Sanomatta jäänyttä.
[quote=Vierailija][quote=Vierailija]Kuljen bussilla töihin. Samassa autossa kulkee vakiporukkaa. Usein vakipaikoilla. Kerran satuin pari vuotta minua nuoremman naisen viereen. Tämä oli ikkunapaikalla ja nojasi minua vasten melkein koko puolituntisen. Normivartaloinen, tyylikäs ja aikanaan ollut kai oikea kaunotar, nyt jo vähän kilometrejä takana. Juteltiin säistä ym. mutta kun olen varattu ei ollut kiinnostusta jatkaa. Viesti oli aika selkeä.😉 M45[/quote]
Siis sä nimittelet itseäsi pari vuotta nuorempaa naista???? "Jo vähän kilometrejä takana" Te miehet ootte kyllä vaativia.[/quote]
Halusi sitä myöntää tai ei, niin naisessa ne kilometrit näkyvät selvemmin. Naisen ulkonäön huippu on jo hyvin nuorena ja siitä mennään sitten alaspäin erittäin rankasti. Toki on jotain poikkeuksia, jotka säilyvät ihan hyvinä, mutta harvassa ovat.
Mies sen sijaan miehistyy vielä pitkään täysi-ikäisyyden jälkeen. Kasvonpiirteet levenevät, karvankasvu lisääntyy, lihasmassakin lähtee laskuun vasta aika vanhana. Samoin miehen iho pysyy kimmoisana pidempään kuin naisilla, koska miesten iho on paksumpi ja rupsahtaminen on sitten nopeaa kun se tapahtuu. Miehen varakkuus, itsevarmuus ja status myös kasvavat iän myötä, jotka ovat olennainen osa miehen viehättävyyttä.
Naisen tärkein valttikortti on ulkonäkö. Naisilla on vielä siitä ikävä tilanne, että lihaksikkuus ei ole naisilla ihailtavaa, kuten se on miehillä, vaan naisissa ihaillaan tiukkuutta ja kiinteyttä sekä muodokkuutta. Rinnat alkavat roikkumaan painovoiman vaikutuksesta ja ihon veltostuessa, Muodot vähenevät iän myötä myös lantiosta. Koska lihaksikas nainen ei ole kaunis, niin tätä löystymistä ei voi peitellä lihaksilla, kuten miehet voivat tehdä ja kuten sanoin, niin löystyminen alkaa miehillä myöhemmin. Myös häpyhuulet tummenevat iän myötä ja naisenkin karvankasvu lisääntyy.
Totta puhut.