Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettaako jokainen mies saavansa nettideiteiltä itseään 20v nuoremman kaunottaren?

Vierailija
13.07.2017 |

Liityin vuosi sitten deittisivulle ja laitoin kuvani siten, että avaan halutessani. Profiilitekstini on asiallinen ja ilmeisesti herättää kiinnostusta. Suoriin seksivihjailuihin tai pelkkään tervehdykseen en vastaa mitään. Olin puoli vuotta sivuilta pois ja nyt menin takaisin. Samat miehet edelleen hakevat seuraaa.
Parin kanssa olen kirjoitellut mukavia ja olen näyttänyt kuvanikin tavallisen näköisille miehille. Siihenpä loppuu kirjoittelu. Ilmeisesti perusnätti nainen ei monelle kiinnnosta edes kirjoittelun suhteen tai sitten olen ihan liian laiha ja ei-treenattu,mikä on epätrendikästä.
Opin sen, että ainakaan minun ei kannata tuttavuutta hakea deittien kautta. Jospa harrastus on parempi keinoa tutustua uusiin ihmisiin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan etsi 20v nuorempaa naista.

Ylipäätään en kysy ensimmäisenä ikää.

Minulle merkitsee se ihminen siellä sisällä.

Vierailija
22/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs miespuolinen 50 v, kaveri, rikas, vanha chippendale, tosi hyvännäköinen vieläkin, liikkui pari vuotta nuoren naisen kanssa. Hän on siis tyyppi, joka saisi kaikki nuoret naiset itselleen, on tosi antelias rahojensa kanssa ja hyväkäytöksinenkin. Ei hänellä mitään mielenkiintoa siihen tyttöön ollut, me kaikki nähtiin se. Lopulta hän tapasi tismalleen itsensä ikäisen yh:n, jota kehui maasta taivaisiin. Ovat tänä päivänä naimisissa.

Minusta siis IRL elämä on toista kuin nettielämä.

Tuohan kuulostaa ihan av-mamman päiväunelta. Miehet omassa lähipiiriissäni kyllä käyttäytyvät erilailla mutta enpä viitti nyt mennä siihen. Nauti yläpeukutuksistasi.

No, kai kaikilla on omat huonot puolensa. Hyväkäytöksisyydellä tarkoitan sitä, että päästää naiset ensin ovesta ja maksaa laskut, on myyntimies eli osaa keskustella ja kuunnella. Itse tunnen paljonkin tällaisia miehiä. Mm. Oma mieheni myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä näkyy miehellä yhtä lailla ilman päihteitäkin. Oma mies on 55 v ja näyttää keski-ikäiseltä. Sellaiselta näytän mäkin, kun olen samanikäinen. Luonnollisesti.

Vierailija
24/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni 40v täyttänyt mies on kulahtanut, vatsa pullottaa, silmät vettyneet, ihosta näkyy tupakanjäljet. Toinen ääripää on ylitreenaajat, kuivat miehet. Ei sekään innosta.

Tavallinen, ulospäinsuuntautunut, sopivasti liikunnallinen ja monipuolinen mies olisi plussaa. Jos multa kysytään heti ekassa viestissä viikkotreenimäärää, sammuu kiinnostukseni.

Miehet hakevat nuorta tai nuoren näköistä hoikkaa naista ja muotoa pitää kuitenkin olla oikeissa kohdissa. Monelle miehelle nainen on egon kohottaja , turha kieltää sitä.

Minusta nuoret naiset on mukavia,itsekkin olen säilynyt nuorekkaana kun en polta enkä juo ja liikuntaakin harrastan hymy huulilla ja paino on edelleen se sama kun armeijan kutsunnoissa.

M60

Monilla miehillä on vastaava illuusio ulkonäöstään. Vain 99 prosenttia teistä on väärässä.

Naisia kiinnostaa enemmän sielun tila kuin ulkonäkö.

Mistä lähtien lompakkoa on alettu kutsumaan sieluksi?

Vierailija
25/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa lukea näitä av:n ketjuja. Tosielämässä seuraan sivusta 40-60--vuotiaiden miesten pariutumisia, työpaikalla ja kaveripiirissä. Kukaan ei etsi nuorta naista. Vanhemmat etsivät naista, jonka kanssa pääsee eläkkeelle samaan aikaan. Osa etsivät itsensä ikäistä naista "koska nämä eivät kiukuttele yhtä paljoa kuin nuoret naiset". Kaikki etsii tasavertaista kumppania.

Eräs miespuolinen 50 v, kaveri, rikas, vanha chippendale, tosi hyvännäköinen vieläkin, liikkui pari vuotta nuoren naisen kanssa. Hän on siis tyyppi, joka saisi kaikki nuoret naiset itselleen, on tosi antelias rahojensa kanssa ja hyväkäytöksinenkin. Ei hänellä mitään mielenkiintoa siihen tyttöön ollut, me kaikki nähtiin se. Lopulta hän tapasi tismalleen itsensä ikäisen yh:n, jota kehui maasta taivaisiin. Ovat tänä päivänä naimisissa.

Minä tunnen useamman jotka erosivat vaimoistaan ja otti nuoremman. Vanhin oli jo 60, ja tytär oli uuden vaimon koulukaveri. No, ei varsinaisesti kaveri, mutta samaan aikaan samassa koulussa. Nyt tuolla miehellä on kymmenvuotias poika.

Vierailija
26/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei,koska kaikki miehet eivät niitä nettideittejä edes harrasta.

Vierailija
27/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman ikäiset (30+v) tuntuvat karsastavan neitsytmiehiä, joten pakon sanelemana huomio kiinnittyy usein nuorempiin

Vierailija
28/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa lukea näitä av:n ketjuja. Tosielämässä seuraan sivusta 40-60--vuotiaiden miesten pariutumisia, työpaikalla ja kaveripiirissä. Kukaan ei etsi nuorta naista. Vanhemmat etsivät naista, jonka kanssa pääsee eläkkeelle samaan aikaan. Osa etsivät itsensä ikäistä naista "koska nämä eivät kiukuttele yhtä paljoa kuin nuoret naiset". Kaikki etsii tasavertaista kumppania.

Minä tunnen useamman jotka erosivat vaimoistaan ja otti nuoremman. Vanhin oli jo 60, ja tytär oli uuden vaimon koulukaveri. No, ei varsinaisesti kaveri, mutta samaan aikaan samassa koulussa. Nyt tuolla miehellä on kymmenvuotias poika.

Eiköhän se ole niin, että tuolla naisella on kymmenvuotias poika jota tuo ikäloppu kuvittelee omakseen? ;)

Vierailija
29/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen ihan hyvännäköinen nainen, en ole ikinä polttanut, juonut enkä juuri valvonutkaan, en grillannut auringossa enkä vetänyt grillimakkaraa, joten iho ja vartalo on edelleen melko hyvät. Minua lähestyy miehet, joilla puuttuu hampaita ja tukka, ja kertovat viihtyvänsä eläkkeellä. Eläkkeellä! Heillä ei ole mitään suhteellisuudentajua eikä itsekritiikkiä. Ymmärrän että olen haluttava, mutta rajansa kaikella.

Ennen kuin joku ehtii sanoa, minulla on nyt omanikäiseni, hyväkuntoinen ja hyvännäköinen mies.

Vierailija
30/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aloittaja itsekin havaitsi, nuoria naisia metsästävät kulahtaneet miehet pysyvät nettideiteissä hautaan asti ja yrittävät jokaista. Tästä syntyy väärä kuva. Normimiehelle kelpaa ikäisensä norminainen, eikä miehen silloin tarvitse etsiä vuosia. Päiväunet on eri asia kuin kenen kanssa on hyvä olla.

Ole siis nopea ja nappaa uudet miehet treffeille ekana. Usko hyvään äläkä aloita tapaamista tenttaamalla, onko miehellä ollut vääränlaisia päiväunia. Kyllä se siitä, aika usein.

Vierailija
31/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten aloittaja itsekin havaitsi, nuoria naisia metsästävät kulahtaneet miehet pysyvät nettideiteissä hautaan asti ja yrittävät jokaista. Tästä syntyy väärä kuva. Normimiehelle kelpaa ikäisensä norminainen, eikä miehen silloin tarvitse etsiä vuosia. Päiväunet on eri asia kuin kenen kanssa on hyvä olla.

Ole siis nopea ja nappaa uudet miehet treffeille ekana. Usko hyvään äläkä aloita tapaamista tenttaamalla, onko miehellä ollut vääränlaisia päiväunia. Kyllä se siitä, aika usein.

Näin juuri. Laitoin omalle miehelle viestiä heti kun hän oli käynyt ensi kerran katsomassa profiiliani, hän oli ollut palvelussa muutaman päivän. Ensi treffit olivat viikon päästä, ja profiilit poistettiin seuraavana päivänä.

Vierailija
32/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Miksi edes haluaisin?

Vierailija
33/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole niin, että tuolla naisella on kymmenvuotias poika jota tuo ikäloppu kuvittelee omakseen? ;)

Se voi olla. Toisaalta tuo ikäloppu tuskin halusi uuden lapsen, oli vaan se hinta minkä joutui nuoresta naisesta maksamaan.

Vierailija
34/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kumppaniksi kaipaa kaksikymppistä neitoa mutta kyllä se mukava joskus pökkäistä on sellaista.

M60

Vierailija
35/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero taitaa olla siinä, että hyvällä itsetunnolla varustettu mies ei ihmettele, vatvo tai kysele lupaa, vaan tavoitteee juuri niitä naisia, joista hän on kiinnostunut.

Vierailija
36/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään parikymppisistä elämänkumppania kaipaa mutta kyllä se gutaa tekee joskus niiden kanssa pelehtiä.

M60

Vierailija
37/37 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään kumppaniksi kaipaa kaksikymppistä neitoa mutta kyllä se mukava joskus pökkäistä on sellaista.

M60

Mitä tämä sivu sekoilee,äsken viestiäni ei ollut missään,luulin poistetun.

M60

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä