Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita yhden miehen naisia?

Vierailija
13.07.2017 |

Täällä kun puhutaan niin paljon siitä kuka saa seksiä ja kenen kanssa niin tuli mieleeni tehdä tämmöinen aloitus: onko muita naisia jotka ovat omasta halustaan harrastaneet seksiä vain yhden miehen kanssa?

Itse olen 40v nainen ja tapasin mieheni kun olin 24. Olin nuorena simpsakka ja sievä ja olisin varmasti saanut seksiä jos olisin halunnut mutta vaikka pidinkin joitain miehiä puoleensavetävinä, kukaan ei sillä tavalla kolahtanut. Kaipasin kyllä rakkautta ja läheisyyttä mutta siihen sopivia miehiä ei ollut maisemissa. Kunnes sitten tapasin mieheni ja PUM! Se oli menoa.

Olen itse todella tyytyväinen siitä että en ole maannut muiden kanssa, miehelle asia on ilmeisesti aika yhdentekevä. Mutta minusta tuntuu suorastaan oudolta ajatella seksiä jonkun muun kanssa vaikka toki tiedostan milloin joku muu mies on puoleensavetävä. :)

Ainoa ongelma tässä on se että naiset puhuu hämmästyttävän paljon eksistään ja nuoruuden seksikokemuksitsaan vaikka olisivat olleet hyvinkin pitkään parisuhteessa. Minä olen niissä tilanteissa vain hiljaa ja toivon ettei kukaan kysy mitään... Koska tiedän että minua pidettäisiin naisjoukossa friikkinä. Esim. yksi ystäväni aloitti seksielämän kyllä myöhemmin kuin minä mutta silläkin on klassiset kolme petikaveria listallaan.

Miten harvinaista tämä mahtaa nykyaikan olla? En siis ole vähimmässäkään määrin uskonnollinen eikä tuossa selibaatissa ollut kyse mistään moraalijutusta: en vaan tosissani halunnut ketään niistä miehistä joita olisi ollut tarjolla ennen kuin törmäsin tähän mieheeni ja rakastuin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja liikkuu kummallisissa porukoissa kun naiset puhuvat seksikokemuksistaan muille naisille. Aikuisten naisten tapoihin eivät moiset jutut kuulu ainakaan sellaisissa piireissä missä itse liikun. Keskenkasvuisten touhua.

Vierailija
2/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millaisissa piireissä liikut, mutta omissani ei kyllä muistella sen paremmin nuoruuden eksiä kuin seksikokemuksiaan. Eikä varsinkaan jälkimmäisiä, en tiedä edes lähimpien ystävieni seksitaustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanutkaan että ihmiset kertoisi yksityiskohtia (paitsi yksi erittäin räväkkä ystäväni). Mutta kyllä moni esimerkiksi määrittää aikaa sillä tavalla, että "silloin kun seurustelin Maken kanssa", "silloin kun asuin sen Jampan kanssa" jne. Ts. puheenaihe ei välttämättä varsinaisesti koske seksiä eikä eksiä mutta niiden seksieksien olemassa käy silti ilmi.

Vierailija
4/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse erosin nelikymppisenä ex-miehestäni, siihen asti hän oli ollut ainoa seksikumppanini. Seksi uuden miehen kanssa oli vapauttavaa ja silmiäavaavaa, olisin jäänyt paljosta paitsi, jos olisin jäänyt edelliseen liittooni.

Vierailija
5/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Miehet haluavat aina muita, miehet ottavat seksiä ja pettävät enemmän. Minulla ei ole mitään syytä olla erityinen miehelle. Näitä neitsytnaisia ne miehet eniten pettävät ja käyttävät hyväksi.

Vierailija
6/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Miehet haluavat aina muita, miehet ottavat seksiä ja pettävät enemmän. Minulla ei ole mitään syytä olla erityinen miehelle. Näitä neitsytnaisia ne miehet eniten pettävät ja käyttävät hyväksi.

Onpa sinulla kyyninen näkemys miehistä. Minusta kyllä se, että olen ollut tarkka tavarastani on tehnyt minusta mahdottoman hyväksikäyttää. Eikä minua myöskään ole petetty ainakaan toistaiseksi ja tosiaan 15 vuotta jo mieheni kanssa oltu yhdessä. Ja kyse ei ole siitä etteikö mies kelpaisi muillekin. :)

Tietysti jos on naiivi ja typerä ja lähtee jonkun sonnin matkaan niin voi tullakin petetyksi ja hyväksikäytetyksi. Mutta eihän se, että on kokematon seksissä tarkoita että olisi jotenkin avuton lastu laineilla. Kun rakastuin mieheeni, kyllä minä ainakin ajattelin suhteen tulevaisuutta myös järjellä ennen kuin menin miehen kanssa sänkyyn -tosin en usko että olisin edes voinut rakastua ihmiseen jonka kanssa arvomaailmat jne. ei kohtaa. Kun aloittaa seksin vähän vanhempana on nimenomaan turvassa hyväksikäytöltä koska ei lähde hommiin 16- vuotiaan järjellä vaan aikuisen naisen.

-ap-

Vierailija
7/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta valikoiva ihminen arvostaa itseään. Minullakin on ollut mahdollisuuksia niin parisuhteisiin kuin seksiin, mutta olen päätynyt siihen lopputulokseen että ne antavat vähemmän minulle kuin ottavat. Enkä suinkaan ole aseksuaalikaan vaikka en harrasta yhden illan juttuja tai kokeile kaikkea mitä on tarjolla. 

Vierailija
8/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolmekymmentä vuotta yhden miehen nainen. Sitä ennen oli useita muitakin, mutta kun löytyi oikea, niin en ole kaivannut muita.

En olisi voinut kuvitellakkaan, että ensimmäiseen olisin jäänyt.

Vierailija
9/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoittanutkaan että ihmiset kertoisi yksityiskohtia (paitsi yksi erittäin räväkkä ystäväni). Mutta kyllä moni esimerkiksi määrittää aikaa sillä tavalla, että "silloin kun seurustelin Maken kanssa", "silloin kun asuin sen Jampan kanssa" jne. Ts. puheenaihe ei välttämättä varsinaisesti koske seksiä eikä eksiä mutta niiden seksieksien olemassa käy silti ilmi.

Miten tuo eroaa esim siitä kun opiskelin Tampereella tai siitä kun asuttiin Mirjan kanssa solukämpässä tai kun oltiin veljen kanssa Tukholmassa? Miksi se seksuaalisuus liittyy tuohon? Ajatteletko kaikki seurustelusuhteet pelkästään seksuaalisena viittauksena. Esim kun naapurissa asuu Alma ja Ensio 70 v. ajatteletko heidätkin vain seksipetoina, vai miten? 

Vierailija
10/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vhittu mitä paskaa. Ilmeisesti perustelet tuolla olkiukolla sen oman promiskuiteettisi. Noh jos se lievittää tunnontuskiasi niin ei ole minulta pois.

Vierailija
11/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kaikkia yhden miehen naisia.

Vierailija
12/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo eroaa esim siitä kun opiskelin Tampereella tai siitä kun asuttiin Mirjan kanssa solukämpässä tai kun oltiin veljen kanssa Tukholmassa? Miksi se seksuaalisuus liittyy tuohon? Ajatteletko kaikki seurustelusuhteet pelkästään seksuaalisena viittauksena. Esim kun naapurissa asuu Alma ja Ensio 70 v. ajatteletko heidätkin vain seksipetoina, vai miten? 

Ei kyse ole vai seksistä vain seurustelusta ylipäänsä. Eihän se nyt ihan tavallista ole että on seurustellutkin vain yhden ihmisen kanssa. Ja kyllä minusta on ihan eri asia viitata entiseen poikaystävään kuin entiseen kämppikseen. Minua se itse asiassa aina ihmetyttää: jos minulla olisi eksiä haluaisin mieluiten unohtaa ne täydellisesti.

Mutta ei takerruta tähän asiaan.

Vierailija
13/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut vain mieheni kanssa. Ollaan oltu yhdessä 20 vuotta ja olen 36v. Mahdollisuuksia seksiin oli kyllä ennen miestänikin mutta en vaan halunnut tehdä sitä kun tiesin että suhde ei kestäisi ja kun tapasin mieheni niin siinä oli jotain mistä tajusin että tää juttu tulee kestämään pitkään.

Vierailija
14/14 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole vai seksistä vain seurustelusta ylipäänsä. Eihän se nyt ihan tavallista ole että on seurustellutkin vain yhden ihmisen kanssa. Ja kyllä minusta on ihan eri asia viitata entiseen poikaystävään kuin entiseen kämppikseen. Minua se itse asiassa aina ihmetyttää: jos minulla olisi eksiä haluaisin mieluiten unohtaa ne täydellisesti.

Mutta ei takerruta tähän asiaan.

Millä tavalla se on eri asia siis sinulle, joka kuuntelet kuntoinen puhuu entisestä poikaystävästä? Ja tuolla aiemmin kyllä sanoit, että kaverisi puhuvat seksistä, mutta sitten sanoitkin, että he ainoastaan mainitsevat seurustelukumppaninsa ja se häiritsee sinua. En ihan oikeasti ymmärrä, mikä siinä on niin häiritsevää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi