Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne liikaa pyydetty että mies viitsisi käyttää edes 15 minuuttia viikossa seksiin kanssani?

Vierailija
13.07.2017 |

Sekin tuntuu olevan liikaa huomiota itselleni pyydetty tässä suhteessa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v suhde ja ruuhkavuodet mutta se ei mielestäni oikeuta seksittömyyttä paitsi jos molemmat haluavat elää selibaatissa.

Miksi minun pitäisi nähdä vaivaa seksin eteen kun mieskään ei näe? Miksei sitä voisi vain harrastaa edes kerran viikossa pikaisesti?! Ap

No siinähän se syy tuli. Lapsellinen ihminen ja itsekäs. Miksi minun pitäisi, kun ei mieskään. Aivan, tämähän on kilpa siitä, kumpi on oikeassa ja ei anna periksi missään.

Vierailija
22/25 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla aikoinaan lopahti kiinnostus, koska toinen ei vaan kiinnostanut enää. Lopetin suhteen myöhemmin, mutta kyse oli vaan siitä toisesta henkilöstä. Kyllä akti kiinnosti noin muuten heti kun vaihdoin kohdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeudu seksikkäämmin ja naisellisemmin myös arjessa, kehu miestä, älä aseta suorituspaineita, hoida itseäsi ja kotianne. Ei ne miehen halut valittamalla tai palstafemakoilta apua hakemalla nouse.

Kun nainen kertoo että mies on haluton etsitään syitä aina naisesta. Miksi?

Sehän on vain loogista että vikaa etsitään siitä, jonka kanssa haluton on suhteessa. Kyllä tervettä ihmistä (ei stressiä, yliväsymystä tai sairauksia) aina hyvä seksi (kumppani tuottaa sinulle orgasmin) mukavan parin (ulkonäkö, hygienia ja parisuhde kunnossa) kiinnostaa! Näinhän se on siinäkin tapauksessa, kun mies valittaa haluttomasta vaimostaan.

Vierailija
24/25 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v suhde ja ruuhkavuodet mutta se ei mielestäni oikeuta seksittömyyttä paitsi jos molemmat haluavat elää selibaatissa.

Miksi minun pitäisi nähdä vaivaa seksin eteen kun mieskään ei näe? Miksei sitä voisi vain harrastaa edes kerran viikossa pikaisesti?! Ap

Kyllä ruuhkavuodet ovat monelle naiselle ihan riittävä syy seksittömyyteen vaikka vain toista ei seksin puute haittaa. Ja usein näiden naisten mielestä juuri sen toisen pitäisi nähdä vaivaa sen eteen, että halutonkin voisi haluta. Aika harvoin elämässä muutenkaan ihmiset ovat kovin aktiivisia sellaisen ongelman poistamisessa, jota heidän mielestään ei edes ole olemassa.

Vierailija
25/25 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tässä käydä panemassa yhtä varattua rouvaa. Oikein mukavaa päästä selättämään hänet.

m

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi