen henkisesti ja fyysisesti vapaa ihminen tekemään mitä huvittaa, jopa siltä osin, että perustin yrityksen, niin ei tule edes pomo mussuttamaan aurinkoisena päivänä, että pitäisi olla töissä, eikä vaikka rannalla. 

Ihmisten elämä on juuri niin rankkaa ja rajoittavaa, kuin he itse siitä tekevät.