Aion aloittaa seurustelun vasta 30vuotiaana(Olen n25)
Ensinnäkään en ole koskaan seurustellut tai harratanut yhden illan juttuja. Mutta haluan aloittaa seurustelun vasta 30vuotiaana.
Tuolloin olen jo vähän" rupsahtanut " ja saan valita niistä miehistä jotka kiinnostuvat enemmän luonteestani kuin nuoresta ulkonäöstäni kun tietävät etten ole enää parhaissa vuosissani. Etsin sitten jonkun sellaisen 40-45 v miehen jolla ei ole enää mahdollisuutta vaihtaa nuorempaan, jolla ei kuitenkaan ole lapsia, mutta haluaisi ehkä tehdä yhden lapsen.
Kommentit (5)
Mikäs siinä,mutta ei niitä vanhempiakaan miehiä vaan oteta.Siis hyviä.Eri asia jos sulle kelpaa sitten kuka vaan.
Se ettei sulla ole minkäälaista kokemusta parisuhteesta,yhdessä asumisesta,seksistä jne. voi olla aika huono juttu...
Mä taas olisin halunnut aloittaa seurusteluhommat jo yläasteella. Nyt olen 28 v (kohta 29) enkä ole ikinä seurustellut :( En kelpaa miehille sillä olen ruma ja tissitön nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei sulla ole minkäälaista kokemusta parisuhteesta,yhdessä asumisesta,seksistä jne. voi olla aika huono juttu...
Miksi aiempien kokemusten puute olisi huono juttu? Meinaatko, että parisuhteissakin harjoittelu tekee mestarin? Ja että ensimmäisen kanssa ei voi onnistua? Tiedän monta pariskuntaa, jotka eivät olleet keränneet kokemuksia seurustelusta etukäteen ja hyvin näyttää menevän. Ovat pysyneet vuosikymmeniä yhdessä. Toki jos tavoitteena on kerätä mahdollisimman monta eksää, niin kannattaa aloittaa kokemuksien kerääminen jo mahdollisimman nuorena, niin on sitten niistä eroistakin kokemuksia.
Siihen ikään mennessä saattaa vain käydä niin kuin sanotaan: "miehet on kuin parkkipaikkoja, parhaat on varattu ja loput on invoja". Ainakin korkeasti koulutettuja seuratessa olen huomannut, että moni pariutuu opiskeluaikana tai sitten ei koskaan. Toki sitten voi aina joku hyväkin jäädä vielä vapaaksi tai sitten löytyy eronneita, heillä voi kuitenkin olla sitten jo lapsia.
Sellaista joka vaihtaa aina nuorempaan ei kannata ottaa vaikka saisi... Luultavasti sellainen ei kykene sitoutumaan sittenkään kun alkaa jo itse rupsahtaa.