Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

täällä yksi lapseton sinkkunainen RENTOUTUU...aah! Mites perhelliset? Rankkaa raataa kotiorjana?kjeh kjeh kjeh..

Vierailija
13.07.2017 |

Nooooh, mites se "mies" (=perheen pienimmäinen)? onko imuroinu jo, tai kokannu päivällistä suurperheellenne, kun äiti pitää kauan ansaittua kesälomaansa? hähhh..niin JUST!
AAAH on se loma kivaa.. ei passattavia, ei juoppoja loju nurkissa rumentamassa näköaloja, ei penskojen itkua tai kinastelua...saan tehä ihan mitä haluan...ei siivottavaa...ei kokattavaa...ei peräänkatsottavaa...ei asuntolainoja, ei taakkoja kenestäkään muusta kuin itsestäni.Hmmm. taidan lähteä maailmanympärimatkalle, tai muutan Hawajlle....te ette voi..hahah.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vaipat vaihettu jo? Ja "miehen" sukat ja kalsarit kerätty lattialta? No niin...on aika sulla mennäkkin nyt pesemän niitä likapyykkejä...kotiorja! 

Mun ei tartte...

Vierailija
2/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kai tämä elämä on kiinni katsantokannasta. Itse en tekisi mitään muuta niin mielelläni kuin katson lapsiani vaikka vähän kinastelemassa ja mies sattuu olemaan niin ihana että siivoaa ja laittaa ruoat ihan oma-aloitteisesti. Toki jos sinä oletat että perheellisten elämä on tuollaista niin ehkä ihan hyvä että olet sinkku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla siellä joku palvelija vai kuka sinkkunainen kotona imuroi ja pyykkää?

Vierailija
4/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen sinkku, joka nauttii olemisesta juuri nyt. On kesä ja vapaata ja voi tehdä, mitä haluaa. Ero aloittajaan on se, että olen ollut avioliitossa ja kasvattanut liudan lapsia isoiksi.On siis vertailupohjaakin olemassa.

Vierailija
5/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflixiä tässä tiirailen ja välillä katselen palstaa. Mies perkaa ja pakastaa mansikoita keittiössä. Mikäs tässä perheellisen on ollessa, ihan rauhallista ja mukavaa.

Vierailija
6/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kai tämä elämä on kiinni katsantokannasta. Itse en tekisi mitään muuta niin mielelläni kuin katson lapsiani vaikka vähän kinastelemassa ja mies sattuu olemaan niin ihana että siivoaa ja laittaa ruoat ihan oma-aloitteisesti. Toki jos sinä oletat että perheellisten elämä on tuollaista niin ehkä ihan hyvä että olet sinkku.

ohhoh! No sinähän olet oikean kultajyvän saanut noukittua! Että miehesi oma-aloitteisesti siivoaa...no JO! Onko jo ikknatkin pessy ja lattiat luutunnut ilman sinun kehotusta? Entäs mites se sinun pyykkiesi silittäminen ilman sinun kehotusta? Joo joo...älä viiti...Jos tuommosen siivouskoneen ootkin saanut noukittua niin mitenkähän se muu osa-alue sitten, onko sixpackki keskivartalolla? N osullahan on kaikkee...täydelliset lapset ja täydellin emie, mikäs siinä ollessa......hahhaha...Se varmaan kosi sinua, järjesti itse häät ja maksoi, hommas isinulle kauniin sormuksen sormeen, ja vielä imettikin sinun puolesta..?

Vierailija
7/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juoppoja nurkissa" - täällä ei ole näkynyt mutta kirjoitustyylistä päätellen ap:n sinkkutaloudessa on jo lomapäivän kunniaksi korkattu :(

Vierailija
8/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen riippumatossa, vanhin lapsi valmistaa juuri päivällistä ja mies imuroi nuoremman kanssa autoa, huomenna reissuun!

Vierailija
9/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä joskus tulee ikävä niitä sinkkukesiä, kunvapaudella ei vaan ollut rajoja. Koettu on sekin.

Vierailija
10/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Juoppoja nurkissa" - täällä ei ole näkynyt mutta kirjoitustyylistä päätellen ap:n sinkkutaloudessa on jo lomapäivän kunniaksi korkattu :(

Niin, sinkkuna ja lapsettomana sitä voi korkata lomala vaikka aamusta asti eikä oo kellään koputtamista :)

Vierailija
11/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen saanut sinkkuilla elämäni aikana ihan tarpeeksi, ei ole kaipuuta enää siihen. Nyt elämäni on onnellisimmillaan enkä kadehdi yhtään lapsettomia.

Vierailija
12/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sekä mies että teini nukkuvat päiväunia vatsat täynnä lähikaupan riskistä haettua mustaamakkaraa. Ihanan hiljaista, taidan itsekin torkahtaa miehen kainaloon. Rento sadepäivä.

Vierailija
13/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Just tultiin Lissabonista lomalta, oli oikein hauskaa teinien kanssa. Nuo on fiksuja ja huumorintajuisia lapsia, on ihan kuin olisi liikkeellä parhaiden ystävien kanssa paitsi että nuo on vielä rakkaitakin...

Nyt loikoilen nojatuolissa somettamassa, sitten ajattelin ottaa pienet torkut. Illalla kokataan koko perhe hieno ateria. Huomenna ajateltiin hurauttaa kesämökille pariksi päiväksi, se on lähellä stadia joten piipahtaminen on helppoa. Suunnittelen tässä samalla herkkumenyytä. Ja jos siellä joku on humalassa, niin ehkäpä juuri minä miehen kera, kun illalla ruuan kanssa juodaan hyvää viiniä.

Mitä kotitöihin tulee, niin ne tehdään meillä yhdessä. Teineistä on iso apu, usein ei mamman tarvitse kuin ohjeistaa. Sullahan tällaisia kotiapulaisia ei ole, voi voi.

Vierailija
14/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti ostamaan viiniä ja mansikoita minulle, itse mietin jos lähtis pojan kanssa kalaan 😊

Ja kyllä, mies tiskasi ja käytti koirat, huomenna aikoi imuroida

Vierailija
15/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinkkuna ja lapsettomana sitä voi korkata lomala vaikka aamusta asti eikä oo kellään koputtamista :)

No jos toi on onni ja autuus, niin voi sua :(

Vierailija
16/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ohhoh! No sinähän olet oikean kultajyvän saanut noukittua! Että miehesi oma-aloitteisesti siivoaa...no JO! Onko jo ikknatkin pessy ja lattiat luutunnut ilman sinun kehotusta? Entäs mites se sinun pyykkiesi silittäminen ilman sinun kehotusta? Joo joo...älä viiti...Jos tuommosen siivouskoneen ootkin saanut noukittua niin mitenkähän se muu osa-alue sitten, onko sixpackki keskivartalolla? N osullahan on kaikkee...täydelliset lapset ja täydellin emie, mikäs siinä ollessa......hahhaha...Se varmaan kosi sinua, järjesti itse häät ja maksoi, hommas isinulle kauniin sormuksen sormeen, ja vielä imettikin sinun puolesta..?

;-) ap, älä sure, sutkin ehkä joku kuurosokea huolii, jos oikein tsemppaat!

Vierailija
17/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Just tultiin Lissabonista lomalta, oli oikein hauskaa teinien kanssa. Nuo on fiksuja ja huumorintajuisia lapsia, on ihan kuin olisi liikkeellä parhaiden ystävien kanssa paitsi että nuo on vielä rakkaitakin...

Nyt loikoilen nojatuolissa somettamassa, sitten ajattelin ottaa pienet torkut. Illalla kokataan koko perhe hieno ateria. Huomenna ajateltiin hurauttaa kesämökille pariksi päiväksi, se on lähellä stadia joten piipahtaminen on helppoa. Suunnittelen tässä samalla herkkumenyytä. Ja jos siellä joku on humalassa, niin ehkäpä juuri minä miehen kera, kun illalla ruuan kanssa juodaan hyvää viiniä.

Mitä kotitöihin tulee, niin ne tehdään meillä yhdessä. Teineistä on iso apu, usein ei mamman tarvitse kuin ohjeistaa. Sullahan tällaisia kotiapulaisia ei ole, voi voi.

arvasinkin oikein, että alkoholistiperhe ,kun ei ruokaakaan äiti tee lapsile, vaan "lapset tekee itse": surullista. Ja "äiti (=teini) joka on lasten "paras kaveri". Varma merkki. Kaveriäiti. Lapsen paras bestit. Klassiset.

Vierailija
18/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kulta, kun MINÄ en huoli. en tARVITSE miestä, ollakseni joku tai olemassa. Mites sä? siivoaminen lasten tai miehen jäljiltä täyttää elämäsi tarkoituksen? no niinpä.Minä olen minä ilman muitten passaamista. 

Vierailija
19/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kulta, kun MINÄ en huoli. en tARVITSE miestä, ollakseni joku tai olemassa. Mites sä? siivoaminen lasten tai miehen jäljiltä täyttää elämäsi tarkoituksen? no niinpä.Minä olen minä ilman muitten passaamista. 

Eipä tuolla minuudella kannata paljon kehuskella.

Vierailija
20/56 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sullakaan kovin hyvin mene kun täällä palstailet, eikö oikeasti löytynyt mitään muuta tekemistä?