Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka aikoinaan sanoi minusta "siinä on lauta pilattu reiällä" yritti iskeä

Vierailija
13.07.2017 |

Ei tunnistanut minua mutta minä muistan hänen naamansa ikuisesti.10 vuotta sitten olin alipainoinen ja muodoton 18-vuotias, rinnat A-kuppi. Nykyään kuppikoko on 65C ja mies suunnilleen kerjäsi minua mukaansa. Harmi ettri minulla ollut mitään järkeviä sanoja siihen tilanteeseen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee, että heillä on oikeus loukata epäviehättävää naista. Saisiko nainen potkaista heitä munille?

Ikään kun te naiset olisitte sen fiksumpia. Yläasteella luokkalainen tyttö sanoi minulle päin naamaa että olen ruma. Saisinko potkaista häntä pilluun?

Ei kannata. Kenkä katoaa.

Ei katoa jos sidon kengän kunnolla :S

Vierailija
22/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sanonta on melko perinteikäs, muistan kuulleeni sen lapsena, n. 40v sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa asioista tietämättömän miehen kirjoitukselta, 65C on kuitenkin edelleen tosi pieni kuppikoko.

Ja koska alapeukkuja kuitenkin satelee niin käykääpä itse katsomassa: http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=30&cup=C&age=&brand=&…

eri asteikko kun Suomessa...

Vierailija
24/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kuulostaa asioista tietämättömän miehen kirjoitukselta, 65C on kuitenkin edelleen tosi pieni kuppikoko.

Ja koska alapeukkuja kuitenkin satelee niin käykääpä itse katsomassa: http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=30&cup=C&age=&brand=&…

eri asteikko kun Suomessa...

UK-koko 30C on sama kuin Suomen koko 65C.

Vierailija
25/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen olis pitänyt sanoa, että on reikä pilattu laudalla??? En ymmärrä tuota logiikkaa.

Olisin sanonut tällä nykypäivän kuspiälle, että etköhän sä tykkää enemmän muumeista, ne kun eivät ole lautoja eikä niillä ole reikääkään.

Vierailija
26/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet luulee, että heillä on oikeus loukata epäviehättävää naista. Saisiko nainen potkaista heitä munille?

Höh, eihän pienet rinnat tee epäviehättäväksi.

M39

Vierailija
27/27 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että "prinssinakki on pilattu tolkuttoman suurella mätäpaiseella".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi